نظرسنجی: آیا زنان بیش از انــدآزه عذر خوآهــی می کنند ..؟!-_-
این نظرسنجی بسته شده است.
بلـــه..!
0%
0 0%
خیــر..!
100.00%
1 100.00%
در کل 1 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چـرآ زنان همیشه در حــآل عذر خواهـــی هستند..؟؟!|:

#1
چـرآ زنان همیشه در حــآل عذر خواهـــی هستند..؟؟!|: 1
بطورکلی، ما خودمان و زنان زیادی را می شناسیم که این مشکل را دارند اما واقعا چرا اینگونه است ؟ ! تحقیقات نشان می دهند که در واقع زنان بیش از مردان عذرخواهی می کنند.
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تحقیقات نشان می دهند که در واقع زنان بیش از مردان عذرخواهی می کنند.
چرا همیشه زنان معذرت خواهی می کنند؟ این اولین سوالی بود که برند تجاری  Pantene  در آگهی تبلیغاتی جدید خود پرسیده است !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این تبلیغ با عذرخواهی یک زن بخاطر پرسیدن یک سوال احمقانه آغاز می شود. بعد از آن، زنی دیگر بخاطر اینکه وقت دیگران را می گیرد عذرخواهی می کند، می بینیم و چند مورد دیگر  ...  زنان بخاطر چیزی که واقعا غلط نبوده ابراز تاسف می کنند. عذرخواهی خانم ها همانند نوعی واکنش غیرارادی به نظر می رسد. بعد از آن ،این پاسخ را می بینیم : " متاسف نباشید، قوی باشید و بدرخشید! "
چـرآ زنان همیشه در حــآل عذر خواهـــی هستند..؟؟!|: 1
و در پایان می بینیم که همه چیز تغییر می کند : سوال " ببخشید می توانم یک سوال احمقانه بپرسم ؟" با جمله " من یک سوال دارم" جایگزین می شود. عبارت فوق به بینندگان قدرت گوینده را القا می کند.
چرا این کمپین تبلیغاتی موفق است ؟
ابراز تاسف کردن لزوما نشان دهنده ضعف نیست اما این آگهی تبلیغاتی یک تفسیر اجتماعی درباره اینکه چطور زنان بیش از مردان احساس تاسف می کنند به ما می دهد ، عذرخواهی درباره به اشتراک گذاشتن ایده ها یا نظرات یا همه چیز !!! این آگهی تبلیغاتی بطور خاص دقایقی را که زنان در زمانی که کار اشتباهی انجام نداده اند ولی باز معذرت خواهی می کنند را برجسته می کند. مثلا زمانی که دستتان پر است و می خواهید کودک را به همسر خود بدهید!! پرسیدن سوال در یک جلسه، این موارد از مواردی هستند که عذرخواهی در آن ها معنایی ندارد و هنوز هم که هنوز است بسیار کلمه " ببخشید" در چنین جاهایی به گوش می رسد . در فرهنگ ما این کلمات به امری رایج تبدیل شده اند و حتی شاید به آن توجهی هم نداشته باشیم.
چـرآ زنان همیشه در حــآل عذر خواهـــی هستند..؟؟!|: 1 
در زمانی که حرف از عدم اعتماد بنفس زنان می شود نیز این مساله خود را نشان می دهد. در واقع، معذرت خواهی بیش از حد می تواند نشان دهنده عدم اعتماد به نفس باشد. دردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک مقاله درباره عدم اعتماد به نفس که در مجله Atlantic منتشر شده بود ، نویسنده می گوید:" کمبود اعتماد بنفس تبدیل به یک عادت در میان زنان شده است. زمانی که اشتباهی پیش می آید زنان خود را سرزنش می کنند اما زمانی که نوبت به موفقیت می رسد زنان آنرا وامدار دیگران می دانند. ( مردان برعکس زنان هستند.) یک راهی که زنان خود را سرزنش می کنند ، عذر خواهی مکرر است!!!
با وجود بسیاری از انتقادات ، پنتن با استناد به این نکته روشی برای فروش محصولات زیبایی خود اتخاذ کرده است.اینکه آیا این رویکرد صحیح است یا خیر بحث دیگری است  اما این آگهی بخودی خود نشان دهنده شکاف جنسیتی در جوامع  است و واقعیاتی که باید به آنها توجه کنیم !
نظر شما چیست ؟ آیا زنان بیش از اندازه عذرخواهی می کنند ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط rezaak
آگهی
#2
من این مطلب و کاملا رد میکنم :|
پاسخ
 سپاس شده توسط ღSηow Princessღ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان