نظرسنجی: شما طرفدار کدام قسمت اساسین کرید هستید .
assassins creed 1
assassins creed 2
assassins creed 3
assassins creed 4
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag

#1
از زمان ظهور اساسینز کرید (Assassin’s Creed) در سال 2007،‌ این سری همواره یک سری قوانین تعیین شده ای را دنبال کرده است. بازیکنان نقش دزموند مایلز (Desmond Miles) را در زمان حال به عهده میگیرند که در بین جنگلی میان اساسین ها و تمپلار ها گرفتار شده است. او با استفاده از دستگاهی به نام Animus در نقش اجداد خود ظاهر میشود تا بدین وسیله بالادست های او بتوانند رازهایی در زمان حال را برملا کنند و کمکی بر جنبش اساسین ها کرده باشند. ضرورت وجود دزموند باعث شده بود او در زمان های متفاوتی در تاریخ گشته باشد، اما آن دوران دیگر تمام شده است. دوران دزموند به سر آمده و به همراه او بسیاری از قوانین و عادت هایی که در سری Assassin’s Creed میدیدیم نیز پایان یافته اند.
Edward Kenway
ادوارد کنوی، شخصیت جدید اساسینز کرید 4
بعد از انتشار سه گانه ای حول زندگی اساسین ایتالیایی، اتزیو، Assassin’s Creed III به سمت دوران جدید با یک قهرمان جدید رفت. در نسخه شماره دار چهارم این تغییر دوباره رخ خواهد داد. به جای دنبال کردن داستان کانر (Connor)، نسخه چهارم دوباره در تاریخ تغییر مکان داده و داستان پدر بزرگ کانر، ادوارد کنوی (Edward Kenway) را بازگویی خواهد کرد. بازیکنان در این نسخه این کاپیتان دزد دریایی را در آبهای خروشان هدایت خواهند کرد تا او پای در دنیای اساسین ها و تمپلار ها بگذارد. علاوه بر توانایی گشت و گذار در شهرهای بزرگ حول دریای کارائیب، بازی کنان این توانایی را خواهند داشت که یک دریای بزرگ و Open World را نیز زیر پا بگذارند و بدین ترتیب با مکانیزم های عمیق تر دریانوردی که به صورت کوتاه و آزمایشی در نسخه سوم تست شد آشنا شوند. به اساسینز کرید 4: پرچم سیاه خوش آمدید، این مسیر تازه‌ی سری بازیهای بزرگ یوبی سافت است.
همانطوری که اطلاعات لو رفته از بازی در هفته گذشته اعلام کرده بودند، نسخه چهارم در دریای کارائیب سال 1715 و تقریبا 40 سال پیش از آغاز Assassin’s Creed III جریان دارد. قرار است دنیایی بزرگتر و گسترده تری را شاهد باشیم که درس های خود را از نسخه های قبلی به خوبی یاد گرفته است. به نظر می‌آید ادوارد جسورتر و خودپسند تر از دیگر شخصیت های این سری باشد که به خودی خود چیز خوبی است!
citygun
دو پیستول در دو دستان ادوارد کن وی
به گفته‌ی کارگردان بازی، Jean Guesdon، تیم سازنده بازی المان های محوری خاصی را از نسخه های قبلی گرفته اند و سعی خواهند کرد آنها را در کنار هم بچینند تا تا «پرچم سیاه» شکل بگیرد. قتل های آزادانه نسخه اول، چیزهای باز شدنی به هم پیوسته‌ی نسخه دوم و آزادی عملی که نسخه برادرهود (Brotherhood) در اختیار بازیکنان قرار میداد از جمله این المان های محوری هستند.
Assassin’s Creed IV: Black Flag یا همان پرچم سیاه 50 محل مختلف در اطراف کارائیب خواهد داشت که میتوان آنها را گشت، اما فقط 3 شهر بزرگ و مرکزی خواهیم داشت که عبارتند از هاوانا (Havana)، کینگستون (Kingston) و ناسائو (Nassau). یوبی سافت با نگاه خاص خود هاوانا را طراحی کرده است تا یادآور معماری باشکوه و پر از برج نسخه دوم باشد. در طرف دیگر، کینگستون، بیشتر شبیه بوستون از نسخه سوم طراحی شده است یعنی شهری گسترده تر، شلوغ تر و پر رفت و آمد.
ناسائو اما به عنوان مرکز عملیات دزدان دریایی شناخته میشود. از نظر تاریخی ناسائو جایی است که بعد از اجازه ندادن دولت جاماییکا به کشتی دزدان دریایی برای لنگر گیری همه دزدان دریایی به آنجا پناه بردند. به همین دلیل احتمال میرود نقشی کلیدی در داستان پرچم سیاه داشته باشد.
بقیه زمان شما در بازی صرف گشت و گذار در محیط های کوچک تر مانند مزارع، غارهای مخفی، جنگل ها، قلعه ها، خرابه های قوم مایا و جزیره های کوچک خواهد شد. برای اولین بار در این سری قادر خواهید بود زیر آب هم بروید و کشتی های بادبانی غرق شده را بگردید و جنگی هم با کوسه ها داشته باشید.
کشتی ادوارد که زاغچه (Jackdaw) نام دارد یکی از بخش های اساسی بازی است. مبارزات دریایی Assassin’s Creed III یکی از بخش هایی بود که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و با توجه به اینکه این نسخه در موازات نسخه سوم ساخته میشود به طور قطع میتوان گفت که آن بخش ها زمینه ساز فضای نسخه چهارم بوده اند.
AC4BF_SC_SP_02_Whale.JPGnew
مبارزه با وال ها هیجان انگیز خواهد بود!
50 مکان بازی توسط یک اقیانوس بزرگ به هم متصل شده اند و بازیکن میتواند با استفاده از کشتی ادوارد به همه آنها دسترسی داشته باشد. استفاده اصلی کشتی برای دزدیدن کشتی های دیگر و غارت کردن منابع آنهاست. با استفاده از این منابع هم میتوانید کشتی خود را پیشرفت دهید و یا خدمه بیشتری وارد کشتی خود کنید تا راحت تر بتوانید کشتی های بزرگ را تحت سلطه خود در آورید.
قول داده شده است که شاهد صحنه های هیجان انگیز و واقع گرایانه هنگام حمله به کشتی دشمنان خواهیم بود. افراد خدمه شما به زیبایی به سمت کشتی دشمن حمله خواهند کرد و شما باید کاپیتان آن کشتی را از پای در آورید تا کشتی از آن شما شود. البته شما باید کاپیتان کشتی را هرچه سریع تر به قتل برسانید زیرا هرچه بیشتر زمان سپری شود، افراد بیشتری از خدمه شما در نبرد با افراد دشمن کشته خواهند شد و مجبور خواهید بود بخشی از غنایمی که به دست می‌آورید را صرف استخدام خدمه جدید کنید.
کشتی های دشمنان که باید با آنها مبارزه کنید، تنوع خوبی خواهند داشت. به گفته یوبی سافت، این کشتی ها 5 نوع خواهند بود که برای مثال یکی از آنها هنگام دیدن شما به سمتتان یورش خواهد برد. برای راحتی بازیکن ها، ادوارد این توانایی را دارد که روی عرشه کشتی خود از دوربین استفاده کند تا به کمک آن محیط اطراف خود را بررسی کرده و محل دشمنان خود را از دور پیدا کند. حتی منابعی که آنها با خود به همراه دارند هم از طریق دوربین قابل شناسایی خواهد بود.
کانر به عنوان شخصیت نسخه سوم بویی از اصالت و شکوه پدر خود، هیتم، و یا حتی اتزیو نبرده است. اما به نظر میرسد ادوارد برخلاف او مردی با اعتماد به نفس بالا و کاریزماتیک باشد که از همان شروع بازی ثروتمند و خوش گذران است. یوبی سافت نمیخواهد به صراحت بگوید که ادوارد شبیه اتزیو طراحی شده است ولی تیپ شخصیتی او و گرایشش به جنگیدن، همچنین شروع بازی به عنوان فردی گستاخ و مغرور و در ادامه تبدیل شدنش به مردی مسئولیت پذیر و حکیم کاملا نشان دهنده شباهت به اتزیو است. و این میتواند چیز خوبی باشد.
Assassin’s Creed IV: Black Flag در اواخر دوران طلایی دزدان دریایی و بعد از جنگ جانشینی اسپانیا در سال 1714 به وقوع میپیوندد که کشتی ران های بیکار مانده به دزدی دریایی روی می آورند. منطقه ای که بازی در آن جریان دارد بخش مهمی از تاریخ است؛ زیرا قلب تپنده راه های دریایی بازرگان ها و محل مهمی در تجارت برده در آن زمان و کالاهای حیاتی مانند شکر و کاکائو بوده است.
AC4BF_SC_SP_07_JungleFreeRunning.JPGnew
گشت و گذار در محیط های جنگلی
دزدان دریایی مشهوری مانند چارلز وین (Charles Vane)، ریش سیاه (Blackbeard)، بنجامین هورنیگلد (Benjamin Hornigold)، آنه بانی (Anne Bonny) و کالیکو جک (Calico Jack) همگی در Black Flag حضور خواهند داشت. رویه اصلی این سری در ترکیب کردن وقایع تاریخی با گیم پلی دراماتیک در این نسخه هم ادامه دارد و یوبی سافت از هم اکنون قول وقایع تاریخی بزرگی مانند حمله بارثولومیو روبرتز (Bartholomew Roberts) به 42 کشتی پرتغالی و گیر افتادن چارلز وین در جزیره‌ای دور افتاده را داده است. به نظر میرسد چارلز در طول بازی به همراه ادوارد در جزیره ای گیر خواهند افتاد در حالی که تنها یک پیستول و بطری نوشیدنی با خود به همراه دارند. مشهورترین دزد دریایی تاریخ، ریش سیاه، در تریلر معرفی بازی نقش اساسی دارد. بنابراین میتوان منتظر فعل و انفعال زیاد با او در طول بازی ماند.
هرچند داستان دزموند مایلز در حال حاظر که موازی با داستان اصلی این سری روایت میشد به پایان رسیده است اما در این نسخه هم بخش های انیموس (Animus) دار را خواهیم دید. با این تفاوت که این بار بازیکنان به جای دزموند نقش یکی از کارمندان آبسترگو (Abstergo) (اگر فراموش کرده اید: نام امروزی جنبش تمپلار ها که از اساسین ها بدشان می آید) را بر عهده خواهند گرفت که برای شرکت جدیدی با نام Abstergo Entertainment وارد انیموس خواهد شد.
یوبی سافت کاملا امیدوار است که ترکیبی از دریانوردی، دزدان دریایی و گردش در دریاهای بزرگ برای بالا نگه داشتن سری اساسینز کرید کافی باشد. اما نظر شما چیست؟ آیا شما منتظر «پرچم سیاه» خواهید بود؟ آیا فکر میکنید عوض شدن شخصیت اصلی برای جذاب نگه داشتن بازی کافی خواهد بود؟ یا قصد دارید این نسخه را انجام ندهید؟
Assassin’s Creed IV: Black Flag در اکتبر 2013 برای PS3، XBOX360، WII U، PC و کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد و هشت استودیوی داخلی یوبی سافت مشغول کار روی آن هستند.

انشاءالله این دفعه بهم گیر ندید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Hythem ، Ma30h *_*
آگهی
#2
ممنون ولی ای کاش چند تا عکس از هر کدوم قرار می دادی
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
پاسخ
#3
(22-08-2013، 12:10)Hythem نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ممنون ولی ای کاش چند تا عکس از هر کدوم قرار می دادی
همین الآن می ذارم.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
#4
نذاشتی کهHuh
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce
#5
(21-11-2013، 14:06)ZIZIGOOOOLOOOO نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نذاشتی کهHuh
یادم رفت Big Grin
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط ღ ற£ђЯᏙVЄђ ღ
#6
من این بازی رو بازی کردم خیلی قشنگه 
به جرئت می تونم بگم که یکی از قشنگ ترین بازی های امسال و دهه ی اخیره !
پاسخ
 سپاس شده توسط ღ ற£ђЯᏙVЄђ ღ
#7
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوامبر 25, 2013 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پوریا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی‌ها
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
زمان نقد کردن یکی دیگر از عناوین امسال یعنی سال ۲۰۱۳ رسیده است یعنی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag. این عنوان که در تاریخ ۷ آبان ماه ۹۲ برای پلتفرم های PC/Xbox 360/PS3/PS4/Xbox One منتشرشد و حال زمانی از منتشر شدن آن می رسد و وقت نقد آن است که در ادامه می توانید این نقد و بررسی را مشاهده کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
نام: Assassin’s Creed IV: Black Flag
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
تاریخ انتشاربه میلادی : ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳
تاریخ انتشار به شمسی: ۸ آبان ۱۳۹۲
سبک: Action Adventure
موتور گرافیکی : Anvil Next
پلتفرم ها: PC / X360 / XONE / PS3 / PS4
سالی دیگر رسید و پاییزی دیگر و اساسین جدیدی که این بار با نام  Assassin’s Creed IV: Black Flag می باشد. اولین اساسین که منتشر شد توسط شرکت یوبی سافت بوده است و در سال ۲۰۰۷ به ثبت رسید و تا به امروز ۶ نسخه از این عنوان به طور ۶ سال متوالی و پشت سر هم منتشر شده است. عنوان اساسین مانند عنوان های دیگر مانند : FIFA. Call Of Duty. PES و… می بشد که هر سال نسخه ی جدیدی از این بازی منتشر می شود.
گیم پلی :
در عنوان پرچم سیاه شما شاهد گیم پلی بسیار زیبا خواهید بود که نسبت به نسخه های قبلی خود و نسخه ی قبلی که ۳ بود پیشرفت زیادی کرده است.
به گفته ی شرکت سازنده ی این عنوان ( یوبی ) Assassin’s Creed IV: Black Flag نزدیک به ۸۰ ساعت بازی می باشد که ۴۰ ساعت آن مربوط به مرحله های اصلی و ۴۰ ساعت دیگر مربوط به مرحله های دیگر می باشد و این نشان می دهد که این نسخه حدود ۴۰ ساعت بیشتر نسبت به نسخه ی قبلی گیم پلی دارد.
در این نسخه شما شاهد ۳ شهر بزرگ خواهید بود که عبارتند از :
 ۱- ناسائو ۲- کینگستون ۳- هاوانا
 باید گفت که شهر ناساو شهری برای دزدان دریایی می باشد و تقریبا همه ی دزدان دریایی در آن گرد هم می شوند.
شهر کینگستون شباهت عجیبی به یکی از شهر های نسخه ی قبلی ( ۳ Assassin’s Creed ) دارد.
یکی دیگر از بخش های مهمی که در این بخش اضافه شده است رفتن به اعماق دریاها و اقیانوس ها می باشد که در نسخه های قبلی شاهد همچنین چیزی نبودیم. شما در اعماق اقیانوس ها باید به دنبال وسایلی قیمتی و قدیمی باشید و برای این امر شما نیاز به وسلیه ای با نام Diving Bell دارید که از طریق این وسیله به اعماق اقیانوس ها می روید و برای نفس گیری در زیر اقیانوس ها باید از این وسیله استفاده کنید تا نفس کم نیارید و جان خود را در اقیانوس فدا نکنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 شما می توانید به وسیله ی بشکه هایی که در اعماق دریا وجود دارند به عنوان یک مان برای نفس گیری مجدد استفاده کنید.
شاید می توان گفت که در این عنوان شخصیت دیگری هم وجود داشته باشد شخصیتی که اصلا انسان نیست بلکه یک وسیله برای ادوارد به حساب می آید و ادوارد را به مکان های دیگر می برد. این شعی کشتی این شخص است که نام آن Jack Daw هست. شما این کشتی را از اوایل بازی در اختیار دارید و می توانید با آن به کشتی های دیگر حمله ور شوید و آن ها را غارت کنید. یکی از دیگر آپ شن هایی که دربخش کشتی رانی اضافه شده است آپ شن بورد هست که این آپ شن زمانی فعال می شد که شما به کشتی دشمن حمله کرده اید و با کشتی خود آن را تقریبا از بین برده اید و می خواهید این کشتی را غارت کنید و افراد داخل کشتی را بکشید و از وسایل و مهمات آن ها استفاده کنید و بعد از این کار شما می توانید با وسایل و مهماتی که به دست آورده اید کشتی خود را بازسازی کنید یا آن ها را نگه دارید و به فروش برسانید.اگر شما به کشتی های دشمن حمله کردید و آن ها را شکست دادید شما مورد تعغیب خواهید شد.شما برای شناسایی کشتی دشمنان می توانید از دوربینی که ادوارد در اختیار دارد استفاده کنید و از دور دست آن کشتی های دشمن را شناسایی کند. تنها دشمن ها نیستند که شما را هنگام کشتی رانی در دریاها آزار می دهند بلکه عوامل طبیعی مانند : باد/ طوفان/ موج دریاها هم از عواملی هستند که در دریاها شما را آزار می دهند. با استفاده از آب گرید های موجود در بازار ها شما می توانید تهجیزات جدیدی به کشتی خود اضافه کنید مانند : هوی شات و مورتارو…. . شما باید مسیر های طولانی را طی کنید تا به مقصد خود برسید پس کشتی شما باید سرعت کافی را داشته باشد وJack Daw  هم از آپ شنی که نام آن Travel Speed هست بهره مند هست که بالاترین سرعت را به شما می دهد تا سریع تر به محل مورد نظر برسید. شاید باز هم این سرعت کافی نباشد، پس یک راه بیشتر باقی نمی ماند. شما باید آن قلعه های دشمن را که در تمامی اقیانوس ها وجود دارد را اعزان خود کنید. همچین امری به شما اجاره می دهد که گزینه ی Fast Travel برای شما باز شود و مثل یک چشم بهم زدن از مکانی به مکان دیگری بروید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 مبارزه با کشتی های دشمنان و غارت آن ها می تواند برای شما مفید باشد.
شیوه های جدیدی برای مبارزه با دشمن ها به بازی اضافه شده است مانند : استفاده همزمان از دو اسلحه و یا شاید ۴ تا و استفاده از روش های جدید با شمشیر با دشمنان. در این نسخه همانند نسخه ی قبل که به تازگی در این دو نسخه اضافه شده است. شما می توانید برای کشتن هر دشمن از روش خاص و مختلفی استفاده کنید که در نسخه های قبل از ۳ وجود نداشت و امر در نسخه های ۳ و۴ وجود دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 استفاده ی همزمان از ۲ تفنگ و شمشیر این امکان را به شما می دهد تا آسان تر با دشمن های خود مقابله کنید.
زمانی که شما در زیر اقیانوس ها در حال پیدا کردن وسایلی هستید ممکن است که چیزی شما را آزار دهد و این شعی که یک حیوان آبی به حساب می آید کوسه نام دارد. کوسه های موجود در اقیانوس ها به درستی نمی زارند شما به کارتان برسید و همیشه برای شما مزاحمت ایجاد می کنند و اگر متوجه ی شما شوند سریع به شما حمله ور خواهند شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 هیچ وقت از حضور کوسه ها در اعماق دریاها غافل نشوید چون هر لحظه ممکن است به حضور شما پی ببرند و به شما حمله ور شوند.
در این حال کوسه ها تنها نیستند و حیوان زیرک دیگری هم وجود دارد که بیش تر آن را در باتلاق ها مشاهده می کنید. این حیوان تمسا نام دارد. شما می توانید یک تمسا را شکار و از پوست آن استفاده کنید. زمانی که در باتلاق ها همیشه به یاد داشته باشید که تمسا هم وجود دارد و می تواند به طور ناگهانی به طرف شما حمله ور شود. شما همانند عنوان فار کرای ۳ می توایند به جنگل ها رفته و حیواناتی مانند : پلنگ و یا آفتاب پرست شکار کیند و از گوشت و پوست آن ها استفاده کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 همیشه حواستان به این حیوان مارموز باشد چرا که خود را در باتلاق ها مخفی کرده و شما نمی توانید آن را مشاهده کیند و به طور ناگهانی به شما حمله می کند
گرافیک :
یکی از مهم ترین بخش های هر بازی که اخیرا هم توجه زیادی به آن می شود بخش گرافیک در بازی می باشد.
به لطف موتور گرافیکی شرکت یوبی سافت که نام آن Anvil Next می باشد تمام محیط ها و شهر ها و دریاها بسیار خوب طراحی شده اند و بر روی این ها تک تک کار شده است و نسبتا این چند مورد بهتر از نسخه ی قبلی ( ۳ ) می باشد اما در طراحی چهره ها کمی ضعیف کار شده است اما در نسخه ی پیشن چهر ها کاملا طبیعی و بهتر بودند ولی اگر دقت کرده باشید لحن صحبت کردن وحرکت اندام صورت و دهان بسیار طبیعی می باشد. یکی دیگر از نکات مثبت این است که وزش باد برتکان خوردن گل و گیاهان و برگدرختان اثر می گذارد و همچنین بر سطح دریا هم اثر گذار است و باعث ایجاد موج های کوچک می شود و اگر باد شدید شود موج های سنگینی پدید می آیند که باعث منحرف شدن کشتی شما از مسیر مورد نظر می شود. در اقیانوس ها و یا دریاها سنگ هایی وجود دارد که بر آن ها جلبگ هایی چسبیده شده اند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 همان طور که مشاهده می کنید طراحی دریا و جنگل و نور پردازی بسیار عالی به نظر می رسید.
صدا گزاری :
در عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag به لطف صداگذار محبوب و نام دار براین تی رلر سبب شده است که صدا گذاری بسیار خوبی برای این نسخه انجام شود. زمانی که شما در حال مبارزه هستید آهنگ هایی بسیار خوبی به صدا در می آید که این آهنگ ها باعث می شود به شما انگیزه و حس جنگ شما را بیشتر کند. این موزیک ها در مبارزه ها و یا دنبال کسی کردن و یا کشتی رانی به صدا در می آید. به جز این امر در نسخه ی پیشن بر روی صدا گذاری به خوبی کار نکرده بودند و حال تصیم بر این بوده است که بر روی این بخش هم کار کنند و موفق هم بودند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
معرفی تعدای از شخصیت های بازی :
( شخصیت اصلی بازی )Edward Kenway 1.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
ادوارد کنوی (Edward Kenway) شبیه هیچ کدام از شخصیت های اصلی نسخه های قبلی نیست. آنها به دنبال اهداف معنوی نظیر عدالت، آزادی و یا انتقام بودند ولی انگیزه اصلی ادوارد محسوس تر از این حرف هاست. او به دنبال پول است، هرچقدر بیشتر، بهتر! حتما شعار معروف این سری را به یاد دارید که می گوید: «هیچ چیز مطلق نیست؛ همه چیز ممکن است»، به نظر می رسد نسخه چهارم بیشتر به سمت قسمت دوم این جمله تمایل دارد زیرا شخصیت اصلی آن بنا به میل و اراده خود در محیط بازی می گردد و آدم می کشد. علاقه وافر ادوارد به زندگی خود و دزد دریایی بودن و صدالبته پولی که از این طریق نصیبش می شود باعث شده یک ماجراجویی بین اقیانوسی منحصر به فردتر نسبت به نسخه های قبلی پدید آید.
calico jack rackham .2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
این فرد که یک ذرد دریایی ماهر است و همیشه در طول تاریخ او را فردی شراب خوار و مست می شناختند. شاید بگوید که چه طور یه دزد دریایی مست با دشمانان خود می جنگید ؟ او با استفاده از خصوصیات خاص اخلاقی و عقلش بر روی دشمن ها تاثیر می گذاشت.
Charles Vane .3
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
این شخص که می توان گفت که قلب و احساس آن از سنگ درست شده است و هیچ گاه در هیچ کجا به دشمن های خود رحم نکرده و تا آخرین قطره ی خون آن ها را ریخته است و این شخص علاقه ی زیادی به هرج و مرج و حمله به دیگران و دشمنان دارد.
Benjamin Hornigold .4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1
او نخستین کسی است که بعد از جنگ اسپانیایی ها به یک دزد دریایی ماهد تبدیل شده است و او از هوش و روش های خوب و بسیار عالی برای مقابله با دشمنان می کشد و همین امر باعث شده است که او بسیار مشهور شود و به موفقیت های والایی برسید.
نکات مثبت بازی :
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 سبک مبارزه‌ی جدید
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 طراحی شیکل
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 گیم پلی خوب
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 گرافیک نسبتا خوب
نکات منفی بازی :
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 مراحل تکراری مخصوصا در شهر ها
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 افت فریم شدید در شهر ها و جنگل ها
پرچم سیاه دزدان دریایی بالاست | نقد و بررسی عنوان Assassins Creed IV : Black Flag 1 ضعف در طراحی چهره ها
پاسخ
 سپاس شده توسط Ma30h *_* ، hesamzibaee
#8
عجب تفنگی داره!
پاسخ
#9
این بازی آخرشهههههههههههههه.دمت گرم.اگه میتونستم 100 تا سپاس میدادم.ایولUndecidedUndecided
پاسخ
#10
خبرات قدمی نبود :|
   دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیام ناشناس

      / (•◡•) \
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  داستان تمام assassins creed ها+عکس
  چیز هایی که در assassin creed orgins نمی دانید.
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake
  عشق، امید، همدلی | نقد و بررسی بازی Children of Morta
  بررسی بازی Mortal Kombat 11

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان