امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آقایون لطفا به سلامتــی خودتون اهمیت بدید..!-_-

#1
آقایون لطفا به سلامتــی خودتون اهمیت بدید..!-_- 1
برای بسیاری از آقایان رفتن به مطب دکتر ،کار زیاد جالبی نیست و تنها با یادآوری و اصرار همسرشان به مطب دکتر رفته و خود را چکاپ میکنند، لطفا سلامتتیتان را جدی بگیرید !
 داده ها نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان مراقب سلامتی خود هستند.در واقع داده های مراکز مراقبت بیماری نشان می دهد که نیمی از مردان هستند که مانند زنان برای مراقبت پیشگیرانه به پزشک خود مراجعه می کنند.
مردان در مقایسه با زنان، بیشتر در معرض مرگ و میر بر اثر 10 عامل اصلی می باشند.92 درصد بیشتر بیماری ها در مردان اتفاق می افتند.در امریکا به طور متوسط مردان 5 سال زودتر از زنان می میرند.مردان نباید اینگونه باشند و زنان نباید به همسر، پسران، پدر و برادران خود اجازه دهند که با نادیده گرفتن این موضوع، سلامتی خود را به خطر بیندازند.
مردانی که سلامتی آنها برایتان اهمیت دارد را تشویق نموده و مراقبت سلامتی آنان را آغاز نمایید( و اگر یک مرد هستید در مورد خودتان آغاز به کار نمایید).
مرحله اول نوبت ویزیت گرفتن برای یک چکاپ کامل است.هیچ کوتاهی مورد قبول نیست. سخت ترین بخش آن فقط یک تماس است.
در ارتباط با پزشکتان مطمئن شوید که موضوعات زیر که برای سلامتی مردان با اهمیت است، بررسی شده باشد:
آقایون لطفا به سلامتــی خودتون اهمیت بدید..!-_- 1
بیماری های قلبی
مردان تقریبا 1.6 بار بیشتر از زنان، دچار مرگ بر اثر بیماری های قلبی می شوند.اغلب مردم می دانند که نباید هیچ وقت، هیچ نشانه ای از بیماری قلبی را نادیده بگیرند. از قبیل گرفتگی قفسه سینه، کوتاهی نفس در انجام فعالیت ها، اما بیشتر موارد بیماری های قلبی تا زمان طولانی مخفی می مانند.اجازه ندهید که این مهم ترین عامل مرگ و میر، شما را به چنگ آورد. تاریخچه بیماری قلبی خانواده خود را مرور نمایید، نتایج کارکرد خون خود را به پزشک اطلاع دهید و همیشه خوب تغزیه کنید و ورزش نمایید.مردان و زنان می توانند اینگونه تغییرات سلامتی خود را پیگیری نمایند.
سرطان پروستات
از هر هفت مرد، یک مرد در زمان حیات خود سرطان پروستات می گیرد، که رایجتر از سرطان سینه در زنان است.اما نتایج نشان می دهدسرطان پروستات قابل کنترل است.با پزشکتان در مورد اینکه چه چیزهایی برای شما مناسب است، مشورت نمایید.
سرطان بیضه: این سرطان رایج نیست اما مردان جوانتر باید توجه کنند که آنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به این سرطان قرار دارند.نیمی از موارد در مردان بین 20 تا 34 سال اتفاق می افتد. چون این سرطان زود یافت می شود، اغلب قابل درمان است.از پزشکتان بخواهید که بررسی نماید، آیا راهی وجود دارد که زندگیتان را در برابر این خطرات حفظ نماید.
سلامت ذهن
سلامت ذهنی مردان اغلب مورد توجه نمی باشد. علائم افسردگی درمردان متفاوت با زنان است، بنابراین دیر به آن پی برده می شود.هر میزان که زنان در معرض حمله خودکشی قرار دارند، در مردان 4 برابر بیشتر می باشد.اگر متوجه تغییرات محسوسی در خود یا شخصی که دوستش دارید شده اید، از یک مراقب سلامت یا متخصص بیماری های ذهن، کمک بگیرید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation هوش هیجانی و دلیل اهمیت آن چیست؟!
  لطفا مُقایسه نکُنید ..
  × اهمیت ورزش در روآبط خآنوآدگی ..
  اهمیت در آغوش گرفتن عزیزان ..
Heart خانم ها عاشق این 7 هفت تیپ آقایون هستند
  پیش فرض اگر هميشه به ديگران انرژي منفي ميدهيد بخوانيد... لطفا فاز منفي نــده!
  باورهای غلط آقایون درباره ی خانومها
  چرا آقایون نمی توانند نظر خانم ها رو جلب کنند؟
  برای داشتن فعالیت های مغزی خوب لطفا به این موارد دقت کنید!
  خانم‌ها! لطفا هرگز کم نیاورید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان