امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بینی خبرنگاران ایرانی : نمیتوانیم نتیجه بازی ایران را پیش بینی کنیم !

#1
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای که با خبرنگاران اعزامی به جام جهانی 2014 برزیل داشت درخصوص عملکرد اصحاب رسانه در این بازی‌ها گفت: بزرگ کردن بردها موجب می‌شود که شادابی غیر قابل وصفی در جامعه ایجاد گردد اما اگر به پیروزی نرسیم تحقیر ملی و سرخوردگی را ایجاد می‌کند و این موضوع ظرفیت خدمت در رسانه‌ها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: البته فوتبال ورزشی است که در آن برد و باخت وجود دارد اما نباید با یک برد بی‌نهایت مسرور شویم و نباید یک باخت باعث سرافکندگی بشود و این موضوع را رسانه‌ها باید مدیریت کنند. باید این را بدانیم که ما هم جزو 32 تیم حاضر در جام جهانی هستیم که به این بازی‌ها راه پیدا کرده‌ایم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که باعث امیدواری شویم نه ناامیدی. باید به شیوه‌ای کار کنیم که در دولت تدبیر و امید باعث ناراحتی و ناامیدی نشویم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کسانی که می‌گویند ورزش سیاسی نیست اما می‌بینیم که آنها خودشان ورزش را سیاسی کرده‌اند.

وی با خطاب قرار دادن رسانه‌های ایرانی حاضر در جام جهانی در مورد عملکرد آنها گفت: باید واقع‌بینی ترویج شود البته تیراژ در رسانه مهم است اما باید هویتمان را حفظ کنیم. خیلی از کشورها در حال حاضر به دنبال این هستند که هویت‌سازی کنند پس ما که تاریخ بسیار قوی‌ای داریم نباید کاری کنیم که به آن لطمه وارد شود. نباید به دنبال تسویه‌حساب باشیم و نباید در جهت عکس منافع نظام حرکت کنیم. در جام جهانی همه نگاه ما باید در مسیر تقویت هویت ملی‌مان باشد.

گودرزی در مورد تعداد خبرنگاران اعزامی به این بازی‌ها اظهار داشت: من با حضور همه رسانه‌ها در جام جهانی موافقم اما اگر توان مالی بیشتری داشتیم سعی می‌کردیم خبرنگاران بیشتری را به برزیل اعزام کنیم چراکه حضور رسانه‌های ما در این تورنمنت باعث می‌شود که رسانه‌های خارجی کمتر علیه ما صحبت کنند. البته معاندانی هم در خارج از کشور هستند که شما خبرنگاران به عنوان سفیران ایران در برزیل باید آنها را مدیریت کنید.

وی افزود: البته تا جایی که من می‌دانم قرار بود کمک‌هایی به خبرنگاران بشود که در اعزام به برزیل به مشکل نخورند و نمی‌دانم که این کمک‌ها چقدر بوده اما امیدوارم که کافی بوده باشد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد پیش‌بینی‌اش از حضور ایران در جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: من نتایج ایران را پیش‌بینی نمی‌کنم چراکه یک بار این کار را کردم و خیلی‌ها به آن پرداختند اما اعتقاد دارم که مجموعه خبرنگاران باید یک سناریوی متحد برای نتایج تیم‌ملی داشته باشند.
Jackson Pollock paint a picture, see my vision through it
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  جونیور براندائو از ایرانی‌ها متنفر است!
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  تیم‌های ایرانی پرچم را بالا نگه داشتند
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان