امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۹خبر از نقل و انتقالات فوتبال اروبا-ژاوی به کجا میرود؟؟؟

#1
ژاوی به کجا می‌رود؟

ژاوی هرچند اخیرا به دوستانش گفته که می‌خواهد از بارسلونا برود اما مشخص نیست به کدام تیم خواهد پیوست. او از دو باشگاه قطری العربی و الجیش پیشنهاد دارد اما این دو باشگاه قطری اخیرا کمی بی‌میل شده‌اند.

۹خبر از نقل و انتقالات فوتبال اروبا-ژاوی به کجا میرود؟؟؟ 1

دیگر گزینه ژاوی باشگاه نیویورک سیتی است که منچسترسیتی و فران سوریانو مدیریت آن را به عهده دارند. ژاوی در زمان حضور سوریانو در بارسلونا رابطه خوبی با او داشت. او از این باشگاه پیشنهاد داشته است و شاید هم در این تیم به داوید ویا بپیوندد.

میلان به دنبال لاوتزی

میلان هرچند خواهان خوان ایتوربه است اما اگر نتواند او را به خدمت بگیرد به سراغ اسکوییل لاوتزی خواهد رفت. آدریانو گالیانی بر سر خرید ایتوربه مذاکره کرده اما رم و به‌ویژه یوونتوس خواهان این بازیکن 21ساله ورونا هستند و به همین دلیل میلان شاید نتواند او را بخرد. لاوتزی 5 سال را در ناپولی گذرانده و در حال حاضر اوضاع چندان مشخصی در پاری سن‌ژرمن ندارد.

کاکا شاید در میلان بماند

کاکا گفته شاید میلان را ترک نکند. او گفته بی‌تردید تمرین‌های پیش‌فصل را در روسونری خواهد گذراند. خبرهای بسیاری از جدایی این بازیساز برزیلی به گوش می‌رسید و سائو پائولو و اورلاندو سیتی او را می‌خواستند. این بازیکن 32ساله حالا گفته تصمیمی برای آینده نگرفته است: «من نمی‌روم. هر سال در این روزها شایعات بسیاری درباره من می‌سازند. تنها چیزی که قطعی است این است که در 9 جولای باید خود را به میلان معرفی کنم.» 9 جولای آغاز تمرین‌های پیش‌فصل میلان است.

فردیناند: منچستریونایتد باید واران را بخرد

ریو فردیناند گفته رافائل واران از رئال مادرید گزینه‌ای ایده‌آل برای تقویت خط دفاعی منچستریونایتد است. یونایتد به‌شدت نیاز به مدافع دارد چرا که نمانیا ویدیچ به اینتر رفته و خود فردیناند هم از سوی باشگاه آزاد شده است. فردیناند که در دوازده سال در اولدترافورد شش بار فاتح لیگ برتر شد در پاسخ به این پرسش که یونایتد کدام مدافع را لازم دارد می‌گوید: «واران. البته رئال مادرید او را نمی‌فروشد.» او همچنین مایکل کین، مدافع جوان یونایتد را ستوده است: «او روزی بازیکنی بزرگ خواهد شد. او بازیکنی پرورش‌یافته و مشتاق آموزش است.» فردیناند که فصل بعد احتمالا در کویینز پارک رنجرز بازی خواهد کرد گفته یونایتد باید پل پوگبا را برگرداند.

یونایتد خواهان آرتورو ویدال

باشگاه منچستریونایتد پس از خریدن آندر هررا و لوک شاو، می‌خواهد آرتورو ویدال را هم از یوونتوس بخرد. این ملی‌پوش اهل شیلی نمایش‌هایی مقتدرانه برای یوونتوس داشته و یونایتد از این باشگاه ایتالیایی درباره او پرس و جو کرده است. لویی فان‌خال می‌خواهد خط میانی یونایتد گل‌های بیشتری بزند و ویدال هم در فصل پیش 18 گل و در فصل قبل از آن 13 گل برای یووه زده است.

فان‌خال سال‌ها پیش که ویدال در بایر لورکوزن بازی می‌کرد می‌خواست او را به بایرن مونیخ ببرد. یونایتد هم در دوران دیوید مویس او را می‌خواست.

ایگواین: بارسلونا؟ هیچ خبری ندارم!

گونسالو ایگواین گفته هیچ خبری از انتقال به بارسلونا ندارد. او تابستان گذشته به ناپولی پیوست و فصلی عالی را در سری آ گذراند. گفته می‌شود بارسلونا به دنبال اوست اما او می‌گوید: «من و بارسلونا؟ هیچ چیزی در این باره نمی‌دانم و هیچ حرفی برای گفتن ندارم. من تنها به جام جهانی فکر می‌کنم.» بازیکن سابق رئال مادرید درباره بازی آرژانتین با سوییس در جام جهانی هم گفت: «باید مراقب سوییس باشیم. جام جهانی همین حالا هم چندین شگفتی داشته است. ما نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. سه نفر از هم‌تیمی‌هایم در ناپولی برای این تیم بازی می‌کنند و آنها به دنبال صعود هستند.» ایگواین که تاکنون در جام جهانی گل نزده می‌گوید: «مهاجمان نیاز به گل دارند اما باید برای تیم هم کار کنند. گلزنی وسواس من نشده است اما امیدوارم که هر چه سریع‌تر گل من از راه برسد.»

نانی: از پیشنهادهای ایتالیایی خبر دارم

نانی، بال منچستریونایتد گفته می‌داند که چندین باشگاه از سری آ خواهان او هستند. او سال‌ها نمایش‌هایی پرفرازونشیب در منچستریونایتد داشته و گاهی بسیار درخشیده و گاهی بسیار بد بوده است. لویی فان‌خال خواهان فروش او است و اینتر و یوونتوس می‌خواهند او را بخرند. نانی گفته است: «در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد هستم ولی می‌دانم که چندین باشگاه من را می‌خواهند. من به آینده‌ام فکر خواهم کرد و بهترین تصمیم را خواهم گرفت. بازگشت به پرتغال؟ در حال حاضر چیزی نمی‌دانم.»

رئال مادرید خواهان دروازه‌بان بوسنی

چندین باشگاه به دنبال خرید اسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی استوک‌سیتی هستند. این بازیکن 27ساله با تیم بوسنی در جام جهانی حضور داشت و اکنون که تیمش حذف شده است خبرهای بیشتری درباره انتقال او به گوش می‌رسد. آرسنال به دنبال اوست اما رئال مادرید هم با کارلو آنچلوتی می‌خواهد او را بخرد. آنچلوتی در دوران حضور در چلسی هم او را می‌خواست. دیه‌گو لوپس، دروازه‌بان اصلی رئال در راه ایتالیا است و ناپولی و میلان او را می‌خواهند. آنچلوتی البته ایکر کاسیاس را دارد اما او مدت‌ها است نیمکت‌نشین شده است.

چلسی به دنبال پوگبا و اوبامیانگ

گفته می‌شود پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم اهل گابون تیم بوروسیا دورتموند به‌زودی به چلسی خواهد رفت. دو باشگاه بر سر انتقال او با هم مذاکراتی جدی داشته‌اند. این بازیکن 2ساله یک سال پیش به آلمان رفت و در 21 دیدار در ترکیب ثابت دورتموند حاضر شد و 13 گل هم زد. مبلغ انتقال او 7 میلیون پوند خواهد بود.

چلسی همچنین 60 میلیون پوند برای خرید پل پوگبا از یوونتوس کنار گذاشته است. منچستریونایتد می‌خواهد پوگبا را برگرداند ولی چلسی به دنبال خرید این بازیکن است. در صورتی که این انتقال انجام شود او گران‌ترین خرید تاریخ چلسی خواهد شد و انتقال 50 میلیون پوندی فرناندو تورس را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. چلسی اخیرا سسک فابرگاس را با قیمت 30 میلیون پوند از بارسلونا خریده است و دیه‌گو کاستا را هم به خدمت خواهد گرفت.

خبر دیگر از چلسی اینکه فرانک لمپارد در روزهای آینده به نیویورک‌سیتی می‌رود. این باشگاه زیر نظر منچسترسیتی اداره می‌شود. لمپارد اخیرا از چلسی جدا شده اما برای حفظ آمادگی با این تیم تمرین می‌کند.

همچنین مارکو مارین شاید به آلمان برگردد. آینتراخت فرانکفورت به خرید او علاقه نشان داده است. او فصل گذشته را به صورت قرضی در سویا گذراند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi ، ★3aeed
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان