امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ارتبـــآطِ موثّـــر...>>..~~~..فــرآموش نشدنــی باشید..!^__^

#1
Heart 
ارتبـــآطِ موثّـــر...>>..~~~..فــرآموش نشدنــی باشید..!^__^ 1
آیا شما در ارتباط برقرار کردن موفقید یا معمولا کسی شما را نمی بیند ؟ هیچ چیزی به میزان ارتباط با افراد درست ، دارای اهمیت نیست ، چرا که این افراد جهان ما را می سازند .
این مطلب نوشته اسکات دینزمور است ، او خالق راهکارهای موفقیت به نام " live your legend " است . اومعتقد است برای تغییر در زندگی و موفقیت در هر زمینه ای باید اطرافتان را از آدم های خلاق و مثبت پرکنید . در این مقاله او راهکارهایی برای ارتباط موثربا دیگران ارائه می دهد .

چه در حال آغاز یک تجارت باشید یا ترک یک کار فرساینده ، دویدن در یک مارتن یا کاهش وزن فرقی نمی کند . سریع ترین راه برای پر کردن فاصله بین جایی که هم اکنون هستید و جایی که تصمیم دارید باشید ، توسط افرادیست که در اطرافتان هستند .
محیط همه چیز است
من سال های زیادی را صرف ارضای میل شدید به پویایی اجتماعی ،تعاملات انسانی، تفاهم و به سادگی پیدا کردن دوستان جدید کرده ام. این کار موجب شد تا دوستان جدیدی در اقصی نقاط کشور داشته باشم ، از دوستی که کمک کرد تا انگشتر نامزدی ام را پیدا کنم تا کسی که به عنوان شریک کاری انتخاب کردم را در این مدت یافته ام .
مشکل اینست که 80 درصد مردم از کارشان لذت نمی برند و این به معنی وجود یک محیط سمی در اطراف ماست . بیشتر آدم ها در نارضایتی و ناامیدی سر می کنند و مدام به ما یادآوری می کنند که نمی توانیم تغییری ایجاد کنیم. ولی ما مطمئنا می توانیم تغییر ایجاد کنیم . داشتن اشتیاق و الهام برای زندگی آنقدرها هم کارسختی نیست . سوال اینست که شما چه می کنید ؟ آیا شما معمولا دیده نمی شوید یا فردی هستید که هیچکس او را فراموش نمی کند ، انتخاب با شماست .ا ین راه ها به شما کمک می کند تا با افرادی که به شما الهام و انگیزه می بخشند ارتباط برقرار کنید.
1. دوست شوید
هیچ ارتباطی هوشمندانه تر از دوست شدن با دیگران نیست . وقتی می خواهید به کسی نزدیک شوید از خودتان بپرسید :" اگر این فرد دوست صمیمی من بود یا کسی که می خواستم دوستم باشد ، با او چطور رفتار می کردم ؟" شما مسلما در رابطه با دوستانتان نقشه های مخفیانه یا قصد فروش چیزی به آنها را ندارید . شما دوستتان را مقدم می دارید .به آنها گوش می دهید و هر کاری از دستتان بر بیاید برای حل مشکلشان می کنید .
[b]2. بخشنده باشید[/b]
ارتباطات جهت ایجاد زندگی بهتر است . شاید با بخشیدن یک لبخند ، یک کار جدید ،کتاب مورد علاقه تان ، یک لوگوی مجانی برای کارشان یا هر چیز دیگری که می تواند به آنها کمک کند .هر کس را مثل فرصتی برای قدردانی ببینید . مثل یک دیوانه سخاوت را در آغوش بگیرید و باعث شوید دیگران موفق تر باشند .
[b]3. [/b]ببینید چه چیزی برای او مهم است ، تحقیق کنید
هرچه کمکتان خاص تر باشد بهتر است ، برای این کار باید درباره کسی که می خواهید با او ملاقات کنید بیشتر بدانید .می توانید کاری که برای آن فرد با معنی است انجام دهید. وبلاگ و یا کتابش را بخوانید ، در کلاسش شرکت کنید و در مورد علایق، خانواده و کارو بارش بدانید .با اینترنت و سایر لوازم ارتباطی بیشتر دانستن درباره دیگران کارسختی نیست.
[b]4. [/b]علایق مشترک را بیابید
همه نقاط مشترکی دارند .سعی کنید آنها را پیدا کنید . هرچه سریعتر ایده ها و عقاید یکسان را پیدا کنید سریعتر می توانید با افراد رابطه برقرارکنید. با مدرسه ، رستوران ، شهر یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه شروع کنید و به عقاید و باورهای عمیق تر برسید .
ارتبـــآطِ موثّـــر...>>..~~~..فــرآموش نشدنــی باشید..!^__^ 1
[b]5. [/b]توجه کنید
راحت ترین راه برای مورد توجه قرار گرفتن ، توجه کردن است .یاد گرفتن از دیگران را به صورت یک چیز هیجان انگیز ببینید .به آنچه می گویند گوش دهید وبفهمید چه چیزی برای آنها مهم است. نه تنها می توانید در میان کلام این را به او نشان دهید و توجه اورا جلب کنید ، بلکه می توانید پنجره ای به جهان او برای خود باز کنید .مردم می خواهند داستانشان را بیان کنند ولی برای کسی که از شنیدنش هیجان زده شود .
[b][b]6. [/b]شورو اشتیاق خود را نشان دهید[/b]
شما باید علاقمند باشید .بهترین راه برای این کار درکنار گوش دادن به دیگران ، شورو شوق داشتن ،پیش بردن یک ایده ، ایجاد و یا داشتن مجموعه عقایدیست که شما را به هیجان می آورد و شما آنها را آزادانه با دیگران به اشتراک می گذارید . اشتیاق مقیاس نهایی چگونگی ارتباط با دیگران است . هیچکس دوست ندارد با یک آدم افسرده صحبت کند . با اشتیاق زندگی کنید، این دلیلیست که شما را به کسی تبدیل می کند که ارزش صحبت کردن داردو همه به آن علاقمندند .
[b][b]7. [/b]فقط خودتان باشید[/b]
سعی نکنید تا شبیه فرد دیگری باشید. صادق و صمیمی باشید . داستان واقعی و اهدافتان ر ابا دیگران شریک شوید. به دیگران درباره همسرتان، بچه ها وپدرو مادرتان بگویید. صحبت درباره آب و هوا یک رابطه را نمی سازد . واقعی باشید.
[b][b]8.[/b] مهمترین کلمات جهان را به کارببرید[/b]
اسم افراد رابه خاطر بسپارید .هیچ احساسی خوشایندتر از شنیدن نام خود به خصوص از زبان کسی که تنها کمی با او آشنا هستید نیست .نگویید من نمی توانم اسامی را به خاطر بسپارم ، هیچکس در این کار خوب نیست مگر با تمرین ! آنها را بنویسید ،بلند تکرار کنید، با تصویر و یا یک ایده جالب این کار را بکنید .هر کاری که لازم است انجام دهید .
[b][b]9.[/b]ارتباط دهنده باشید[/b]
گروه ها را دور هم جمع کنید .مهمانی بدهید . دوستانی که علایق مشترکی دارند را به هم معرفی کنید . سعی کنید افراد مناسب را دورهم جمع کنید .هیچ چیز قدرتمند تر از این برای ایجاد ارتباطات نیست
[b][b]10.[/b] رهنمون یک زندگی جالب باشید[/b]
زندگی کردن آن طور که ارزش شنیده شدن دارد ، مهمترین چیز برای شما است .کارهایی که به طور معمول انجام نمی دهید انجام دهید . تنها بودن در محیط های جدید می تواند باعث آشنایی شما با گروه جدیدی از مردم شود . هر چه چیزهایی بیشتری را امتحان کنید ، چیزهای بیشتری برای صحبت کردن و مطالب سرگرم کننده بیشتری دارید .
[b][b]11. [/b]ماجراهای خودتان را تعریف کنید[/b]
مردم با انرژی و احساسات رابطه برقرار می کنند و نه با واقعیت ها و موقعیت ها .تا جای ممکن از طریق ماجراهای زندگی خود ارتباط برقرار کنید و دیگران را به تعریف ماجراهایشان تشویق کنید .ماجراهای خنده دار وجالب زندگیتان را به خاطر بسپارید و با دیگران شریک شوید .
ارتبـــآطِ موثّـــر...>>..~~~..فــرآموش نشدنــی باشید..!^__^ 1
[b][b]12. [/b]لباس های خاص بپوشید[/b]
داشتن چیزی که به طور خاص و آشکار شما را متمایز می کند فرصت مناسبی برای صحبت با دیگران به شما می دهد . خوش پوش بودن وجهه خوبی به شما می دهد اما لباس ویژه فرصتی برای آغاز مکالمه است .
[b][b]13. [/b]سپاسگزار باشید و بگویید متشکرم[/b]
هیچ فرصتی را برای تشکر از دیگران حتی برای چیزهای کوچک از دست ندهید ، به خصوص وقتی کمک بزرگی به شما کرده اند . می توانید با فرستادن پیامک ، ایمیل ، کتاب ، هدیه و یا یاداشت از دیگران تشکر کنید . راه های منحصر به فرد قدردانی را یاد بگیرید . همه دوست دارند مورد تقدیر قرار بگیرند .
[b][b]14. [/b]دیگران را دوست خود ببینید ، نه یک غریبه[/b]
وقتی وارد یک جای جدید می شوید ، چهره های جدید را نه به صورت غریبه بلکه دوستانی ببینید که تازه با آنها آشنا شده اید .
[b][b]15. [/b]به مردم اهمیت بدهید[/b]
هیچ کدام از موارد بالا اهمیتی ندارند اگر واقعا به انسان های اطرافتان اهمیت ندهید .اگر شما به افرادی که بخشی از زندگی شما هستند اهمیت نمی دهید ، نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید . اگر قصد دارید تا ارتباطات قدرتمندی داشته باشید ،باید شیوه نگاهتان به مردم را عوض کنید.
[b][b]16. [/b]خودتان را نشان دهید (ترجیحا در جهان فیزیکی )[/b]
ارتباطات جدید در خانه یا دفتر به وجود نمی آیند . باید از خانه خارج شوید . پشت تکنولوژی مخفی نشوید .وارد محیط بیرون شوید و با دیگران از نزدیک ارتباط داشته باشید .
افراد اطراف ما جهان ما را کنترل می کنند ،آنها می توانند رویاهای ما را نابود کنند یا آنها را محقق سازند ، انتخاب آن 100 درصد به عهده خود ماست ، خوب حالا چه کسانی در اطراف شما هستند ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط Spam ، bahare_021
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation مراقب فرزندان دختری که ظاهر پسرانه دوست دارند باشید
Wink این راهکار زندگی شیرینی داشته باشید!
  ✘ در جستجوی الگو و قهرمان باشید ✘
  با خود مهربان تر باشید!
  چگونه می توان از نظر احساسی و فکری انسان قوی باشید؟
  ۱۰ چیزی که نباید از کسی توقع داشته باشید
Brick مسئولیت پذیر باشید
  روان و جسمي‌ آرام بعد از ورزش داشته باشید!
  در این 10 موقعیت با روانشناس ها دوست باشید
  بهترین ورژن خودتان باشید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان