امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امشب منتظر اطلاعات جدیدی از The Witcher 3 باشد : خیزش گرگ سپید

#1
در حالی که تنها ۳ روز دیگر تا شروع فستیوال بزرگ E3 باقی مانده است،  استودیو CD Projekt RED اعلام کرده است که امشب یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و قرار است در این کنفرانس اطلاعات جدیدی از عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt  منتشر شود.

در حالی که مدتی پیش اعلام شده بود بازی یک تریلر ۴۵ دقیقه ای از گیم پلی خود در E3 خواهد داشت، CD Projekt RED اعلام کرده است در این کنفرانس مطبوعاتی لحظاتی از این نمایش، منتشر خواهد شد. همچنین تیم سازنده تایید کرده است که بازی در مراحل پایانی ساخت خود به سر می برد. تاریخ این کنفرانس مطبوعاتی ساعت ۷ بعد از ظهر به فقط بریتانیا ( ۲۲:۳۰ به وقت تهران ) می باشد. چندی پیش، باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا، طی سفری که به لهستان داشت اعلام کرده بود که با اینکه در بازی های رایانه ای چندان تبحری ندارد، ولی عنوان Witcher از نظر وی بهترین بازی دنیا می باشد.
 بار دیگر با Geralt همراه شوید تا اینبار به جنگ با گروهی بروید که Geralt از آن ها می ترسد. وی از هیولا ها و اژدها های مخوف ترسی ندارد، ترس او از گروهی به نام Wild Hunt است. گروهی که یک جهان را می تواند به مرز نابودی بکشاند و به همین جهات است که آخرین مبارزه ی Geralt که حماسی ترین مبارزه ی او نیز خواهد بود در برابر سخت ترین دشمنانش می باشد. سومین نسخه ی سری محبوب و خوش ساخت Witcher با نام Wild Hunt ادامه ای بر دو نسخه ی پیشین می باشد. این عنوان در سبک اکشن نقش آفرینی می باشد و قرار است پایانی بر این سری باشد و با انجام این عنوان داستان شخصیت محبوب Geralt Rivia پایان می یابد. داستان این سری با توجه به یک رمان جذاب از نویسنده ی مشهور لهستانی یعنی آقای Andrzej Sapkowski نوشته شده است و در واقع هر نسخه ی این سری بیانگر بخشی از این رمان می باشد و Wild Hunt این رمان را به پایان می رساند.
این عنوان در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود ولی چندی پیش CD Projekt Red اعلام کرد که این عنوان تا قبل از فوریه ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد.
امشب منتظر اطلاعات جدیدی از The Witcher 3 باشد : خیزش گرگ سپید 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانلود گیم پلی جدیدی از بازی Call of Duty: Advanced Warfare
  دانلود گیم پلی جدیدی از بازی FIFA World Cup Brazil 2014
  دانلود گیم پلی جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt
  دانلود ویدیو دیری جدیدی از بازی Sniper Elite 3
  دانلود تریلر جدیدی از بازی Watch Dogs
  دانلود تریلر جدیدی از بازی Enemy Front
  دانلود تریلر جدیدی از بازی The Last of Us Remastered
  دانلود تریلر جدیدی از بازی The Crew
  تصاویر جدیدی از Quantum Break منتشر شد : شکست کوانتومی با کیفیت ۱۰۸۰P
  باندل جدیدی برای PS Vita تحت نام Welcome Box قرار است در ژاپن عرضه شود.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان