امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ولاد دراکول که بود؟آیا واقعا دراکولا فرد بدی بود؟یا نکات منفی منسوب به او شایعه است

#1
ولاد سوم، ولاد به میخ‌کِشنده یا ولاد دراکولا (به رومانیایی: Vlad III,Vlad Ţepeş(ت‌سِپـِش),‎Drăculea) (زادهٔ ۱۴۳۱ - مرگ دسامبر۱۴۷۶) وویوودای افلاخونیه(رومانی کنونی) بود. او در سه بازهٔ زمانی فرمانروایی کرد؛ ۱۴۴۸، ۱۴۵۶ تا ۱۴۶۲ و ۱۴۷۶. او را بیشتر از برای مجازات‌های سنگینی که در روزگار فرمانرواییش اعمال می‌کرد می‌شناسند. شخصیت او را الهام‌بخش داستان دراکولا دانسته‌اند.

در جهان سیاست او سیاست مستقلی را در رابطه با عثمانی پیش‌گرفت و در برابر توسعه‌طلبی آن کشور ایستادگی نمود.
جنگ با عثمانی

در بهار ۱۴۶۲ سلطان محمد دوم پس از گشودن کنستانتینوپول به رومانی تاخت.

سلطان محمد در ۴ ژوئن پایتخت افلاخونیه تارگوویشته را تصرف کرد و ولاد هم با ۲۰ تا ۳۰ هزار سپاهی نتوانست جلو او را بگیرد، بعد از آن رو به جنگ چریکی آورد. ولاد و نیروهایش دست به جنگ‌های کوچک پراکنده و به ویژه شبانه زدند تا سرانجام در یکی از این تاخت‌های شبانه در ۱۶-۱۷ ژوئن همان سال با پوشش عثمانی به اردوی سلطان محمد رخنه کردند و کوشیدند که وی را بکشند. ترک‌ها به ناچار عقب‌نشینی کردند ولی پیش از آن رادوی خوبرو را به فرمانروایی رومانی رساندند. او با مجارها پیمانی بست و ولاد به بند مجارها افتاد.

ولاد در ۱۴۷۵ کوشید به قدرت بازگردد و در ۱۴۷۶ در نزدیکی بخارست در نبرد با عثمانی‌ها کشته‌شد. سرش را از تن جداکرده به استانبول فرستادند و در آنجا بر میله‌ای نشاندند و در معرض نمایش گذاشتند
ولاد دراکول که بود؟آیا واقعا دراکولا فرد بدی بود؟یا  نکات منفی منسوب به او شایعه است 1
این مطلب ویکیپدیا از نادر ترین مطالب بی طرف درمورد کنت دراکول است.
در این تایپیک با کمک دوستان می خواهیم بحث کنیم که
آیا دراکولا فرد بدی بوده؟کارهای بدی که به او نسبت دادند را بررسی کنیم
آیا تمام نکات بدی که در مورد کنت ولد گفته می شود شایعه است؟

شایان ذکر است که ولد با حاکمیت کلیسا وپاپ وفساد ورشوه خواری اش مخالف بود.در اون زمان کلیسا دستخوش فساد شده بود وپاپ بهشت را به مردم می فروخت.ولد با مبلغی گفت که تمام بهشت را می خرد تا کسی را در آن راه ندهد.
با اینکارش پاپ وی را تکفیر کرد وصلیبیون را برای قتل او اعزام کرد.ولد در دژ پوئناری با صلیبیون مبارزه کرد و200 نفر از شوالیه های صلیبی را کشت.
گفته می شود ولد مذهب خودرا از ارتدکس به کاتولیک تغییر داد که باعث ناراحتی مردم مجار که ارتدکس بودند شد.
نکات دیگری درمورد او گفته می شود که تنها شایعه وتبلیغات غرب است که با ساختن فیلم هایی دراکولا رو بد جلوه دادن.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

ولاد دراکول که بود؟آیا واقعا دراکولا فرد بدی بود؟یا  نکات منفی منسوب به او شایعه است 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط .ali. ، love 2012 ، Kamila❤ ، FARID.SHOMPET ، بر پشت شیر،خورشید اثر ، AmItiSe ، ...Altair... ، ps3000 ، Snow-Girl ، رها جوووون.لپتاپ
آگهی
#2
با این توضیحات حتما آدم بدی بوده دیگه Sadcrying
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ولاد دراکول که بود؟آیا واقعا دراکولا فرد بدی بود؟یا  نکات منفی منسوب به او شایعه است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط elmira12
#3
من یک مستند در موردش دیدم. خیلی کامل بود مستندش. تاریخ تمام جنایت هاش رو می گفت.
بعد از چنگیز خان و اسکندر این از همه وحشتناک تر و وحشی تر بوده از دید من
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط بر پشت شیر،خورشید اثر ، رها جوووون.لپتاپ
#4
بله من هم یک مستند از شبکه history channel بنام lost civilizations(تمدنهای گمشده) دیدم. بنظر میاد اون صرفا آدم بدی بوده نه اینکه یک دیوانه یا خون آشام باشه.
در این خاك زرخیز ایران زمین ، نبودند جز مردمی پاك دین / همه دینشان مردی و داد بود ، وز آن کشور آزاد و آباد بود
پدر در پدر آریایی نژاد ، ز پشت فریدون نیکو نهاد / بزرگی به مردی و فرهنگ بود ، گدایی در این بوم و بر ننگ بود
کجا رفت آن دانش و هوش ما ، که شد مهر میهن فراموش ما / که انداخت آتش در این بوستان ، کز آن سوخت جان و دل دوستان
چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟ ، خرد را فکندیم این سان زکار / نبود این چنین کشور و دین ما ، کجا رفت آیین دیرین ما؟
به یزدان که گر ما خرد داشتیم ، کجا این سر انجام بد داشتیم / بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم ، برون سر از این بار ننگ آوریم
(حکیم فردوسی توسی)
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، 1939 ، elmira12 ، رها جوووون.لپتاپ
#5
آخه این سواله میکنی؟معلومه که آدم بدی بوده!Angry
به آدم های دیوونه به اصطلاح میگن یه تخته شون کمه.این که کلا تخته بی تخته!Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط رها جوووون.لپتاپ
#6
خزو بیخیال گوشتو بچسبش.
شرح کارهای خوفناکExclamationولاد چهارم:
کشتارهای وحشتناکی که او انجام میداد باعث شد تا مردم لقب "ته پس" به معنی "سیخ کـِشنده" را به او بدهند.

در یکی از نبردها ترک ها قاصدی را برای مذاکره نزد"دراکولا"فرستادند،این فرستاده با پیمانی به نزد او آمده بود که امنیت جانی او را تضمین میکرد (در طول تاریخ قاصدها و پیک ها از امنیت جانی کافی برخوردار بودند) اما این قانون تاثیری بحال این مرد بینوا نکرد "ولاد" بلافاصله وسایل شکنجه او را فراهم نمود و دست بکار شد. او با دقتی فراوان عمل میکرد، بطوری که زندانی اش همیشه هوش و حواس خود را حفظ میکرد، شایع است که این فرستاده بیچاره چندین روز طول کشید تا بمیرد.
ولاد از کشتن و حذف کردن دشمنان خود و همچنین از انتقادگران و درباریان تملق گویی که به حد کافی زبان به تعریف و تمجید از او باز نمیکردند و بالاخره هر کسی، چه مظنون، چه گناهکار و چه کسانی که در آینده احتمال خیانتشان میرفت، بر روی آنها به سیخ کشیده میشدند. گاهی او تنها برای اینکه به مجرمان احتمالی درس عبرتی بدهد، دست به کشتار میزد تا مشکل آفرینان احتمالی از عاقبت خود آگاه شوند. او حتی از اینکار لذتی وافری میبرد!
او عادت داشت که قربانی های خود را که پیوسته در حال فریاد و ضجه کشیدن بودند با دقت و وسواس عجیبی در اشكال هندسی متنوعی، بر اساس سن و جنس و رتبه و مقام، صف آرائی نماید.
گاهی از اوقات به چوب کشیدن افرادی را به عنوان تفریحات هنگام شام در اطراف میز غذاخوریش برنامه ریزی میکرد . روزی به یکی از مهمانانش گفت : ایا از این منظره بوی ناراحت کننده و زننده ای بمشام میرسد.؟! مهمان بخت برگشته با دیدن ان منظره دچار حالت تهوع شد و نتوانست جلوی خود را بگیرد . " ولاد" گفت : من نمیتوانم اجازه ندهم که بینی حساس شما این بو را استشمام نماید ولی میتوانم شما را در طبقه بالای ان منظره قرار دهم تا ان بوی زننده به مشام شما نرسد و انگاه به یک سرباز دستور داد : این اقا را از اینجا ببرید او را در چوبه داری که بلندتر از بقیه است قرار دهید! مهمان بینوا را از جایش بلند کردند و پاهایش را از هم جدا نمودند و در وضعیت بازی قرار دادند . سپس یک چوب نوک تیز را به درون بدن او فرو کردند تا مردک بینوا با تمام وزنش بر روی ان قرار گیرد درست مثل اینکه به روی ان چوب بلند نشسته باشد سپس ان چوب را بلند کرده و در جایش مستقر نمودند به گونه ای که ان مهمان بدبخت قادر بود از ان بالا به دیگر قربانیانی که مثل او بودند نگاهی بیندازد قربانیانی که مثل خودش بر چوب هائی که در بدنشان فرو رفته بود, به حالت ایستاده باقی مانده بودند. شاید در ان زمان دیگر بوی انها بمشام این مهمان بیچاره نمیرسید .
یا مثلا در یک مهمانی، "دراکولا"دستوری صادر میکند که تصورش هم انسان را شگفت زده خواهد کرد. در یک میهمانی که فرمانداران و لشکریان بهمراه بستگانشان در آن شرکت داشتندبه فرمانداری میگوید بهمراه تمام اعضای خانواده نزد او بروند و کنارش بنشینند آنگاه به فرماندار میگوید:اگر میخواهی خود و فرزندانت زنده بمانید باید در حضور تمام مهمانان و فرزندانت سینه زنت را از بیخ ببری و آنرا بخوری.
این نمونه کوچکی از جنایات دراکولای واقعی تاریخ است. با اینحال روزهایی وجود داشت که دراکولا از شکنجه دادن مردم نیز خسته میشد و به همین دلیل به دنبال تفریحات دیگری می گشت. روزی دستور داد که فقرا و گدایان را به کاخ بیاورند و آنها را سیر کنند قبل از همه به ملازمان امر کرد آنها را به حمام برده و لباسهای فاخر بر تن آنها کنند بر سر میز شام به هر کدام کیسه ای زر داد و هنگامی که مسکینان و فقرا از دست و دلبازی دراکولا خرسند شده بودند چهره واقعی او آشکار شد. در باغ تعدادی دیگ بزرگ آماده طبخ بود هر کدام از گدایان را درون دیگی کرد و روی آتش گذاشت زیرا معتقد بود که که گدایان بی دلیل غذای مردم را میخورند درحالیکه نمیتوانند بهای آن را بپردازند.
یکبار تعدادی از سیاستمداران عثمانی به نزد او آمدند آنها بنا به سنت و رسم خود لباسهایی محلی و کلاه های بلندی بسر داشتند و با این حالت در مقابل"دراکولا" ادای احترام کردند. دراکولا برای آنکه به آنها نشان دهد که ترجیح میدهد ملاقات کنندگانش بی کلاه به نزد او حاضر شوند دستور داد کلاه های این ترک ها را به جمجمه شان میخکوب کنند.
دراکولابه حادثه نویسی دستور داده بود که تمام حوادث و وقایع هایی را که از شکنجه کردن انسانها ومی افتد ضبط و ثبت کند. او جنایات وحشیانه خود را هنری میدانست که دیگران از فهم آن عاجزند. چند مجسمه ساز و نقاش را مجبور کرده بودکه از خلق هنرش تابلو و مجسمه بیافرینند. امروزه از آن آثار هولناک مجسمه ها و تابلو هایی باقی مانده که یادگار جنایت این موجود پلید و بیمار است.


او از چاپلوسان و کسانی که از او تعریف و تمجید میکردند خوشش می آمد. روزی دراکولا دو راهب را که از صومعه آمده بودند به نزد خود پذیرفت و با غرور و سربلندی آنها را بیرون کاخ برد و صفوفی از انسانهای به چوب کشیده را که در محوطه حیاط بودند به آنها نشان داد.یکی از راهبان با حالتی تائید کننده سرش را تکان داد و گفت: شما از جانب خداوند انتخاب شده اید که شروران و بدکاران را مجازات نمائید اما رفیق و همراه آن راهب را که با جسارت و شجاعت تمام ناراحتی و نارضایتی خود را بیان کرده بودبه چوب کشید.
همچنین دراکولا از سوال کردن از مهمانانش لذتی وافر میبرد و چنانچه به این نتیجه میرسید که پاسخ خوب و مناسبی به سوالش داده شده از کشتن آنها چشم پوشی میکرد.در یک جشن که مهمان دراکولا یک اشراف زاده لهستانی بنام"بندیکت دو بوتیور"بود پس از صرف شامتعدادی مستخدم ناگهان یک نیزه طلائی را به داخل اطاق پذیرائی آوردند و آنرا مستقیم در برابر "دو بوتیور" که با احتیاط مشغول تماشا کردن این برنامه بود بر زمین فرو کردند.
دراکولا لبخند زنان گفت:بمن بگوئید برای چه دستور دادم این نیزه را اینجا بیاورند؟
شاهزاده لهستانی پاسخ داد:عالی جناب!حدس میزنم که یک اشراف زاده توجه شما را بخود جلب کرده است.
دراکولا با لبخند گفت:خوب گفتید،شما نماینده کشور بزرگی هستید و من این نیزه را به احترام شما مخصوصا در این تالار جای دادم.
مرد لهستانی از شهرت شوم دراکولا در ارتباط با این شوخی های مهلک آگاهی داشت وبه این نتیجه رسید که منظور از "احترام" همان فرو کردن چوب در بدنش بود.
او به سرعت شروع به صحبت نمود و گفت:عالی جناب!چنانچه من برای انجام کاری مسئول بوده ام که مجازاتش مرگ است از شما تقاضا نخواهم کرد که مرا عفو کنید و از کشتن من صرف نظر نمائید زیرا شما خود بهترین قاضی میباشید بنابر این شما مسئول مرگ من نخواهید بود بلکه تنها خودم مسئول خواهم بود.
دراکولا شروع به خندیدن کرد و گفت: چنانچه اینگونه بمن پاسخ نداده بودید بطور حتم شما را به این نیزه میخکوب میکردم!

ولاد سرانجام به علت خیانت برادرش (رادو ) مورد محاصره قرار گرفت و در ابتدا با توسل با جنگ پارتیزانی پیروز بود ولی سیل مهاجمین عثمانی با خیانت برادرش رادو وارد شهر شده و ولاد را که جانانه میجنگید را به قتل رساندند.گفته میشود ولاد تا چند ثانیه در حالی که سر ش قطع شده بود همچنان میجنگید.جنازه او را در سنگاوو دفن و سرش را به استانبل فرستادند

جنایت و کشتاری که "ولاد ته پس" معروف به "دراکولا" در مرکز "والاکیا" انجام داد برای همیشه در تاریخ ثبت شده است. "ترانسیلوانیا" سرزمینی است که "دراکولای واقعی" آنرا جولانگاه خود کرده بود. این منطقه بیش از 1000 سال جزء سرزمین مجارستان قلمداد می شد اما رومانی پس از جنگ جهانی اول آنرا به تصرف خود درآورد. .نکته دیگر که باید توضیح دهم:در هیچ روایت و اسنادی به خون آشامی و نوشیدن خون توسط"ته پس" اشاره نشده است. اولین بار نویسنده ای بنام"برام استوکر" دراکولای تخیلی داستان خود را با الهام از داستان زندگی ولاد سوم خلق کرد. خون آشامی که زادگاهش"ترانسیلوانیا"است. بعدها از این داستان فیلم ها و تاترهای مختلفی ساخته شد.اما همانگونه که در بالا اشاره کردم خون آشام برام استوکر در برابر دراکولای واقعی براستی موجودی بی آزار و کوچک است.


امروزه ولاد به خاطر تنفر فراوانش از هرچه عثمانی بود، توسط بسیاری از اهالی، یک قهرمان ملی تلقی میشود و به دلیل اینکه در جنگ بر علیه دشمنان کشته شد و حتی در مقابل برادرش که به وطن فروشی متهم شده بود ایستاده و نبرد کرده بود، بیشتر یک شهید به شمار میرود. مجسمه های متعددی به افتخار او بنا شده است و محل تولدش در سیگی سوارا Sighisoara و مدفنش در سناگوو Snagov، هردو مکانهایی حفاظت شده و مهم به شمار میروند.
همچنین قصر محل سکونت او در ترانسیلوانیا (Transsylvanien) تبدیل به مکانی توریستی شده است که روزانه بازدیدکننده های بسیاری دارد


دراکولا اصلی اینه.Smile
پاسخ
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭ ، بر پشت شیر،خورشید اثر ، Pachacuti Hirohito
آگهی
#7
سلام
قابل توجه اعضا بی سواد
دراکولا مردی عادل و خوب بوده اما در عین دحال شدیدا بی رحم که بی رحمی ان مرد برای مبارزه با حکومت ملعون عثمانی خونخوار بوده.
عثمانی ها از شیاطین و دیو های پلید بد تر بودن و هیچکدوم نباید زنده میماندند
زیرا که به ظاهر مسلمان بودند اما بسیار خونخوار
خوناشام واقعی عثمانی ها بودند چراکه انها جنایاتی وحشتناک در همه کشور های منطقه انجام دادند
و مرد قهرمانی چون دراکولا < جز او نبود که جلوی کار های پست عثمانی هارا بگیرد
عثمانی به ایران عزیز ما حمله کردند و در جنگ چالدران دلیر مردان و شیر مردان ایران را به سادگی و مانند گرگ هایی درنده تکه تکه کردند و شهید کردند
عثمانی که اکنون ترکیه است
باز هم قدرت بگیرد به جان کشور های منطقه میافتد
برای عثمانی دلسوزی نکنید اینکار دشمنی با اسلام هست
عثمانی ها شیاطینی به ظاهر مسلمان بودند چه فکر کردید؟ فیلم حریم سلطان و چهارتا دیگه از این چرندیات دیدیت و میگویید که انها مسلمانند؟ کدام مسلمان ؟ مسلمانی که به برادر خود رحم نمیکند چگونه مسلمانیست ؟
من سالها تحقیق کردم درمورد ولاد سوم که معروف به دراکولا یا پسر اژدها است
هیچ مردی نمیتواند مانند او باشد درمیان ما
چون او به رذل بودن و ملعون بودن عثمانی ها کاملا باور داشت و انها را مایه ننگ بشریت می دانست
به واقع که کنت مردی خردمند بوده و افراد او کاملا مطیعش بودند
به چه دلیل؟ به این دلیل که انها هم حقیقت را می دانستند
میدانستند که اگر جلوی عثمانی هارا نگیرند < عثمانی ها همه کشورشان را به خاک و خون کشیده < کودکان را برده گرفته و و به زنان و دخترانشان هتک حرمت میکنند
چه فکر کردید ؟
تمام جنایاتی که از ان نام می برند و به ولاد سوم نسبت می دهند کار های عثمانی است که نسبت میدهند به ولاد

و تمامی شکنجه و کشتار هایی که اتفاق افتاد صرفا در جنگ بوده و او با بی گناه کاری نداشت
او با مردمش به درستی رفتار میکرد و فقرا را غذا و پول ومی داد و به انها کمک میکرد
یک فرمانروایی بزرگ شجاع و عادل بود که بارها به خاطر مردمش ممکن بود کشته شود
درمورد این مرد درست حرف بزنید
شمایی که نمی شناسیدش چه می گویید درباره ی ان؟
نکند میخواهید از دشمنان اسلام ان زمان یعنی عثمانی های وحشی حمایت کنید؟
یک اعراب هرگز ادم نمی شوند و دو هرگز عثمانی ها اسان دوست نمی شوند و تنهامنفعت خودرا می بینند
و قابل توجه شما اعضا افسوس که متوجه نیستید ایران چه ضربه های مهلکی از عثمانی ها خورده .
غزنویان سلجوقیان از همه این سلسله ها بدتر و وحشی تر سلسله قاجاریان
اینها همه شان از عثمانی ها بودند و هرگز ایرانی نبودند
و به ایرانیان اهمیتی نمی دادند
نگویید سلسله های ترک تبار اینها ترک معمولی نبودند اینها از نسل عثمانی ها بودند و با مقامات حکومت عثمانی روابط خانوادگی و فامیلی داشتند
علت وحشی گریشات همین است
در دوره های حکومت کنت دراکولا عثمانی ها هر روزشان برایشان زهر مار بود
انها میخواستند به اروپا دسترسی کامل پیداکنند و سپس قوی شده و ایران را که تنها کشور مسلمان شیعه 12 امامی هست را با خاک یکسان کنند
اما گذر زمان و قدرت گرفتن دیگر کشورها و مخصوصا ایران باعث شد روز به روز عثمانی ضعیف تر و بدبخت تر شود
تا زمان شروع جنگ جهانی و فرو پاشی امپراتوری عثمانی ها
خوب حالاکه شما حقیقت را می دانید ایا بازهم میگویید که کنت دراکولا بد بوده است؟ اگر هنوز قبول ندارید باز هم باید اضافه کنم

کنت همواره از عثمانی ها متنفر بود چرا ؟ به این دلیل که اهداف شیطانی عثمانی هارا به خوبی میدانست
هرکسی که جزو حکومت عثمانی بود شریک جرم هم بودند و هدف کلی انها نابود کردن و کشتن بیگناهان و غارت کشورذ های مجاور و تجاوز و نابود کردن مخالفان و از همه مهمتر کشتن و نابود کردن مردم شیعه ایران بود
زیرا شیعیان هرگز ذلت و زور را نمی پذیرند و همواره شجاع مردان ما اماده جهاد دراه خدا هستند و از جان گذشته و عاشق خدا و اهل بیت

کنت دراکولا مردی دانشمند هم بود او بسیار کتاب میخواند و تحقیق میکرد
او در زمینه های بسیاری کتاب خوانده بود و کتابخانه ای بی نهایت با ارزش را دراختیار داشت
فکر کردید بایک موجود بی خرد ویا عجیب الخلقه طرفید؟
او هرکاری راکه انجام میداد روی حساب و خرد بود


(کاری که 90 درصد مردم ایران از ان متنفرند ومن نمیدانم که روزی یک ساعت کتاب خواندن یا تحقیق و مطالعه چه کسی را کشته خدا میداند )


اگر عثمانی ها و مردمشان را شکنجه میکرد بدانید که ذر زمان جنگ همان مردم دست به شمشیر و توپ و تفنگ میشدند و کشور های دیگر را به خاک خون میکشیدند

چرا دراکولا در روز بیرون نمی رفت ؟ این موضوع درحقیقت مشکلیست که من هم دارم
حساسیت به نور خورشید به دلیل پوستی شدیدا حساس هست که تا کمتر از یک دقیقه زیر افتاب ماندن سبب میشود تا احساس کنید از اسمان روی سرتان با ذره بین میخواهند بسوزانندتان پوست تا کمتر یک دقیقه شروع به سوختن میکند و سریع تغییر رنگ میدهد از سفید به صورتی
علاوه بر ان کنت دراکولا وقتی در افتاب میماند چشم درد و سر درد هم میگرفت که من هم همینطور هستم و به همین دلیل سالهاست که تا کاری ضروری نداشته باشم از خانه بیرون نمیامدم
این مشکل نامش نور ترسی است که با کمی جستجو اطلاع زیادی بدست میاورید و این مشکل برای افراد کمی پیش میاید
اما با این حال شمار قابل توجهی این مشکل را دارند اما درحد خیلی پایین یا متوسط
درکل نهایت این مشکل این است که زیر یک دقیقه پوست شما تغییر رنگ بدهد


کنت دراکولا ایا خوناشام بوده؟ باور میکنید که هیچ سندی نیست که اثبات کند او خوناشام بوده؟
او مردی عاقل بوده همانطور که گفتم و از طرفی ان نوشیدنی های سرخ رنگی هم که به ان علاقه داشته هرچیز که بوده مشروب یا نوشیدنی ای الکلی نبوده و او ان زمان میدانست که نوشیدنی الکلی نه تنها نجس است بلکه سبب مشکلات عقلی میشود
اما با اینکه در مسیحیت چنین چیزی درخصوص نوشیدنی الکلی یا شراب نیست کنت دراکولا استفاده نمیکرد
دقیقا برعکس این کار را سلاطین سلطه طلب عثمانی میکردند با اینکه در اسلام چه سنی و چه شیعه استفاده ار هر آن چه که بدن اسیب بزند حرام است عثمانی ها رعایت نمی کردند
اعراب هم که بدتر از انها و بحث خود ما ایرانی ها هم
با این که میدانیم هرچیز که سلامتی اسیب بزند حرام است با این حال خیلیا دستور خدا را ندیده گرفته و مشروب میخورند یا سیگار میکشند ویا قلیان و توتون و تنباکو و فس فس و زهر مار و چپق میکشند مایه آبرو ریزی و ننگ هست واقعا
ما ایرانیا باید مرکز توجه جهان باشیم و مردم کشور های دیگر از ما مردم سرزمین ایران
اولین امپراتوری جهان و کشوری با قدمت ده ها هزار سال و دارای پادشاهی ده هزار ساله
تقلید کنند نه ما از انها
امریکا دیگر کچل کیست که الگوی ما شده؟ کشوری 300 ساله که برای ساختنش 200میلیون سرخپوست وحشیانه توسط کشور های استعمارگر مانند فرانسه و پرتغال و اسپانیا و از همه بد تر انگلستان قتل عام شدند
چنگیز خان مغول هم اینگونه نبوده
الکساندر مقدونی هم اینطور نبوده
این کشور های استعمارگر وحشی ترین وحشی های کهکشان راه شیری هستند و جالب اینجاست که ادعای بشر دوستی و حقوق بشر و حقوق حیوانات و حقوق زنان و حقوق کودکان را هم دارند
کدام حقوق ؟ کدام کشک؟ کدام دوغ ؟
همش دروغ
جنگ جهانی سوم در دو سه قدمی ما هست با این اوضاع
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقط مثبت و منفی دولت عثمانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان