امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی گروه Backstreet Boys

#1
بک استریت بویز (به انگلیسی: Backstreet Boys) یک گروه موسیقی آمریکایی است که در سال ۱۳۷۲ در شهر اورلاندو از ایالات فلوریدا شروع به کار کرد. اعضای اصلی گروه عبارتند از اِ.ج. مکلین، هاوی دوراو، برایان لیترل، نیک کارتر و کوین ریچاردسون. آنها با اولین آلبوم بین‌المللی خود به نام "بک استریت بویز" در سال ۱۳۷۵ طرفداران بسیاری را به خود جلب کردند. در سال بعد نیز با انتشار یک آلبوم بین‌المللی دیگر به نام " "بک استریتس بک" و انتشار همین آلبوم برای اولین بار در آمریکا یک موفقیت جهانی دیگر برای خود کسب کردند. وقتی آنها در سال ۱۳۷۸ آلبوم "میلنیوم" را منتشر کردند نه تنها در عرصه موسیقی و در جشنواره های موسیقی بلکه در بین بسیاری از مردم دنیا محبوبیت ویژه ای پیدا کردند. و سال بعد نیز آلبوم "بلک اند بلو" را منتشر کردند. بعد از ۳ سال وقفه در کارشان ۳ آلبوم دیگر به ترتیب "نور گان" در سال ۱۳۸۴، "آن بریک ابل" در سال ۱۳۸۶ و "دیس ایز آس" را در سال ۱۳۸۸ منتشر کردند.

ریچاردسون گروه را در سال ۱۳۸۵ برای اهداف دیگری در زندگیش ترک کرد. گروه بک استریت بویز تا به حال ۱۳۰ میلیون نسخه آلبوم در سرتاسر دنیا به فروش رسانده اند. که باعث شده تا آنها پر فروش ترین گروه پسران در تمام عرصه موسیقی بشوند. بنا به گزارش بیلبورد بعد از "صده" آنها اولین گروهی هستند که ۷ آلبوم اول آنها به ۱۰ آلبوم برتر بیلبورد رسیده است.

در برخی منابع بک استریت بویز با نام BSB نیز شناخته شده اند.


شروع کار

کوین ریچاردسون و پسر خاله‌اش برایان لیترل هر دو از شهر لکسینتون از ایالات کنتاکی بودند. آنها در ابتدا شروع به خواندن در کلیسای محلی خود و فستیوالهای شهرشان از همان دوران کودکی کردند. هاوی دوراو و اِ.ج. مکلین نیز از اهالی شهر اورلاندو از ایالات فلوریدا بودند که بعداً از طریق شرکت در تست بازیگری برای ساخت یک آگهی تلویزیونی با نیک کارتر آشنا شدند. آنها در آن تست نقطه مشترکی در صدای یکدیگر پیدا کردند و تصمیم به تشکیل یک گروه ۳ نفره را دادند. در آن هنگام ریچاردسون به اورلاندو مهاجرت کرده بود و به عنوان راهنمای تور در دنیای دیزنی اورلاندو شروع به کار کرد و شبها نیز تمرین موسیقی می کرد.

بعد از مدتی توسط یکی از همکارانش او با دوراو و کارتر و مک لیین آشنا شد و در آن هنگام آنها تصمیم به تشکیل یک گروه ۴ نفره را گرفتند. بعد از مدتی همکاری اعضای گروه با پیشنهاد ریچاردسون برای دعوت از برایان لیترل موافقت کردند و بعد از سفر برایان به اورلاندو این گروه با ۵ عضو شروع به ساخت موسیقی کردند. در این هین بود که "لو پیرلمن" در سال ۱۳۷۱ در روزنامه نیازمندیهای اورلاندو آگهی برای تست خوانندگی برای تشکیل یک گروه پسران چاپ کرد. ا. ج. اولین شخصی بود که برای این تست شرکت کرد و قبول شد. در دی ماه همان سال که هنوز مشغول تست گرفتن از بین مراجعین و علاقه‌مندان بود بعد از مشاهده اجراهای دیگر دوستان ا. ج. تصمیم گرفت تا آنها را نیز در گروه خود مشارکت دهد. پیرلمن سپس تصمیم گرفت تا نام گروه را به تبعیت از سوپر مارکت محل خود "بک استریت بویز" بگذارد. اولین اجرای رسمی گروه در پارک آبی و آکواریوم "سی وورلد" اورلاندو در اردیبهشت ۱۳۷۲ صورت گرفت.

بعد از سالها همکاری و کسب مقامهای پی در پی در سال ۱۳۸۹ این گروه با همکاری گروه "نیو کیدز آن دِ بلاک" مراسم زیبایی را در جشنواره موسیقی آمریکن میوزیک آوارد اجرا کردند. این اجرا که متشکل از هر ۹ نفر اعضای این ۲ گروه بود آهنگهای مشترکی از دو گروه را شامل بود از جمله "اوری بادی"، "آی وانت ایت دت وی"، و "لارجر دن لایف" از بک استریت بویز و "هنگین تاف"، "استپ بای استپ"، "دِ رایت استاف" از گروه نیو کیدز آن دِ بلاک. ای دو گروه تصمیم بر همکاری هایی در آینده دارند و یکی از این همکاری ها تور بزرگی است که در همین سال آغاز شده و تا شهریور ماه ادامه دارد.

لیست آلبومهای بک استریت بویز:

بک استریت بویز ۱۳۷۵
بک استریتس بک ۱۳۷۶
میلنیوم ۱۳۷۸
بلک اند بلو ۱۳۷۹
نور گان ۱۳۸۴
آن بریک ایبل ۱۳۸۶
یس ایز آس ۱۳۸۸
بهترین های بک استریتس بویز 1390
از بین بیش از ۴۲ جشنواره موسیقی که بک استریت بویز شرکت کرده آنها توانسته اتد ۶۱ عنوان و جایزه را تا به حال از آن خود کنند.

Backstreet Boys :1996
Backstreet’s Back : 1997
Millennium : 1999
Black & Blue : 2000
Never Gone : 2005
Unbreakable : 2007
This Is Us : 2009
Playlist:Best of Back street boys : 2011


برایان تامس لیترل (به انگلیسی: Brian Thomas Littrell) متولد ( ۲۰ فوریه ۱۹۷۵) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1


نیکولاس جن "نیک" کارتر (به انگلیسی: Nickolas Gene "Nick" Carter) (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۸۰) خواننده و بازیگر آمریکایی است. او یکی از خوانندگان گروه بک‌استریت بویز است.
کارتر در شهر نیویورک آمریکا به دنیا آمد. بعد از چند سال، خانوادهٔ او به فلوریدا نقل مکان کردند.
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1


هاوی دوراو (به انگلیسی: Howie Dorough) متولد ( ۲۲ اوت ۱۹۷۳) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است که عضو این گروه است
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1


کوین اسکات ریچاردسون (به انگلیسی: Kevin Scott Richardson) متولد ( ۳ اکتبر ۱۹۷۱) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است.او قبلاً عضو گروه بک‌استریت بویز بوده است که از این گروه جداشد و دوباره برگشت...
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1


الکساندر جیمز "اِ.ج." مکلین (به انگلیسی: Alexander James "A.J." McLean) متولد ( ۹ ژانویه ۱۹۷۸) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است.
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1


این گروه خیلی خیلی بهتر از وان دایرکشن و گروه های دیگه استHeart ولی جامعه ی ما به جای صدا اول به قیافه اهمیت میده و دوست داره هر چند اینا خوشگل ترن ولی خب دیگه....Undecided

کسی بی احترامی نکنه لطفاDodgy


بعد از تو

هر که عاشقم شد
دلش به حالم سوخت
دستانم را گرفت
و باهم
به دنبال تو گشتیم













پاسخ
 سپاس شده توسط Ayda khoshgele ، בחור משוגע ، Spell †
آگهی
#2
ثنکیو
بیوگرافی گروه Backstreet Boys 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان