امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیموریان از همه جا پیشنهاد دارد

#1
خبرگزاری پارس فوتبال- علی نظری جویباری در خصوص آخرین مذاکرات باشگاه استقلال با ملی پوشان این تیم اظهار داشت: ما یک جلسه با ملی‌پوشانمان برگزار کردیم و در آن نقطه نظرات این بازیکنان را شنیدیم.
وی افزود: قرار است در جلسه بعدی مذاکرات با این بازیکنان ادامه داشته باشد. البته خسرو حیدری از ما چند روز فرصت خواست و گفت نیاز به استراحت دارد و بعد از آن در مورد فصل آینده با ما صحبت خواهد کرد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شایعه شده این بازیکنان هر کدام از استقلال طلب 2 میلیارد تومان پول کرده‌اند گفت: اینها ملی‌پوشان ما هستند و قطعا پول می‌خواهند اما حرفی در مورد رقم قرارداد بین ما مطرح نشد. هر سه بازیکنی که با آنها جلسه داشتم پیرامون فصل گذشته و شرایط باشگاه حرف زدند و همانطور که گفتم مذاکرات ما به جلسات بعدی موکول شد.
وی در خصوص اینکه تیموریان و صادقی از قطر پیشنهاد دارند گفت: صادقی به من گفت پیشنهادش از قطر به صورت تلفنی بوده و در حد حرف است ولی قطعا با این بازیکن در مورد فصل آینده‌اش صحبت خواهیم کرد. همچنین تیموریان نه تنها از قطر بلکه از تیم های اروپایی هم پیشنهاد دارد.
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تیموریان در مذاکرات اولیه خود حرفی در مورد پیشنهاد پرسپولیس زده یا خیر گفت: هیچ حرفی در این مورد مطرح نشده و همانطور که گفتم آندو از همه تیم های داخلی خودمان و همچنین تیم های قطری و اروپایی پیشنهاد دارد،در واقع او از همه جا پیشنهاد دارد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که چند روز پیش مدعی شده بود استقلال فروزان را نمی‌خواهد پس چطور این بازیکن را به خدمت گرفتند، گفت:فروزان خودش تمایل داشت به استقلال بیاید و گفت خودم رضایتنامه‌ام را می‌گیرم.ما نمی‌خواستیم او مثل بیرانوند شود و به همین دلیل حتی با تراکتورسازی هم مذاکره نکردیم.او خودش به باشگاهش رفت و رضایتنامه اش را گرفت و به استقلال آمد.
نظری با اشاره به قرارداد 3 ساله فروزان با استقلال گفت:ما با همه بازیکنان قراردادهای 2 و سه ساله بستیم، در حال حاضر هم یک سهمیه لیگ برتری جا دایم و 4 بازیکن هم که ملی‌پوشان خودمان هستند. در این بین یک بازیکن خارجی دیگر هم به تیم ما اضافه خواهد شد.
وی همچنین در خصوص مطرح شدن نام بازیکنی ایرانی که در لیگ سوئد بازی می‌کند گفت: من هم اسم این بازیکن را در رسانه ها خواندم ولی قلعه‌نویی اصلا در این مورد با من صحبت نکرده و در فهرست تیم استقلال نیست.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص بختیار رحمانی و منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال گفت:رحمانی با من صحبت از قلعه‌نویی عذر خواهی کرد. او گفت با فولاد یک سال دیگر قرارداد دارد و ان‌شالله سال آینده در خدمت استقلال خواهد بود.
وی با اشاره به جذب دروزاه‌بان برزیلی نیز گفت: مقدمات حضور این بازیکن فراهم شده و احتمالا قبل از اردوی تیم در ترکیه به جمع ما اضافه خواهد شد.
نظری در پایان گفت و گو در خصوص اضافه شدن فکری به کادر فنی استقلال گفت:با درخواست قلعه‌نویی فکری از عصر امروز در تمرینات ما حضور پیدا خواهد کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی
#2
خوب به ما چ؟
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت!
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
Subarrow مطهری: پرسپولیس ژن قهرمانی دارد
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  پنجعلی: پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد
  کارشنکی AFC علیه تیم‌های ایرانی ادامه دارد
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  ستاره مد نظر یونایتد و رد پیشنهاد تمدید با بایرن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان