امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در آستانه آغاز جام جهانی، مسی متهم به پولشویی شد

#1
به گزارش گروه خبری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فرانشر لیونل مسی، مهاجم نام آشنای تیم آرژانتین که در جام جهانی باید به مصاف تیم ملی کشورمان برود با اتهام مجدد پولشویی مواجه شده است.
این بازیکن که پیش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تر به دلیل اتهامی مشابه به دادگاهی در اسپانیا فراخوانده شد حالا دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است.
این بار موضوع مشابه با همان سوژه است و بحث به موسسه خیریه او برمی گردد. در واقع آن طور که روزنامه «ال پائیس» گزارش داده پولی که قرار بوده از بازی های خیریه موسسه مسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به دست افراد نیازمند برسد هرگز به دست مخاطبین نرسیده و در بانکی در کوراچائو، که شامل پروژه بهشت مالیاتی می شود سپرده شده است!
موضوع مربوط به سال 2012 و 2013 می شود که تیم مسی در دو بازی دوستانه به مصاف رقبایش می رود دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و حاصل این بازی خیریه یک میلیون یورو می شود. این مبلغ قرار بوده توسط موسسه این بازیکن به دست موسسه های بی بضاعت برسد. ولی گزارش «ال پائیس» نشان می دهد که این موسسه های هیچ پولی دریافت نکرده اند و به حساب شخصی نزدیکان مسی واریز شده است.
این مبلغ به حساب شخصی به نام گیلرمو مارین، دوست نزدیک مسی که از سال 2006 با او همکاری کرده واریز شده است.
مسی پیش تر در دادگاه گفته بود که خودش به کارهای مالی اش رسیدگی نمی کند و پدر او است که این موارد را اداره می کند. موضوعی که حالا علاوه بر «ال پائیس» برای «ال موندو» دیگر روزنامه مطرح اسپانیا هم جذاب شده است.
گزارش این دو روزنامه به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این مورد اشاره شده که این پول ها بیشتر صرف قاچاق مواد مخدر می شوند و در مقاطع مختلف موسسه خیریه مسی اقدام به پولشویی کرده است.
پیش تر در گزارشی که موسسه خیریه مسی ارائه داده بود به این مورد اشاره شده بود که به حساب بازیکنانی که در این بازی های خیریه شرکت کرده اند مبلغی وارد شده است ولی به عنوان نمونه جرارد پیکه، هم تیمی مسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در بارسا این مورد را رد کرده و گفته هرگز مبلغی برای حضور در این باز یهای خیریه دریافت نکرده است. سوژه ای که حالا دوباره دادگاه اسپانیا را برآن داشته تا یکی از بهترین بازیکنان دنیا را دوباره احضار کند./فرارو
پاسخ
 سپاس شده توسط عشق سلنا ، eNorto
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  فوری؛ پرواز پرسپولیس در آستانه تاخیر یا کنسلی به هند
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)
Clocket ماموریت سخت پورتو و مهدی طارمی در آستانه قرعه بزرگ
  فوری: بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان