امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوارز در آستانه پیوستن به بارساست؛ از همیشه نزدیک تر!

#1
الموندو دپوورتیوو گزارش می دهد، لوئیز سوارز در تابستان لیورپول را ترک می کند و نزدیک ترین مقصدش بارسلونا است. تمام گزارش ها نشان می دهد اولویت اول ستاره تیم ملی اروگوئه رفتن به نیوکمپ است. برای سوارز بارسا می تواند بهترین گزینه باشد و او جهش فوق العاده ای درزندگی حرفه ای خود خواهد داشت.


سوارز در آستانه پیوستن به بارساست؛ از همیشه نزدیک تر! 1

تمام گزارشات نشان از آن می دهند که بارسا و سوارز در مذاکرات بسیار پیشرفت داشته اند؛ رئیس باشگاه بارسلونا به هوادارانش وعده داده که رویایشان در حال تحقق است و شانس امدن لوئیز سوارز به نیوکمپ بسیار زیاد است؛ در حال حاضر او نزدیک تر از همیشه به تیم بارسلونا قرار دارد.
بسیاری از موارد نشان می دهد که این بازیکن به بارسا خواهد پیوست، خانواده همسر سوارز ( صوفیا ) در 24 کیلومتری شهر بارسلونا زندگی می کنند و لوئیز در سال چندین بار به آن جا سفر می کند.
علاوه بر این، پره گواردیولا، برادر پپ مدیر برنامه های سوارز است و یکی از بهترین دوستان گابریل گارسیا بازیکن سابق بارسا؛ تمام این موارد نشان می دهد همه چیز به نفع بارسا پیش می رود، بدون شک این عملیات یک پایان خوش دارد.

الکسیس سانچز بسیار مورد توجه راجرز قرار گرفته و دراین معامله او برای تقویت خط حمله لیورپول به آنفیلد منتقل خواهد شد؛ از مبلغ کل که 85 میلیون یورو می باشد، بارسلونا 30 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و الکسیس را نیز در اختیار لیورپول قرار می دهد.
برای سوارز، بارسا انتخاب اول است اما رئال مادرید تمام تلاشش را می کند تا مانع این انتقال شود، اما به نظر می رسد تلاش ها دیگر سودی ندارد.
بنابراین اگر دیدید رویایتان محقق شده است و لوئیز سوارز، ستاره اروگوئه لباس ابی اناری بارسا را به تن کرده اصلا تعجب نکنید.
آن چه روشن است این است که سوارز در تابستان لیورپول را ترک می کند و به باشگاهی ملحق می شود که بتواند در چندسال اینده عناوین مهمی را کسب کند.
او سپاس گزار تمام هواداران لیورپول است که در این چهار سال با تمام قدرت وی را حمایت کردند و او را به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر معرفی نمودند.
در چنین شرایطی به نظر می رسد فقط دو تیم بارسا و رئال می توانند رویاهای سوارز را محقق کنند، بنابراین او نزدیک تر از هر کسی به باشگاه بارسا قرار دارد.

نقل و قول های جدید سوارز: " رفتن به بارسا یک امر بزرگ است؛ بهترین باشگاه در جهان است و نقش منحصر به فردی در فوتبال داشته اند."
" من لئو را در فرودگاه ملاقات کردم و او به من خوش آمد گفت."
" بارسلونا شهر فوق العاده است، پس می دانید که چه کار باید بکنید."


سوارز در آستانه پیوستن به بارساست؛ از همیشه نزدیک تر! 1
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوارز در آستانه پیوستن به بارساست؛ از همیشه نزدیک تر! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Xavi Hernandes
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برچسب غیر قابل‌فروش پرز روی ستاره همیشه مصدوم
  فوری؛ پرواز پرسپولیس در آستانه تاخیر یا کنسلی به هند
  عصبانیت و نا‌امیدی هالند؛ جدایی نزدیک است؟ (عکس)
Clocket ماموریت سخت پورتو و مهدی طارمی در آستانه قرعه بزرگ
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر
  گتوزو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد (عکس)
  مسی خشمگین؛ ابرستاره عصبانی‌تر از همیشه
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  تقلب لوئیس سوارز برای رفتن به سری
  کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان