امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند

#1
به گزارش تک ماشین به نقل از بازار خبر، صور کنید در جاده چالوس پشت فرمان اتومبیلی نشسته اید که موتوری V8 و 5 لیتری دارد، دیفرانسیل آن عقب بوده و تست های شاسی را در پیست فراری پشت سر گذاشته و طراحی آن را مهندسین لوتوس انجام داده باشند.
به احتمال زیاد تصور می کنید که خودرو مورد نظر یک خودرو اسپورت و لوکس اروپایی است.
اما اینطور نیست!
این خودرو هیوندای جنسیس سدان مدل 2014 است. بر روی کاغذ جنسیس سدان یک تکه جواهر اسپوت از خودروساز کره ای است. جنسیس جدید علاوه بر رزومه پر بار قابلیت های جدید و خوبی برای عرضه دارد.
جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند 1
شاسی بدنه در نوربرگ‌رینگ ساخته و توسط مهندسین لوتوس طراحی شده است. تمام موارد این تصور را ایجاد می کند که جنسیس در رده خودروهای اسپورت قرار می‌گیرد اما واقعیت این است که باید جنسیس را در دپارتمان خودروهای لوکس هیوندای جستجو کرد.
از چرم عاجی رنگ طراحی داخلی که دوست دارید بر روی آن بخوابید گرفته تا آفتاب گیر شیشه ها و سیستم اطلاع رسانی و حرفه ای روی داشبورد باعث می شود که برای معرفی این خودرو به یک مراسم فرش قرمز نیاز باشد. احساس لوکس بودن این خودرو به قدری است که تصور می کنید جیز دیگری برای تکمیل کردن این خودرو وجود ندارد.
جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند 1
هیوندای با معرفی نسل قبلی جنسیس جان تازه ای به بخش خودروهای لوکس تولیدی در این شرکت داد و حضور خوبی در بازار ها داشت. اما نسل قبلی یک مشکل داشت و آن طراحی داخلی و خارجی بی روح و یک‌نواخت آن بود. اما جنسیس جدید از این بابت بسیار بهتر عمل کرده و ظاهر بیرونی و درونی آن ظاهر یک سدان لوک س واقعی را بیشتر نشان می دهد.
جنسیس جدید طراحی ساده و با وقار خود را مدیون زبان طراحی جدید هیوندای به نام Fluidic Sculpture 2.0 است. با وجد اینکه طراحی جدید جنسیس رام تر از خودروهای دیگر است اما سادگی و وقار آن باعث شده تا نظرات مختلفی را به خود جلب کند.
در مورد تکنولوژی به کار رفته در این خودرو هیچ کمی و کاستی وجود ندارد. پشت فرمان خودرو یک صفحه نمایش 7 اینچی دیجیتال اطلاعات لازم و ضروری را برای ذاننده به نمایش می گزارد. و یک صفحه نمایش 9.5 اینچی ( بله درست می بینید! 9.5 اینچی) بر روی داشبورد اطلاعات مربوط به قابلیت های مختلف خودرو و نقشه ناوبری را نمایش می دهد. این صفحه نمایش 9 .5 اینچی قادر است نقشه های ناوبری را با کیفیت 720P HD نشان دهد.
جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند 1
هیوندای علام کرده است که بعد از سوناتا، جنسیس خودروی بعدی خواهد بود که از قابلیت Apple Carplay شرکت اپل پشتیبانی خواهد کرد.
با وجود اینکه جنسیس جدید نسبت به نسل قبل تغییرات زیادی داشته اما هنوز فضا برای پیشرفت وجود دارد. قیمت پایه مدل V8 از 39000 دلار آغاز می شود که به نسبت از رقبای خود مانند لکسوس جی اس (48 هزار دلار)، اینفینیتی Q70 به قیمت (48 هزار دلار) و مرسدس ای 350 (53 هزار دلار ) ارزان تر است. اما مشگل اینجا است که بسیاری از خریداران برند مرسدس و ب ام و را رها نکرده و به سراغ جنسیس نمی آیند. بلکه خریداران احتمالی جنسیس کسانی هستند که از سوناتا و یا تویوتا کمری به سمت این خودرو جذب می شوند. اما واقعیت امر نیز این است که جنسیس خودروی واقعا خوبی است و لیاقت آن را دارد که در میان برندهای مطرحی مانند مرسدس و ب ام و از آن صحبت شود.
جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند 1
جنسیس 2014 با قولهای! بازار رقابت می کند 1" />
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حذف پراید موجب تنش در بازار خودرو شد/ احتمال افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو تا پایان سال
  بالا و پایین بازار خودروهای چینی
  معرفی 2 خودرو محبوب در بازار ایران
  مدل 2016 هوندا جاز به بازار امریکا راه یافت
  صعودی شدن دوباره قیمت‌ها در بازار
  مقایسه دو خودروی لوکس جنسیس کوپه و سدان
  آغاز برخورد تعزیراتی با گرانفروشان خودروی صفر در بازار/ سقف قیمت، ۱۰درصد بالاتر از قی
  آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۳۱ به ۷۱ میلیون تومان رسید
  معاملات بازار خودرو دو قفله شد
  معاون ایران خودرو: خودرو در بازار ۱۵ درصد ارزان شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان