امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Destiny به اندازه ی کافی خشن نبود تا رده ی M را به خود اختصاص دهد | دنیایی کم خون

#1
بازی Destiny یک بازی پر از رنگ، سبک، خانوادگی و دوستانه نیست ولی این بازی آن قدر ها هم تاریک نیست تا از طرف ESRB رتبه ی مناسب بزرگسال یعنی M را دریافت کند. البته هنوز خبری از این بازی بر روی سایت رسمی ESRB نرفته است اما Polygon گزارش می دهد که این بازی به واسطه ی خشونت متوسط و خون انیمیشنی رتبه ی T برای نوجوانان را به خود ارتباط داده است.
اگر خیلی با شیوه ی دسته بندی ESRB آشنا نیستید باید بگویم که در اینجا کلمه ی ” Animated Blood ” می تواند دو معنی داشته باشد. اولین از آن ها این است که رنگ خون به خوبی به تصویر کشیده نشده است و آن قدرت خشونت را ندارد، معنی دیگر که در باره ی این بازی صدق می کند این است که خونی که در بازی ریخته می شود به روشی غیرواقعی کار شده است و ما را به یاد خون انسان نمی اندازد. البته رتبه بندی های دیگری هم وجود دارد، مثلا خشونت شدید، خشونت کارتونی، خشونت فانتزی و انواع دیگر. به عنوان مثال GTA 3 یک بازی خشن و یا Violence می باشد، در حالی که GTA V یک بازی با خشونت شدید و یا Intense Violence می باشد. البته این خیلی دور از ذهن نبود، چرا که به مانند چیزی که در آلفا مشاهده کردیم در بازی با شلیک به چیزهای مختلف خشونت زیادی نمی بینیم و دشمنانمان هم خیلی درباره ی از دست دادن سرشان ناراحت نبودند، البته این نشانه ی خوبی است و نشان می دهد که همه ی بازی ها نیاز نیست از خشونت به عنوان یک محرک استفاده کنند. البته این بازی هم هیچ صحنه ی بدی ندارد، در آن شوخی های بد انجام نمی شود و خبری از بد دهنی نیست، همچنین سایه ای از مصرف الکل و مواد مخدر هم حتی در بازی دیده نمی شود. البته این فرصت خوبی است که نوجوانانی که به خاطر سنشان نتوانسته اند GTA و یا Call Of Duty را تجربه کنند یک بازی شوتر خوب را ببینند ( البته این اتفاقی است که در هیچ کجا نمی افتد و نخواهد افتاد، هم اکنون بچه های سه ساله هم در حال بازی GTA هستند. )
نقل قول:
ما دوست داشتیم که دنیایی داشته باشیم که بازیکنان از بودن در آن لذت ببرند. ما می خواستیم این دنیا لیاقت یک قهرمان را داشته باشد. برای Destiny یک عنوان ناهنجار نیست، بلکه عنوانی روشن، امیدبخش و ماجراجویانه است. این دنیایی است که ما را خوشحال می کند و امیدوارم این کار را برای گیمر ها هم بکند.
این بازی در ماه سپتامبر برای PS3 و PS4 و Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. هنوز خبری از نسخه ی PC نیست. نسخه ی بتای این بازی هم ۱۷ جولای شروع به کار خواهد کرد و برای تجربه ی آن باید بازی را پیش خرید کنید.
Destiny به اندازه ی کافی خشن نبود تا رده ی M را به خود اختصاص دهد | دنیایی کم خون 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد
  فصل‌های جدید بازی Destiny 2 به شدت تغییر خواهند کرد
  گلیچ بازی Destiny 2، آینده را به بازیکنان نشان می‌دهد
  فیل اسپنسر: جهش از این نسل به کنسول Xbox Series X هم‌اندازه جهش از فضای دو بعدی به سه
  تعداد افراد متقلب در Destiny 2 به شدت افزایش یافته است
  سونی به اندازه طرفدارها خواهان ساخت The Last Of Us 2 است
  Destiny: در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ Nightfall/Heroic Strike هفتگی مجددا تنظیم می شود
  Destiny: The Taken King دارای محتوای منحصر به فرد برای کاربران PS خواهد بود
  استودیو High Moon در ساخت بازی Destiny همکاری میکند
  Destiny لقب پرفروش‌ترین عنوان جدید در تاریخ بازی‌های ویدیویی را کسب کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان