امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

« سریـالی هـا »

چرا استیو راجرز هرگز هایدرا نبوده و نیست؟!

چند روز از مشخص شدنِ توئیست شوکه کننده‌ی شماره اول کمیک "کاپیتان امریکا: استیو راجرز" گذشته و مطمئنم شما نیز همانند من در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف، تئوری‌های متفاوتی را مطالعه و دیده‌اید اما هیچ‌کدام‌شان با توجه به ادعای اسپنسر [نویسنده کمیک] که گفته: شخصی که می‌بینید خود استیو راجرز است نه یک کلون یا نسخه‌ای از او که دستکاری ذهنی شده باشد. جور درنمیاید و تنها راهی که باقی می‌ماند این است که کاپیتان امریکا واقعاً در تمام مدت "هایدرا" بوده باشد!

اما اینطور نیست! اولین نکته‌ای که با بازخوانی کمیک نظرم را جلب کرد زنی بود که به مادر استیو کمک کرد و مشخص شد که از اعضای هایدرا و حزب نازی است. اگر توجه کنید می‌بینید که بجز رنگِ شال قرمزی که زن مزبور به تن دارد باقی فلش‌بک سیاه و سفید و تیره است. چرا؟! کدام یک از ویلن‌های کاپیتان امریکا به رنگ قرمز مشهور است؟ "رد اسکول"، که وی را در همین کمیک مشاهده می‌کنیم که درحال جمع آوری نیرو برای هایدراست.
این موضوع باعث شد تا گذری بی‌اندازم به آخرین ملاقات استیو راجرز و رد اسکول پیش ازانکه او نقاب خود را بار دیگر به سر کند.
همانطور که احتمالاً می‌دانید سروم ابرسرباز از بدن استیو خارج می‌شود و او به پیرمردی نود ساله و بیمار مبدل می‌گردد اما در طول این مدت رد اسکول چه نقشه‌ای در سر داشته؟
پس از مرگ چارلز اگزیویر، رهبر اکس-من. رد اسکول مغز وی را جمع آوری می‌کند و در سر خود قرار می‌دهد [بله، این اتفاق واقعاً در کمیک‌های مارول رخ می‌دهد!!] اما نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که او در جواب به یکی از دستیاران‌ش که خواهان دستکاری مغز عموم است می‌گوید: « نیروهایی که بخاطر دستکاری ذهنی به هایدرا بپیوندد هیچ ارزشی ندارند؛ آن‌ها باید به دلخواه خود داوطلب شوند. »

آخرین ملاقات رد اسکول و کاپیتان امریکا در مجموعه کمیک "Avengers: Stand off" اتفاق می‌افتد. رد اسکول -در قالب کشیشی خیرخواه- در این کمیک به سراغ استیو راجرزِ پیر و ناتوان می‌رود و او را نمی‌کشد! [مردی که صدسال را صرف طراحی نقشه برای کشتن استیو راجرز کرده بود او را نمی‌کشد!] بلکه جان‌ش را نجات می‌دهد. چرا باید رد اسکول چنین کار غیرمنطقی‌ای را انجام دهد؟ غیر ازینکه نقشه بزرگ‌تری در سر داشته باشد؟

محکم‌ترین تئوری‌ای که در اینجا بوجود میاید و متعجب‌م که چطور هیچ شخص مطرحی در دنیای نت به این موضوع پی نبرده این است: رد اسکول در طول وقایع "Avengers: Stand off" با استفاده از مغز چارلز اگزیویر وارد ذهن استیو راجرزِ کهن‌سال می‌شود و در ذهن‌ش خاطراتی باطل و غیرواقعی کار می‌گذارد؛ خاطراتی که باعث می‌شوند تا کاپیتان به اشتباه فکر کند که در تمام این مدت بصورت "داوطلبانه" عضو هایدرا بوده!

Source: DC Comics Persian Fans
پاسخ
 سپاس شده توسط eɴιɢмαтιc ، Interstellar ، Jack Daniel'ѕ ، Faust


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
« سریـالی هـا » - Wanton - 07-07-2014، 22:03
RE: « سریـالی هـا » - ERF@N - 16-07-2014، 12:46
RE: « سریـالی هـا » - ERF@N - 16-07-2014، 13:20
RE: « سریـالی هـا » - Thyme - 17-07-2014، 22:17
RE: « سریـالی هـا » - 3RG - 18-11-2014، 20:45
RE: « سریـالی هـا » - ERF@N - 06-03-2015، 13:47
RE: « سریـالی هـا » - wxwt - 15-11-2015، 21:55
RE: « سریـالی هـا » - Wanton - 29-05-2016، 22:58
RE: « سریـالی هـا » - ERF@N - 04-04-2017، 11:42
RE: « سریـالی هـا » - BigF - 20-01-2018، 23:07


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان