امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گروه three days grace

#1
تری دیز گریس یک گروه هارد راک کانادایی می‌باشد که در سال ۲۰۰۰ تشکیل شد. در اصل گروه در سال ۱۹۹۷ با نام گروندزول شروع بکار کرده بود که در سال ۲۰۰۰ نام تری دیز گریس جایگزین اسم قبلی شد. اعضای گروه را آدام گانتیر (گیتاریست و خواننده)، برد والست (بیسیست)، نیل سندرسون (درامر) و بری استاک (گیتاریست) تشکیل می‌دهند.

2003-2005

در سال ۲۰۰۳ اولین آلبوم استودیویی گروه با نام تری دیز گریس بیرون داده شد که نخستین تک آهنگ آن متنفرم از همه چیز تو نام داشت که نمره دوم را در مین استریم راک دریافت نمود که چندی بعد تک آهنگ تنها مثل تو نمره اول را دریافت کرد. تمامی اشعار در این آلبوم از خود گروه بوده و همچنین گوین براون نیز در چند آهنگ با آنها همراه بوده‌است.

۲۰۰۶-۲۰۰۸

در سال ۲۰۰۵ آدام گانتیر برای ترک اعتیاد به شهری دور افتاده رفته بود که در همانجا شعر چند آهنگ از آلبوم بعدی را نوشت. اعضای گروه بخاطر وضعیت او به دنبال یک خواننده جدید بودند که آدام بعد از بهبودیش بلافاصله به گروه بازگشت و همه از تصمیم خود منصرف شدند. او فرصتی پیدا کرد تا دوباره به حرفه اش ادامه دهد که بعد از این قضایا تری دیز گریس به استودیو رفت و شروع به ضبط آلبوم جدید کرد. آلبوم آنها وان-ایکس نام گذاشته شد و شامل تک آهنگ‌های همانند دارم حیوان می‌شوم و هرگز دیر نیست بود که نمرات اول و دوم را به ترتیب کسب کردند.

در اوایل سال ۲۰۰۷ خبر داده شد که آدام گانتیر به همراه گروه آپوکالیپتیکا یک آهنگ با نام ترسی ندارم را منتشر کردند. او همچنین در یکی از تورها با گروه سیتر آهنگ منقطع را اجرا کرد. آدام گانتیر به همراه بنجامین بورنلی (خواننده گروه برکینگ بنجامین) آهنگ "رقصی با شیطان" را با هم خواندند.

تری دیز گریس از مارس ۲۰۰۸ شروع به ساخت یک کنسرت زنده کرد که تا اوایل اوت درگیر آن بود. بالاخره در یازدهم اوت در سایت رسمی گروه اعلام شد که دی وی دی جدیدی با نام کنسرتی در پالیس تا چند روز دیگر انتشار خواهد یافت که این اتفاق در نوزدهم آگوست روی داد.

۲۰۰۹

تری دیز گریس در ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۹ سومین آلبوم رسمی خود با نام «زندگی الان شروع می‌شود» را منتشر کرد. اولین تک آهنگ این آلبوم «شکست» نام دارد که در ۷ سپتامبر وارد ایستگاه‌های رادیویی راک شد.

اعضای گروه

آدام گانتیر – آواز، ریتم گیتار
بری استاک – گیتار لید
برد والست – گیتار بیس
نیل سندرسون – درامز، هم آواز
پاسخ
 سپاس شده توسط sp_go
آگهی
#2
الان میشناسمشون
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه three days grace 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان