امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دستگیری زوج کمری سوار زورگیر + عکس

#1
دستگیری زوج کمری سوار زورگیر + عکس 1
متهم به بهانه نیاز به کارگر روزمزد، مرا سوار ماشین خود کرد و پس از ورود به داخل یک کوچه خلوت با زورگیری همه پول نقد همراه مرا به سرقت برد.
خرداد امسال مردی با مراجعه به ماموران کلانتری 140 باغ فیض اعلام کرد که توسط سرنشینان زن و مرد یک خودرو تویوتا کمری مورد زورگیری قرار گرفته است.

مالباخته در اظهارات خود به ماموران گفت: ساعت 18:30، در اتوبان همت، زیر پل شهران، به صورت پیاده در حال تردد بودم که ناگهان یک خودرو تویوتا کمری با دو سرنشین زن و مرد در برابر من توقف کرد؛ راننده خودرو به بهانه خرد کردن مقداری تراول چک به سمت من آمد و پس از اطمینان از همراه داشتن پول نقد توسط من، با تهدید اقدام به زورگیری کرد و پس از آن بلافاصله با خودرو تویوتا از محل متواری شد.

همزمان با مراجعه شاکی به گشت کلانتری و اعلام خبر زورگیری توسط سرنشینان خودرو تویوتا کمری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی خبر یک زورگیری مشابه از سوی سرنشینان خودرو تویوتا کمری به ماموران اعلام شد؛ بلافاصله طرح مهار از سوی کلانتری 140 باغ فیض انجام و خودروی مورد نظر که مقابل یک مغازه پیتزافروشی، دوبله پارک کرده بود شناسایی شد.
 با شناسایی متهمان ازسوی شاکی، دو متهم به نام‌های حبیب 40 ساله و اعظم 35 ساله دستگیر و به همراه سه فرزندشان (14، 8 و یک ساله ) به کلانتری منتقل شدند؛ در بازرسی داخل خودروی آنها نیز بیش از 120 میلیون تومان پول نقد کشف شد.
با شناسایی متهمان ازسوی شاکی پرونده، پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری» تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 حبیب متهم اصلی پرونده با داشتن دو فقره سابقه زورگیری در سال‌های 90 و 91، در اظهاراتش ضمن اظهار بیگناهی به ماموران گفت: من بلامکان هستم و به‌همراه اعضای خانواده‌ام در پارک‌های سطح شهر تهران استراحت می‌کنیم.
 در ادامه تحقیقات، درخصوص ‌انگیزه بلامکان بودن متهم مشخص شد وی با وجود داشتن بیش از 120 میلیون تومان پول نقد اظهارات قانع کننده‌ای اعلام نکرده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اقدام به شناسایی خانواده هر دو متهم کرده و پس از حضور اعضای خانواده‌های آنها مشخص شد که خانواده‌ها در طول چند سال گذشته هیچ اطلاعی از محل سکونت آنها نداشته‌اند؛ در ادامه و به دستور مقام قضایی، فرزندان متهمان در اختیار خانواده‌های آنها قرار گرفتند و «حبیب» و «اعظم» نیز با صدور قرار قانونی و انجام تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی شکایت‌های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که متهم و همسرش با شگردهای مختلف زورگیری، کف‌زنی و جیب‌بری اقدام به سرقت پول نقد از آنها کرده بودند.
یکی از مالباختگان که نگهبان ساختمانی در حال ساخت در غرب تهران است، پس از حضور در پایگاه دوم آگاهی و شناسایی متهمان به کارآگاهان گفت: «در داخل ساختمان نشسته بودم که متهم با یک دستگاه خودرو توقف و تحت عنوان مامور اقدام به بازرسی بدنی از من کرد؛ هنگام بازرسی و در حالی که مبلغ 9 میلیون تومان پول نقد متعلق به صاحب ساختمان در جیب من بود، این مرد اقدام به سرقت همه این مبلغ کرد و به سرعت سوار ماشین شد و از محل متواری شد.»
 شاکی دیگری نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «متهم به بهانه نیاز به کارگر روزمزد، مرا سوار ماشین خود کرد و پس از ورود به داخل یک کوچه خلوت با زورگیری همه پول نقد همراه مرا به سرقت برد.»
سرهنگ افشار احسانی‌فر، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به شناسایی تعدادی از مالباختگان و احتمال افزایش دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ بنابراین از همه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند؛ همچنین از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده و اطلاعاتی درخصوص جرایم ارتکابی آنها دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 63957765 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information دستگیری کارمند بانک با اختلاس ۲۴ میلیاردی!
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
Heart دستگیری ۸ نفر از خطرناک‌ترین تروریست‌ها به دست الحشد الشعبی
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
  دستگیری سه پسر ایرانی بخاطر چالش سگ شدن
  اولین صحبت‌های نوشنده ادرار شتر پس از دستگیری | واکنش و اقدامات پلیس
  ماجرای دستگیری اش بخاطر رقص (عکس)
  مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی
  شعارهای نژاد پرستانه ی بازیگر زن ایرانی پس از دستگیری+عکس
  دستگیری تعدادی از طرفداران امیر تتلو+عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان