امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برنده سومین دوئل والیبال ایران و برزیل کیست؟

#1
برنده سومین دوئل والیبال ایران و برزیل کیست؟ 1

تهران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال میزبان سومین مسابقه تیم های ایران و برزیل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال است. پرافتخارترین تیم والیبال جهان که یکبار در خانه اش تا پای شکست برابر ایران پیش رفت و در دومین نبرد شکست خورد، حالا برای گرفتن انتقام به تهران سفر کرده است. در مقابل ملی پوشان والیبال ایران که در خانه حریف چهار امتیاز گرفته اند حالا انگیزه زیادی دارند که مقابل هزاران هوادار خود برای دومین و سومین بار برزیلی ها مغلوب کنند.

مسابقه اول ایران و برزیل با نتیجه 3 بر 2 به سود برزیلی ها تمام شد. اما در بازی دوم تیم ایران 3 بر صفر حریفش را مغلوب کرد. باید منتظر ماند و دید نتیجه دوئل سوم و چهارم این دو تیم چه می شود؟
نخستین دیدار تیم های والیبال ایران و برزیل از هفته چهارم لیگ جهان والیبال از ساعت 23 روز جمعه 26 خرداد آغاز می شود. این دو تیم در روز یکشنبه 25 خرداد نیز از ساعت 22 برای دومین بار برابر یکدیگر قرار می گیرند.

این مسابقه برای نخستین بار در ایران با سیستم اچ دی فیلم برداری می شود. تمام بلیط های بازی اول این دو تیم در کمتر از پنج ساعت از طریق اینترنت فروش رفته است. بدین ترتیب پیش بینی می شود که استقبال بی نظیری از این مسابقه از سوی علاقه مندان والیبال به عمل آید.
*والیبال برزیل در یک نگاه
برزیل یکی از پر افتخار ترین تیم های والیبال جهان است. کلکسیون مدال های این تیم چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. دو طلا و سه نقره در المپیک، سه طلا و یک نقره در قهرمانی جهان، دو طلا و سه برنز در جام جهانی، چهار طلا و دو نقره در جام جایزه بزرگ جهان، چهار طلا، شش نقره و چهار برنز در جام قاره‌ای و از همه مهم‌تر 9 طلا، چهار نقره و چهار برنز در لیگ جهانی کارنامه افتخارات تیم برزیل است.

"لوکارلی" بهترین اسپکر برزیلی ها به شمار می رود. او علاوه بر اسپک توانایی زیادی در تکنیک دفاع دارد. مهار این بازیکن اصلا آسان نیست. اگر پاس های خوبی برایش فرآهم شود کمتر دفاعی می تواند در برابرش مقاومت کند. از سوی دیگر "ساتکامپ" و "فونتلس" نیز دو بازیکن کلیدی و خطرناک برزیل در این دوره از بازی ها هستند که ساختار هجومی این تیم را بسیار قدرتمند کردند. با این حال آنالیز چهار بازی نخست برزیل نشان می دهد که برونو رزنده پاسور اصلی برزیل در این دوره نتوانسته در حد و اندازه سایر هم تیمی هایش ظاهر شود. همچنین دریافت های برزیل در برابر سرویس های خوب ایران و ایتالیا اصلا خوب نبود.
*نتایج برزیل در سه هفته نخست لیگ جهانی
برزیل یک - ایتالیا 3 ، برزیل یک – ایتالیا 3 ، برزیل 3 – لهستان صفر ، برزیل صفر – لهستان 3 ، برزیل 3 – ایران 2 ، برزیل صفر – ایران 3
*والیبال ایران در یک نگاه
ایران به عنوان قدرت نوظهور در والیبال ایران و آسیا شناخته می شود. تیم ملی والیبال ایران بعد از نائب قهرمانی در بازی های آسیایی گوانگجو پیشرفت خیلی خوبی را تجربه کرد. با این حال افتخارات این تیم تنها به دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا همچنین سه نقره و یک برنز در بازی های آسیایی و دو طلا و یک نقره در کاپ آسیا خلاصه می شود. تیم ملی والیبال ایران در سال 2013 برای نخستین بار به لیگ جهانی راه یافت در پایان در رده نهم جای گرفت. همچنین در مسابقات جام جهانی و قهرمانی قاره های جهان موفق شد تیم های بزرگ والیبال جهان نظیر لهستان، صربستان، ایتالیا و امریکا را شکست دهد. اما تیم والیبال ایران هنوز به هیچ مدالی در عرصه جهانی دست نیافته است. علاقه مندان والیبال ایران امیدوار هستنند در سال 2016 برای نخستین بار در تاریخ شاهد حضور تیم ملی والیبال کشورشان در المپیک باشند.
محمد موسوی یکی از بهترین دفاع روی تورهای جهان، سعید معروف بهترین پاسور آسیا و بازیکنان شاخصی چون شهرام محمودی و ... ترکیب موثری را از تیم ایران پدید آورده اند. کارایی والیبالیست های ایران در آخرین بازی برابر برزیل از استاندارد جهانی در هر پست بالاتر بود. بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر ایران تمام توانایی خود را به کار گیرد می تواند همه قدرت های جهان را به زانو در بیاورد. چنان که تاکنون تنها روسیه در یک مسابقه رسمی برابر ایران تسلیم نشده است و والیبالیست های ایران سایر قدرت های جهان نظیر ایتالیا، صربستان، بلغارستان، لهستان، امریکا و برزیل را شکست داده اند.
*نتایج ایران تا هفته چهارم لیگ جهانی
ایران صفر – ایتالیا 3 ، ایران صفر – ایتالیا 3 ، ایران 2- برزیل 3 ، ایران 3 – برزیل صفر
*جدول رده بندی گروه A
1-ایتالیا 18 امتیاز (6مسابقه)
2-برزیل 5 امتیاز (6مسابقه)
3-ایران 4 امتیاز (4مسابقه)
4-لهستان 3امتیاز (4مسابقه)
*برنامه زمان بندی مسابقه های ایران برزیل – سالن 12 هزار نفری آزادی
جمعه 23 خرداد - ساعت 21
یکشنبه 25خرداد - ساعت 22
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ ملت های والیبال. ایران _ژاپن. جمعه 7 خرداد 15:30
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  نایب قهرمانی ماسیک در بلژیک با لژیونرهای والیبال ایران
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  موش در اردوی والیبال؛ سیب به جای موز!
  تصمیم گیرنده اصلی تیم ملی والیبال کیست؟ آلکنو یا ...
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف
  لیگ والیبال چین|معروف و یارانش با اقتدار فینالیست شدند
  خداحافظی غیرمنتظره بازیکن مطرح تیم ملی والیبال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان