امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آنچلوتي: فينال ليسبون مهم‌تر است

#1
آنچلوتي: فينال ليسبون مهم‌تر است 1

سرمربي رئال مادريد از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر سلتاويگو راضي نيست. او مي‌گويد فينال ليگ قهرمانان اروپا براي او و تيمش مهم‌تر از رقابت‌هاي ليگاست.

رئال مادريد در هفته‌ سي و هفتم رقابت‌هاي ليگا شکست تلخي را برابر سلتاويگو متحمل شد. شاگردان آنچلوتي با پيروزي در اين ديدار مي‌توانستند شانس زيادي براي کسب عنوان قهرماني داشته باشند، اما شکست آنها برابر ياران لوئيس انريکه باعث شد تا با جام قهرماني خداحافظي کنند.

کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي رئال مادريد از نمايش تيمش در ديدار برابر سلتاويگو راضي نيست، او مي‌گويد شاگردان او پيروزي را به حريف هديه کردند.

به نقل از ايسنا، آنچلوتي پس از بازي گفت: نمايش خوبي نداشتيم، به حريف اجازه داديم تا روي اشتباه‌هاي بچگانه ما به دو گل برسد. بعد از دو گلي که دريافت کرديم تلاش کرديم که به بازي برگرديم، اما متاسفانه به خاطر آسيب ديدگي‌ چند بازيکن نتوانستيم نتيجه‌ را جبران کنيم. از اين شکست احساس ناراحتي و ناکامي مي‌کنيم.

او افزود: بايد هر چه زودتر اين شکست را فراموش کنيم ، چرا که ديدار بسيار مهمي پيش‌رو داريم و آن فينال ليگ قهرمانان اروپاست . ما اين فرصت را داريم که روياي دوستدارن خود را برآورده کنيم و پس از 10 سال بار ديگر جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را بالاي سر بريم. اين ديدار براي ما بسيار مهم است.

رئال مادريد پس از پيروزي ارزشمندي که برابر بايرن‌ مونيخ در دو ديدار رفت و برگشت به دست آورد دچار افت شد و در سه بازي در رقابت‌هاي ليگا به ميدان رفت تنها دو امتياز به دست آورد. آنچلوتي درباره افت تيمش در ديدارهاي اخير ليگا اين گونه سخن گفت: بعد از دو ديدار حساس برابر بايرن‌ مونيخ از نظر بدني کم آورديم. ما تاوان آن دو بازي را داديم. الان بايد خود را آماده فينال حساس ليسبون کنيم. تنها نکته مثبت ديدار امروز ما برابر سلتاويگو بازگشت آربلوا و سامي خديرا بود.

کريستيانو رونالدو در ديدار رئال مادريد برابر والنسيا آسيب ديد و نتوانست در ديدار شب گذشته رئال مادريد برابر سلتاويگو به ميدان برود. آنچلوتي درباره اين سوال که آيا رونالدو به فينال ليسبون خواهد رسيد يا نه؟ اين گونه پاسخ داد: رونالدو تا حدود زيادي از آسيب ديدگي‌اش رهايي يافته است و آماده بازي در ديدار اخير بارسلونا در رقابت‌هاي ليگا برابر اسپانيول است.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد درباره گرت بيل هم ، گفت: بيل 100 درصد آماده نبود به همين خاطر ترجيح دادم که در اين ديدار به او بازي ندهم. نمي خواستم ريسک کنم، چرا که اصلا دوست ندارم براي او اتفاقي به وجود بيايد، چرا که ما ديدار حساسي در ليگ قهرمانان اروپا داريم و به همه ستاره‌هاي خود نياز داريم.
آنچلوتي: فينال ليسبون مهم‌تر است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hesamzibaee
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افزايش انتقادات از آنچلوتي بخاطر رونالدو
  رونالدو: آنچلوتي مربي فوق‌العاده اي است + کفش‌های جدید رونالدو به مناسبت توپ طلا
  کنايه نشريه کاتالاني به آنچلوتي(کارتون)
  بازگشت گرت بيل و آغاز معضلات آنچلوتي
  آنچلوتي(1):نمي توان دهان بلاتر را بست
  انريکه: علاقه خاصي به آنچلوتي دارم
  آنچلوتي: هيچ‌گاه سرمربي بارسا نخواهم شد
  کنايه جنجالي آنچلوتي به لوئيس انريکه
  ايسکو: آنچلوتي بايد به قولش عمل کند
  صعود فدرر به فينال تنيس مسترز شانگهاي

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان