09-06-2014، 6:40
در ماه های گذشته خبری مبنی بر اتمام ساخت خط داستان اصلی بازی Dragon Age: Inquisition منتشر شد. این در حالی است که هنوز ۱ سال به زمان منتشر شدن بازی مانده بود. استودیو BioWare و سازندگان این بازی، در ماه دسامبر ۲۰۱۳، چیزی نزدیک به ۱ سال پیش از زمان عرضه ی بازی، نسخه های قابل بازی این عنوان را برای تست کننده ها ارسال کردند.
این نسخه های آزمایشی به منظور تست بازی توسط تست کننده های حرفه ای، و دریافت بازخوردهای آنها بود. Mike Laidlaw، کارگردان هنری این عنوان در این مورد گفته است که بازخورد های به دست آمده بسیار عالی بوده اند و تجربه ی خوبی در این زمینه به دست آوردیم. وی گفت: “حجم بالای بازخورد ها سازندگان بازی را متعجب نکرد. هر کس که بر روی عنوانی این چنینی کنار کند می تواند به بزرگی آن پی ببرد. ما بر اساس این بازخورد ها نظرات تغییراتی در بازی ایجاد کردیم که این تغییرات شامل شروع شدن داستان بازی هم می شود. شروع شدن داستان ها همیشه سخت و دشوار است. و البته توسعه ی آن بر اساس بازخورد ها مساله ای حیاتی است”
می توان امیدوار بود که بازخورد هایی که به دست سازندگان بازی رسیده است مفید بوده و به بهتر شدن این بازی کمک کرده است. پیش از این گفته شده بود که شروع داستان در این بازی بسیار بزرگ و حماسی خواهد بود. تاریخ انتشار این بازی ۷ ام اکتبر سال ۲۰۱۴، یعنی سه شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۱۳۹۳ خواهد بود. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.