امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صحبت های رمزی درباره ی فینال جام حذفی سال ۲۰۰۸

#1
صحبت های رمزی درباره ی فینال جام حذفی سال ۲۰۰۸ 1

آرون رمزی نمیتواند برای دومین حضورش در فینال جام حذفی صبر کند...
آرون رمزی نمیتواند برای دومین حضورش در فینال جام حذفی صبر کند و امیدوار است که خروجی متفاوتی را نسبت به تجربه ی قبلیش در سال ۲۰۰۸ تجربه کند....

ملی پوش ولزی آرسنال زمانی که به عنوان یار تعویضی در نیمه ی دوم به بازی آمد تنها ۱۷ سال داشت ، جایی که تیمش کاردیف در ومیلی با نتیجه ی ۱-۰ مغلوب پورتسموس شد.
رمزی نسبت به این نتیجه ی بسیار تلخ ناامید شده بود ، اما هنوز هم به خاطر حضور باشگاه محل زندگیش در فینال ، بسیار مفتخر است.

رمزی به Arsenal Player گفت : " این(حضور در فینال جام حذفی) برای کاردیف بسیار عظیم بود. همه (در کاردیف) منتظر این بودند و هیجان سرتاسر شهر را دربرگرفته بود. این چیزی بود که من هم واقعا به دنبال آن بودم ، بازی کردن در ومبلی در مقابل جمعیتی که تمامی بلیط های بازی را خریده بودند. من بازی را از روی نیمکت آغاز نمودم پس میخواستم هر جه سریع تر به زمین بروم تا حضور در چنین میدانی را تجربه کنم. ما در متن بازی بودیم ، چند شانس هم داشتیم ولی شاید در روزی دیگر میتوانستیم پیروز از زمین خارج شویم ، اما آنروز روز ما نبود و من در پایان واقعا ناامید بودم.

این یک مقدار حس عجیبی بود. ما به خاطر رفتن به فینال در پوست خود نمیگنجیدیم- این به خودی خود یک دستاورد بود- اما وقتی که شما در فینال حضور دارید میخواهید ادامه دهید و جام را از آن خود کنید ، اگرچه ما موفق به انجامش نشدیم. در اینطور مواقع احساسات مختلفی به شما دست میدهد. من از اینکه به فینال رفته بودم مفتخر بودم ، اما به خاطر شکست در آنروز ناامید هم بودم."

در حالیکه این شکست هنوز در ذهن رمزی تازه است ، اما وی مطمئن است که اینبار جام را بالای سر خواهد برد،زمانی که آرسنال باید شنبه به مصاف هال سیتی برود. آرون افزود : " ما به عنوان تیم پیروز به داخل زمین مسابقه میرفتیم پس این هیچگونه تاثیری بر ما نخواهد گذاشت ، اما این یک بازی سخت خواهد بود ، این فینال است و آنها همواره سرسخت میباشند. حتی اگر هال سیتی را دوبار در لیگ امسال شکست داده باشیم. من مطمئنم که آنها میخواهند به نوعی انتقام دو بازی قبلی را از ما بگیرند پس ما باید نسبت به آن هوشیار باشیم. ما نسبت به توانایی هایمان اطمینان داریم و اگر طبق روش بازی که میدانیم بازی کنیم ، میتوانیم پیروز شویم. من مطمئنم که ما به این مسابقه خواهیم رفت و پیروز از آن خارج خواهیم شد."
صحبت های رمزی درباره ی فینال جام حذفی سال ۲۰۰۸ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط maria-masiha
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  نعمتی: می‌خواهیم پله پله به فینال برسیم
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان