امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑

#1


۩ تـــو ایـــלּ تـــآپـــیڪ فــَقـَــطـ بــآس شــآב بــآشــیــב ۩

۞پــَـس وُروב اَفــرآב غـَـمــگــیـלּ مـَـمــنوع۞



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



غم دنيا نخواهد يافت پايان
خوشا در بر رخ شادي‌گشايان

خوشا دل‌هاي خوش، جان‌هاي خرسند
خوشا نيروي هستي‌زاي لبخند

خوشا لبخند شادي‌آفرينان
كه شادي رويد از لبخند اينان

نمي‌داني- دريغا- چيست شادي
كه مي‌گويي: به گيتي نيست شادي

نه شادي از هوا بارد چو باران
كه جامي پر كني از جويباران



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



10 راز بزرگ شاد زیستن

جایگاه فرهنگ شادی و نقش آن در جامعه

غذاهای شادی آور

تشريح شادي

روش هایی برای شاد زیستن

سفر به دنیای شادی

شادی، اساس موفقیت است

راه های حفظ شادابی در طول روز

چگونه شادتر باشیم

مانند بمب شادی در دل اندوه منفجر شوید

خـوشحالی یک وضعیت خاص ذهـنـی اسـت

۱۲ روش برای خوشحال تر زیستن

با لبخند شروع کن.تو می توانی

چگونه شادتر زندگی کنیم

ده شیوه علمی برای احساس شادمانی در زندگی

آیا فرد شادی هستید؟

افراد شاد

نکته های ساد ه برای زند گی شاد

ویژگی افراد شاد

اندر فواید شادمانی

شاد ابی را جذب کنید

چه کسی شادمان است

همیشه شاد باش و بخند

پنج کلید شادی

شادمانی

دل شاد

قوانین شاد زیستن

نهایت شادابی

برنامه ریزی برای شادی

د رونگرای شاد باشید !

خوب باش تا شاد باشی

احساس شادمانی

برای شاد بودن باید بر افکار شاد تمرکز کنیم

ضرورت پرورش نشاط



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



بیاید شاد باشیم و با صدای بلند بخندیم،

روزی یکی دو ساعت اهنگ شاد بذاریم،

پنجره ها رو باز کنیم و با ماهی ها و پرنده ها و حتی ظرف و ظروف اشپزخونه صحبت کنیم

و بابت اینکه اومدن تو زندگی ما ازشون تشکر کنیم ..

بی دلیل شاد باشیم،

دوستای شادی داشته باشیم که پایبندِ هیچ غم و غصه ای تو دنیا نباشن

و بی دلیل و با صدای بلند بخندن و برقصن




هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط Ƒαкє ѕмιƖє ، !~IмДи~! ، First Star ، pari paye ، Mïņ̃†êR ، pink apple ، پریسا79 ، BlAcK dAy ، -Edgar ، "♥sadaf♥" ، #marya# ، rezaak ، مهربان ترین دختر دنیا ، فرانه ، ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، ×fteя LifE∀× ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، saba 3 ، an idiot ، سکوت2 ، سارا بهرامپور ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، **zeinab** ، "تنها"
آگهی
#2


گاهی وقتا میشه که ادم دلگیره ناراحته اعصابش خورده و خیلی دپرسه اما وقتی میاد و یه مطلبی میخونه یا با یه نفر حرف میزنه وانرژی میگیره ناخوداگاه روحیه اش عوض میشه و شاید یه زندگی عوض بشه .
شادی رو میشه خلق کرد
شادی رو میشه دعوت کرد
همیشه نمیشه شاد بود
اما میشه انتظار داشت که شادی رو برای خودت به ارمغان بیاری تا بهتر فکر کنی
تا بهتر درک کنی
تا بهتر مشکلاتت رو تحمل کنی
نمیشه همیشه شاد بود اما میشه شاد کرد .میشه دلی رو خندوند
شادی نعمتی هست که هر کسی قادر به آفریدنش هست اگر که بخواد .
اینجا جایی هست برای شادی کردن و شادی آفریدن .بدون ناراحت کردن کسی .بدون هیچ هدفی .بدون هیچ قصدی .فقط میخوایم شاد باشیم همین



هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط pink apple ، BlAcK dAy ، -Edgar ، فرانه ، ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، سارا بهرامپور ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#3
شاد گشتیم...
یک رنگ که باشی زود چشمشان را می زنی خسته می شوند از رنگ تکراریت این روز ها دوره ی رنگین کمان هاست!!
๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ஐற£ℒἶ†дஐ ، BlAcK dAy ، -Edgar ، sϻσκε ϐσψ
#4

10 راز بزرگ شاد زیستن



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



تصمیم بگیرید شاد زندگی کنید.

همانطور که ابراهام لینکلن کشف کرده بود، بیشتر افراد اغلب می توانند بین شادی و استرس، آرامش و آشفتگی یکی را انتخاب کنند. شما شادی را انتخاب کنید!



اخبار را کمتر بینید و دنبال کنید

به عنوان کسی که به دنبال کردن اخبار اعتیاد پیدا کرده ام می دانم که این کار بسیار سخت است چون بازار سهام در حال نوسان است سیاستمداران هر روز سازی می زنند و تیم ها ورزشی هم در رقابتی شدید هستند. اما بیشتر مواقع نیازی نیست استرس همه این چیز ها را به زندگی خود اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که هر فردی ظرفیتی محدود برای تحمل استرس روزانه دارد پس سعی کنید ظرف استرس هر روز خود را بیهوده پر نکنید.



قدر شناسی را تمرین کنید

برای همه ما موقعیت های زیادی برای قدر دانی وجود دارد. فقط کافی است از افراد بسیاری که ما را یاری کرده اند، دلگرم کرده اند و به ما آموخته اند که برای جنگیدن با مشکلات در ها را باز کنیم و شروع کنیم ممنون باشیم!



برای هر کاری وقت بگذارید

شاید تعجب کنید ولی من از سگم چیز های زیادی آموخته ام چیز های زیادی از جمله وفاداری، توجه به مناظر، صدا ها و بو هایی که در حیاط خانه خودم وجود دارد. آموخته ام که من هم به بازی و حرکت نیاز دارم آموخته ام که می توانم آرام و با وقار باشم فقط هنگام گرسنگی بخورم و هنگامی که لازم است استراحت کنم. هر جا لازم است صبر کنید و تامل کنید.



هر روز بخندید

یک لطیفه گوش کنید، لطیفه ای تعریف کنید، به خودتان بخندید، با دوستان، همکاران و فامیل بخندید. کمترین درمانی مانند خندیدن قدرتمند است، و من فکر نمی کنم این استفاده زیاد از این دارو یا اعتیاد به آن عوارش خاصی داشته باشد.



یک عاشق واقعی باشید

علاقه، محبت، دوستی و گرمی خود را به اطرافیانتان نشان دهید. و آنها به بهترین وجهی که فکرش را بکنید به شما واکنش نشان می دهند. در محبت و دوست داشتن سخاوتمند باشید و از سود آن لذت ببرید.



سخت کار کنید.

شاید تعجب کنید اما رضایت مندی فوق العاده ای در شایستگی وجود دارد و لذت زیادی در انجام موفقیت آمیز وظایف محوله وجود دارد. یکی از بزرگترین منابع شادی انجام دادن و البته خوب انجام دادن کاری است که برای شما ارزشمند است.



هر روز چیز های جدید بیاموزید.

بیشتر مردم برای اینکه بتوانند شاد زندگی کنند به پیشرفت، آموختن و به مبارزه طلبیدن خود نیاز دارند. بخوانید، گوش کنید، بیاموزید و آموخته ها خود را برای ایده های جدید بکار گیرید.



بدن خود را آنگونه که طراحی شده است به کار گیرید.

راه بروید و بدوید عضلات خود را بکشید وزنه های متناسب با توانایی خود بلند کنید. ورزش خوب است اما عاشق شدن، ساختن مقداری شیرینی، یا یک ماساژ هم اثر خوبی خواهد داشت. شما بدنی دارید که می تواند منبع درد باشد یا منبع لذت انتخاب با شماست کدام را انتخاب می کنید؟



از مضرات دوری کنید.

من ترجیح می دهم کار های مثبت را توصیه کنم تا اینکه از منفی ها سخن بگویم اما در دنیای واقعی این چیز ها وجود دارند مواد شیمیایی مضر، صدا های نا هنجار و جاهای خطرناک وجود دارند. تا آنجا که ممکن است خود را در معرض آنها قرار ندهید.



هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط BlAcK dAy ، -Edgar ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، فرانه ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#5



غذاهای شادی آور


تغذیه یکی از مهمترین اصول در زندگی انسانی است و تاثیر بسیار مهمی در کیفیت زندگی روزمره انسان دارد. این نوع غذا مورد استفاده است که شادابی و تندرستی یا خمودگی و ناراحتی یک شخص را مشخص می کند.
تغذیه صحیح می تواند شادی و نشاط را برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال اگر از تغذیه خوبی برخوردار نباشید احساس ضعف و بیماری بر شما چیره می شود و روز شما را خراب می کند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با غذاهایی آشنا کنیم که می توانند به شما احساس سیری و در عین حال شادابی و نشاط را منتقل کنند.
تخم مرغ

تخم مرغ به عنوان منبع سرشار پروتئین و آمونواسیدی که بدن به " سروتونین " تبدیل می کند و باعث ایجاد احساس شادی در بدن می شود ، نقش مهمی در تغذیه صحیح انسان دارد. تخم مرغ همچنین حاوی منابع سرشاری از ویتامین ب است که میزان انرژی در بدن انسان را افزایش می دهد.

سیب زمینی

سیب زمینی سیب زمینی شیرین یک منبع غنی ویتامین ب ۶ است که نقش مهمی در ایجاد احساس شادی و خوشی در انسان دارد. این ماده همچنین دارای مقادیر زیادی از ویتامین آ است که به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند.

جوی پوست کنده
این ماده غذایی که بیشتر در تهیه سوپ از آن استفاده می شود دارای منابع غنی " آلکالودس" و " فلاوانولدس" است که در افزایش دادن تاثیرات مثبت ویتامین ب در مورد داشتن احساس شادابی موثر است.کاهوکاهو دارای یک ماده خاص به نام " لاکتوکاریم" است که احساس رضایت را در فرد افزایش می دهد. همچنین این ماده غذایی حاوی مقادیر از ویتامین کا است که در استخوان سازی و تقویت استخوان ها کاربرد دارد.گوشت گوسالهاین ماده غذایی حاوی مقادیر زیادی از آهن است که به شما کمک می کند تا بر احساس خستگی غلبه کنید و همچنین منبع سرشاری از ماده معدنی " روی " است.
خشکبار
خشکباری مثل گردو و بادام حاوی ماده " سلنلوم" هستند که می تواند در داشتن احساس خوشی و راحتی به شما کمک کنند و همچنین حاوی پروتئین هایی است که در عضله سازی برای ورزشکاران مفید است.



هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط BlAcK dAy ، -Edgar ، مهربان ترین دختر دنیا ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، فرانه ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#6


تشريح شادي



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1



داده‌هاي بررسي اجتماعي در مورد عوامل تعيين كننده شادي به ما چه مي‌گويند؟ اول اينكه مدل نقطه تعيين روان شناسان خود بعنوان يك نقطه نامعلوم مد نظر است. وقايع زندگي درحيطه غير مالي مثل ازدواج، طلاق و معلوليت شديد اثري ماندگار بر پديده شادي داشته و به سادگي نمي‌توانند يك شخص متوسط را بطور موقت از اوج يا قعر نقطه تعيين شده زندگي بواسطه وجود عوامل ژنتيكي يا وراثتي و همچنين فاكتورهاي شخصيتي منحرف سازند. دوم اينكه استنتاج اصلي اقتصاد‌دانها در حيطه مالي كه بر اين مضمون استوار است كه «هرچه بيشتر بهتر» ...، بر مبناي تئوري رجحان آشكار استوار بوده، كه خود يك تئوري مشكل ساز مي‌باشد. افزايش درآمد و بنابر اين افزايش كالاهايي كه در اختيار فرد قرار دارد،‌ افزايش ماندگار شادي را سبب نمي‌شود و اين امر بواسطه اثر منفي آن در بكارگيري و انطباق با شادي و مقايسه اجتماعي اين پديده مي‌باشد. نظريه بهتر در زمينه روانشناسي شادي بر اين اساس مي‌باشد كه انطباق و تطبيق اجتماعي اين مسئله در حيطه غير مالي كمتر از حيطه مالي است. چرا كه افراد نمي‌توانند اين امر را پيش‌بيني نمايند كه به چه ميزان انطباق و مقايسه اجتماعي اين خصيصه، ممكن است سودمندي حاصله از شادي مورد انتظار را در حيطه مسايل مالي تحليل ‌برد و بر اين اساس آنها زمان بيشتري را به اهداف مالي خود اختصاص مي‌دهند و اهداف غير مالي مثل زندگي خانوادگي و سلامت كه شادي آنها را كاهش داده و آن را تحت‌الشعاع قرار داده است را ناديده مي‌گيرند. بر اين اساس لازم است سياست‌هايي تدبير شود تا با استفاده از رجحان‌هاي شخصي بهتر و مشخص شده نسبت به افزايش رفاه فردي واجتماعي اقدام گردد.
بر اين اساس در تحقيق جاري عباراتي مثل شادي، سودمندي،‌ بهزيستي،‌ رضايت از زندگي و رفاه انتخاب شده كه با خصيصه تغييرپذيري خود بتوانند پاسخ به سوالات مرتبط را فراهم نموده و آنها را مورد ارزيابي قرار دهند، سوالاتي همانند آنچه كه از سال 1972 در بررسي اجتماعي عمومي آمريكا (GSS) پرسيده شد: با درنظر گرفتن همه اين موارد بگوييد اين روندها امروزه چگونه به پيش مي‌روند- آيا مي‌توانيد بگوييد كه شما بسيار خوشحال هستيد، نسبتاً خوشحال هستيد و يا آنكه خوشحال نيستيد؟ در زمينه قابليت اطمينان، اعتبار و مقايسه پاسخهاي داده شده به چنين پرسشهايي يك مقاله اصولي توسعه داده شده است. بر اين اساس اجماع كلي آن است كه، گرچه اين موارد بدون مشكل نيستند، ولي مفهوم دارند و به طور منطبقي در بين گروه‌هاي اشخاص قابل مقايسه مي‌باشند. بر اين اساس تمركز ما در اين مقوله بر روي عوامل تاثيرگذار بر پديده شادي خواهد بود.

آيا نقطه تعييني براي شادي وجود دارد؟
اجازه دهيد كه با نظريه روانشناسي شروع كنم. مسئله بحراني در اينجا اين نيست كه هرگونه انطباق با وقايع زندگي اتفاق مي‌افتد يا خير، بلكه مسئله آن است كه آيا انطباق كامل در اين بين وجود دارد، يعني آيا افراد به سطح اوليه شادي بر مي‌گردند و اگر چنين است اين برگشت با چه سرعتي رخ مي‌دهد. چندين مطالعه روانشناسي وجود دارد كه مشخص مي‌كند با توجه به تجربياتي مثل صداي بلند و جراحي زيبايي، انطباق لذت يا شادي كمتراز ميزان كامل است و اينكه اين تجربيات اثري ماندگار بر رفاه مردم دارد. شواهد بررسي كه در زير ارائه مي‌شود اذعان مي‌‌كند كه علاوه بر اين افرادي هستند كه در شرايط سلامتي يا تاهل كاملاً با تغييرات سازگار نمي‌شوند. نياز به گفتن نيست كه صحبت من در رابطه با اثرات متوسط است. پراكندگي قابل توجهي در مورد ميزان متوسط وجود دارد.
وضعيت تاهل و شادي: بر خلاف ادعاهاي نظريه نقطه تعيين كه توضيح مي‌دهد شرايط زندگي هيچ اثر ماندگاري بر بهزيستي و رفاه ندارد، شواهد اندكي درباره تشكيل يا خاتمه تاهل وجود دارد كه نظريه نقطه تعيين را حمايت ‌كند. گرچه با استفاده از اطلاعات طولي آلماني يك تحقيق گزارش شده جديد وجود دارد كه اثرات بر بهزيستي ازدواج يا بيوگي را بررسي مي‌كند. با وجود آنكه اين مورد بعنوان يك مقاله انتقادي در مورد مدل نقطه تعيين ارائه شده است، واقعاً موردي حمايت كننده است، به ويژه بدين علت كه ازدواج را مورد توجه قرار مي‌دهد و نتيجه مي‌گيرد: «به طور متوسط مردم سريعاً و كاملاً با ازدواج سازگار مي‌شوند در حاليكه با بيوگي بسيار كند سازگار مي‌شوند» (گرچه حتي در اين زمينه سازگاري بعد از تقريباً 8 سال نزديك به كامل شدن باشد).




هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar ، مهربان ترین دختر دنیا ، فرانه ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
آگهی
#7
بازم بزار سر گرم شدم ^_^
                                                                                                 
                                                                                                                                Bring it on back to me
                              
                                                                                  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ஐற£ℒἶ†дஐ ، sϻσκε ϐσψ
#8




روش‌هایی برای شاد زیستن‌



๑۩۞۩๑ .....بیایید شاد باشیم و بخندیم ....๑۩۞۩๑ 1




آیا واقعا شاد هستید؟ آیا می‌دانید معنی واقعی شادی چیست و برای رسیدن به آن چه راه‌هایی را باید پیمود؟ این پرسش‌ها توسط کسانی پرسیده می‌شود که براستی دنبال شادی و خوشبختی باشند. اگر می‌خواهید شاد باشید، باید باور کنید که می‌توانید و توانایی رسیدن به آن را دارید.

برخی افراد اشتباه می‌کنند چون تصور می‌کنند شایسته شادی و خوشبختی نیستند و بدبختی و ناراحتی خود را به عنوان سرنوشت خود قلمداد می‌کنند. حقیقت مطلب این است که خوشبختی نیز مثل سایر چیزها در زندگی باید به دست آورده شود. در این مبحث نکاتی آمده است که به شما برای ایجاد شادی در زندگی‌تان کمک خواهد کرد.

- ببینید چه چیز باعث شادی و خوشحالی شما می‌شود. هر کس برای شاد بودن و شاد زیستن به چیزهایی خاص نیازمند است و آنچه باعث شادی یک نفر می‌شود ممکن است برای دیگری متفاوت باشد. شخصیت خودتان را کشف کنید و نگران نباشید که مبادا نیازهای شما برای رسیدن به شادی با اطرافیانتان متفاوت باشد.

- برای رسیدن به اهدافی که تصور می‌کنید باعث شادی شما می‌شود، نقشه بکشید. وقتی به دنبال دستیابی به اهدافتان باشید، وضعیت روحی‌تان نیز بهبود می‌یابد، چون آن وقت درباره خودتان احساس بهتری پیدا می‌کنید.

- روز خود را با آدم‌های شاد و سرزنده بگذرانید. وقتی اطرافیانتان افرادی بدبین و ناراحت باشند، شما نیز خواه ناخواه به این وضعیت مبتلا خواهید شد، برعکس اگر اطرافتان پر از آدم‌های سرزنده و خوشحال باشد، روحیه شاد آنها در شما نیز تاثیر خواهد کرد.

- وقتی اتفاق بدی برایتان می‌افتد، به جای متاسف شدن، به دنبال راه چاره‌ای برای آن باشید. افرادی که واقعا شاد هستند، اجازه نمی‌دهند اتفاقات بد در روحیه آنها اثر کند، چون می‌دانند با کمی فکر و تلاش خواهند توانست موقعیت را دوباره موافق حالشان کنند.

- چند دقیقه در روز درباره چیزهایی که باعث خوشحالی‌تان می‌شود فکر کنید. این چند دقیقه به شما فرصت می‌دهد بر چیزهای مثبت در زندگی‌تان متمرکز شوید که باعث شادی‌تان خواهد شد.

- هر روز سعی کنید کار خوبی برای خود انجام دهید، خودتان را به ناهار دعوت کنید، حمامی طولانی و آرامش‌دهنده کنید یا چند دقیقه بیشتر روی آرایش ظاهرتان کار کنید، همه مفید و موثر خواهند بود. در همه موقعیت‌‌ها در پی شوخی و خنده باشید، درست است که در مواقعی خاص باید جدیت خود را حفظ کنید، اما در موقعیت‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است باعث ناراحتی‌تان شود، شوخ‌طبعی چاره کار است.

حفظ سلامت یکی دیگر از راه‌های رسیدن به شادی است. داشتن اضافه‌وزن یا نخوردن غذاهای مغذی تاثیر منفی بر روحیه شما خواهد داشت. همچنین ورزش باعث آزاد شدن آندروفین می‌شود که شادی را در پی خواهد داشت.

- در آخر باید بفهمید که شما شایسته شادی هستید. آن دسته از افرادی که تصور می‌کنند لیاقت رسیدن به خوشبختی و خوشحالی را ندارند، ناخودآگاه تلاش برای رسیدن به شادی و خوشبختی خود را خراب می‌کنند. هر روز به خودتان بگویید من شایسته خوشبختی هستم.تعریف خوشبختی دشوار است،‌ اما افراد معمولا می‌توانند بفهمند که شاد و خوشبخت هستند یا خیر. افراد زیادی تصور می‌کنند خوشبختی نوعی شانس است و سرنوشت این بوده که بعضی مردم خوشبخت شوند و بعضی دیگر بدبخت. سعی کنید نکات بالا را در زندگی خود به کار برید و مطمئن باشید که می‌توانید به خوشبختی دست یابید.


هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط فرانه ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#9


سفر به دنیای شادی



برای داشته‌های‌تان سپاسگزار باشید.
یکی از راه‌های مهمی که تأثیر نگرش مثبت را حفظ می‌کند، داشتن نگرشی همراه با قدردانی به زندگی است. در این لحظه در هر موقعیتی که هستید، هنوز هم چیزهائی وجود دارند که بابت آنها سپاسگزار باشید. مانند سلامت جسمی و روانی، وجود خانواده، دوستان و ... به اطرافتان و جائی‌که در آن زندگی می‌کنید، نگاه کنید. داشته‌های خود را در نظر بیاورید، شغل و همهٔ موهبت‌هائی را که از آن برخوردار هستید.

شکرگزار بودن، یکی از عامل‌های مهم شادمانی است. اگر قدردان داشته‌های خود باشید، شخصی شاد و خوشحال خواهید بود. از طرف دیگر، اگر همواره به نداشته‌های خود فکر کنید، بیشتر احساس بدبختی و بیچارگی می‌کنید.

اگر دائم در این مورد فکر کنید که چقدر خوشبخت هستید و بابت آن سپاسگزار باشید، این نگرش به کل زندگی شما سرایت می‌کند. فهرستی از همهٔ چیزهای باارزشی که دارید، تهیه کنید. هر زمان که احساس افسردگی و کسالت کردید، به آن مراجعه کنید و آن را بخوانید. اگر نمی‌توانید چیزی پیدا کنید تا برای آن قدردان باشید، به بیمارستان‌ها یا مرکزهای نگهداری از بی‌خانمانان بروید و سپس مشکل‌های خود را با مشکل‌های آنان مقایسه کنید.


منبع: ”سفر به دنیای شادی“ ”جیم داناوان“


هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط فرانه ، sϻσκε ϐσψ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#10
شادی، اساس موفقیت است


دستیابی به موفقیت، یك روی سكه و احساس لذت و آسایش توام با شادی از آن، روی دیگر آن است.

. برای بسیاری از مردم دستیابی به موفقیت راه دشواری است كه عمده این دشواری در عدم توجه به چگونگی دستیابی به آن است. روانشناسان معتقدند كه شادی و شاد‌بودن بستری مناسب برای برخورداری از تمركز فكری و در ‌نهایت دستیابی به كامیابی وافر است. در حقیقت داشتن روانی آزاد از هرگونه دغدغه موتور حركت به سوی برخورداری از زندگی سراسر موفقیت است كه این امر در نهایت به بزرگ‌تر و پررنگ‌تر به‌نظررسیدن تبعات مثبت آن منتهی می‌شود

این عقیده در میان روانشناسان شكل گرفته است كه داشتن فكری باز توام با پیش‌زمینه‌ای از احساس لذت و شادی می‌تواند فرد را در نائل‌شدن به سوی كامیابی سریع‌تر حركت دهد. پس می‌توان به جرات گفت كه شادی و شاد‌بودن اساس موفقیت است. برای دستیابی به چنین پیش زمینه‌ای حتی اگر از شرایط نه چندان مناسب روحی نیز برخوردار باشید به خود بگویید كه با احساس شادی و لذت وافر می‌توانید به سطح بیشتری از آنچه كه به دنبالش هستید دست‌یابید. این تاكتیكی ارزشمند و كارساز در اضطراری‌ترین موارد است.


هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط فرانه ، sϻσκε ϐσψ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قابل توجه آقایان : چگونه زن ذلیل خوبی باشیم!! (طنز)
Wink بیاین یکم بخندیم
Heart بیایین تو یکم بخندیم ..... خخخخخ
  چگونه درقرن 21 مدرن و باکلاس باشیم(100٪نضمینی)
  باهم بخندیم
  بیا تو بخندیم(قول میدم اشکت دربیاد)
  ☻☺☻☺بیایید اعتراف کنیم☻☺☻☺
  محض خنده !بچه ها بیاین تو یه کم بخندیم!!!
  بد نیست یکم بخندیم(بیاتو)
Big Grin بیا تو یه ذره بخندیم(جدیده ها)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان