امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sony : دیگر بازار بریتانیا را از دست نخواهیم داد

#1
Sony : دیگر بازار بریتانیا را از دست نخواهیم داد 1
در نسل هفتم Microsoft با کنسول Xbox 360 عملکرد بسیار خوبی را در سرزمین بریتانیا از خود به جای گذاشت و این کنسول بالاتر از PS3 و Wii محبوبترین کنسول نسل هفتمی بازار بریتانیا محسوب می شود . این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم بریتانیا بزرگترین بازار گیم قاره اروپا بحساب می آید .
اما با ورود به نسل هشتم و عرضه دو کنسول Xbox One و PS4 تا حدی این شرایط تغییر پیدا کرد و اکنون کنسول شرکت Sony بالاتر از Xbox One محبوبترین کنسول نسل هشتمی بریتانیا بحساب می آید . در این رابطه آقای Jim Ryan مدیر کل Sony Computer Entertainment Europe اعلام کرد که آنها در نسل هشتم به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که اتفاقات نسل هفتم تکرار شود .
Jim Ryan در مصاحبه با  [url=http://www.gamereactor.eu/news/202974/Microsoft+"did+a+great+job+on+us+with+PS3+and+Xbox+360...+we+weren't+going+to+let+that+happ​en+again%2C"+says+Ryan/]Gamereactor[/url] اعلام کرد که آنها با تجربه ای که در نسل گذشته بدست آورده اند اجازه نخواهند داد که جایگاه PS4 در بازار اروپا بویژه انگلستان متزلزل شود . Jim Ryan در ابتدا مصاحبه خود پیرامون عرضه PS4 در اسکاندیناوی ( سوئد ، نروژ و فنلاند ) و رقابت با Xbox One در این منطقه گفت :
" عرضه PS4 در اسکاندیناوی اتفاق بسیار خوشآیند و هیجان انگیزی است . زمان آن رسیده است که مردم اسکاندیناوی تجربه فوق العاده گیم را با PS4 تجربه کنند "
آقای Ryan در پاسخ به سوالی مبنی بر رویکرد شرکت Sony در مناطق تحت سلطه Microsoft در نسل گذشته گفت : " من قبلا نیز به طور عمومی اعلام کردم که ما نیاز داریم در انگلستان عملکرد بهتری را داشته باشیم . شرکت Microsoft در نسل گذشته و در نبرد PS3 و Xbox 360 در انگستان عملکرد بسیار خوبی را داشت اما مطمئن باشید دیگر اجازه نخواهیم داد که در اروپا چنین اتفاقی بیوفتد . در حال حاضر ما از عملکرد PS4 در انگلستان بسیار خوشحال و راضی هستیم "
این بخشی از مصاحبه آقای Ryan با [url=http://www.gamereactor.eu/news/202974/Microsoft+"did+a+great+job+on+us+with+PS3+and+Xbox+360...+we+weren't+going+to+let+that+happ​en+again%2C"+says+Ryan/]Gamereactor[/url] است و متن کامل مصاحبه احتمالا فردا منتشر خواهد شد .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گزارش: کمتر از یک هفته‌ی دیگر از بازی‌های پلی‌استیشن ۵ رونمایی خواهد شد
  فیل اسپنسر: در این شرایط بحرانی از بازی‌بازان بهره‌وری نخواهیم کرد
  سونی امید زیادی به Gran Turismo Sport و دیگر انحصاری‌هایش دارد
  فیل اسپنسر : لازم است در بازار اروپا بهتر از این عمل کنیم
  رئیس SCEE: کنسول PS4 از ۷۰ الی ۹۰ درصد سهم بازار کنسول اروپا بر خوردار است
  80% بازار کنسول اروپا در دستان PS4
  پاسخ Sony به Xbox One در مورد سازگاری کنسول ها!
  پیشتازی PS4 نسبت به Xbox One در بازار آمریکا
  SONY و دو مدلِ جدید از کنسولِ PS4 !
  Sony U.K: کاهش قیمت PS4 دیگر به این زودی ها اتفاق نمی افتد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان