امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Batman: Arkham Knight نیز تاخیر خورد

#1
دقایقی پیش اعلام شد که عنوان Batman: Arkham Knight نیز تاخیر خورده است تا سازندگان بتوانند بهترین تجربه را به طرفداران هدیه کنند. این خبر به صورت رسمی از سوی RockSteady منتشر شده است و به نظر می رسد طرفداران می بایست تا سال ۲۰۱۵ منتظر بمانند. در مصاحبه ای که با Guy Perkins انجام شده است او اظهار کرده است که برای این پروژه جاه‌طلبانه به زمان بیشتری احتیاج است تا بتوان این پروژه را به خوبی انجام و ارئه کرد:
نقل قول:
ما قصد داریم بهترین تجربه را به طرفداران خود ارائه دهیم و برای این کار نیاز به زمان بیشتری داریم. به قطع اطلاعاتی که ما از این بازی منتشر کردیم، نشان از پروژه ای بزرگ و کامل می باشد که ما برای اطمینان از ارائه این عنوان به همین شکل به طرفداران بتمن نیاز به زمان بیشتری برای ساخت و تکمیل این عنوان داریم.
به نظر من اگر قصد داشته باشیم بازی را با عدم صرف زمان مناسب به طرفداران ارائه کنیم، نخواهیم توانست انتظارات آن ها را برآورده سازیم. واقعا دوست داریم این عنوان عالی از آب در بیاید؛ پس صبور باشید!
پیش از این قرار بود این عنوان در سال جاری برای پلتفرم های PC, PlayStation 4 and Xbox One منتشر شود که با انتشار این خبر می بایست منتظر سال ۲۰۱۵ برای تجربه این عنوان باشیم.
لازم به ذکر است که چند روز پیش اعلام شد عنوان The Order:1886 نیز تاخیر خورده است و در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد؛ در نتیجه می بایست منتظر رقابتی جانانه در سال ۲۰۱۵ بین این دو بازی و دیگر بازی های به نام باشیم. تاکنون انتظار می رفت بازی Batman:Arkham Knight مقام بهترین عنوان سال  ۲۰۱۴ را ازان خود کند که ظاهرا این شانس از بین رفته است و باید منتظر رقابت این بازی در سال ۲۰۱۵ باشیم.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا واقعا این تاخیر‌ها برای تکمیل بازی و ارائه آن به بهترین نحو است یا دلیل دیگری دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
Batman: Arkham Knight نیز تاخیر خورد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  Cyberpunk 2077 با تاخیر مواجه شد
  بازی Mafia: Definitive Edition تاخیر خورد
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  احتمالا معرفی بازی Saints Row 5 با تاخیر مواجه شده است
  تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بازی Warframe تاخیر خورد
Sad Dota 2 | مسابقات The International 2020 تا تاریخی نامعلوم تاخیر خورد
  نسخه‌ی فیزیکی بازی The Wonderful 101: Remastered تاخیر خورد
  بازی Wasteland 3 به تاخیر افتاد
  بازی New World تا آگوست امسال تأخیر خورد
  برخی توسعه‌دهندگان به جای تاخیر بازی‌ها به تغییر محتوای آن‌ها خواهند پرداخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان