امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شک نکنید اگر در ایران بمانم، فقط برای پرسپولیس بازی می کنم

#1
خبرگزاری پارس فوتبال- شاید خوش بین ترین هواداران فوتبال ایران هم گمان نمی کردند مهرداد پولادی بتواند با عملکرد غافلگیر کننده خود در رقابت های جام جهانی بهترین بازیکن ایران از دید فیفا در این فستیوال قرار بگیرد اما این چپ پای فوتبال ایران با درخشش خود حالا نگاه ها را متمایز کرده است. پولادی ابتدا درباره عملکرد تیم ایران در برزیل اظهار داشت: دوست دارم در ابتدا بگویم برایم بسیار عجیب است که برخی از تیم ملی انتقاد می کنند. بازیکنان تیم ملی واقعا از جان مایه گذاشتند و با عملکرد عالی خود توانستند پیام آور شادی برای مردم ایران باشند. مردم ایران همه از عملکرد تیم ملی رضایت دارند اما برخی می آیند و با انتقادهای خود روحیه ما را به هم می ریزند. کاش می فهمیدم هدف منتقدان از تیم ملی چیست.
او درباره عملکرد خودش در 3 بازی گذشته عنوان کرد: خوشحالم که توانستم برای تیم ملی ایران مفید باشم. فکر می کنم داشتن اعتماد به نفس اصلی ترین دلیل برای انجام بازی های خوب توسط خودم بود. از کی روش هم ممنونم که با من اعتماد کرد. او مربی بزرگی است و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. خداراشکر می کنم که همراهم بود و لطف خود را از من دریغ نکرد.
پولادی درباره تقابل با لیونل مسی گفت: مسی بزرگترین بازیکن جهان است و همه او را قبول دارند. ما 90 دقیقه اجازه کار به او را ندادیم اما روی با تجربه بالا وبزرگی اش زهرش را به ما ریخت. شاید اگر مسی نبود آرژانتین پیروز از زمین خارج نمی شد. البته به نظرم توپ بدموقعی و دست بد بازیکنی افتاد که او نیز بهترین نهایت استفاده را کرد.
درباره پولادی گفته می شود فوتبالش را در اروپا ادامه خواهد داد. او دراین خصوص تاکید کرد: اولویت من لژیونر شدن است. مدیربرنامه هایم مشغول مذاکره با چند باشگاه است اما باید ببینیم به توافق می رسیم یا نه. شخصا دوست دارم در خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم اما شرایط هم باید مهیا شود.
وی درباره احتمال ماندن در پرسپولیس تصریح کرد: شک نکنید اگر در ایران بمانم، فقط برای پرسپولیس بازی می کنم. بسیار دوست دارم در این باشگاه بمانم اما به شرطی که ابتدا لژیونر نشوم و سپس شرایط برای ماندنم در پرسپولیس مهیا شود.
هافبک تیم ملی درباره احتمال جدایی کی روش از تیم ملی اظهار کرد: می خواهم یک چیز را بگویم. قبلا هم گفته ام که اگر هرکس دیگری بالای سر تیم ملی بود، واقعا آبرویمان می رفت. کی روش مربی بزرگی است و خیلی برای ایران زحمت کشید. او باید بماند و امیدوارم مسئولان هرطور شده نگهش دارند. از طرفی حالا مردم هم از خدایشان است او بماند.
پاسخ
 سپاس شده توسط **li@**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان