امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شانس رئال کمتر شد؛ آیا کورتوا خوستار انتقال به بارسلونا است؟

#1
به نظر می‌رسد تیبو کورتوا تمایلی به بازگشت به چلسی ندارد و قصد دارد در اسپانیا فوتبال خود را ادامه دهد، از همین رو انتخاب اول او بارسلونا است


به گزارش فوتبال اسپانیا، و به نقل از منابع اسپانیایی، اگر بارسلونا برای انتقال کورتوا با چلسی وارد مذاکره شود می‌تواند کورتوا را به تیم خود بیاورد چرا که این دروازه بان بلژیکی علاقه دارد برای تیم کاتالانی به میدان برود.

شانس رئال کمتر شد؛ آیا کورتوا خوستار انتقال به بارسلونا است؟ 1


کورتوا که در پایان فصل قرارداد قرضی اش با اتلتیکو تمام می‌شود، هنوز در مورد آینده اش تصمیم مشخصی نگرفته است


این روزها گفته می‌شود که وی زیاد به ماندن در چلسی علاقه ای ندارد و قصد دارد در اسپانیا فوتبال خود را ادامه دهد. چلسی در سال 2011 وی را از خنک بلژیک به خدمت گرفت و در همان سال نیز وی را به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید فرستاد تا شاهد پیشرفت چشمگیر او باشد.
اکنون پس از گذشت سه سال و با پیشرفت خیره کننده او تیم های بسیاری مایل به خدمت گرفتن دروازه بان 21 ساله بلژیکی هستند ولی چلسی امیدوار است تا او را در آینده ای نزدیک جانشین پیتر چک کند اما،با توجه به اینکه چک همچنان گزینه اول ژوزه مورینیو درون دروازه است کورتوا خواستار این است که از لندنی ها جدا شود و در تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد. حتی شنیده شده که تیبو کورتوا پیشنهاد تمدید قرارداد با چلسی را نیز رد کرده است.
رئال مادرید اولین تیمی است که خواستار جذب او شده بود ولی با توجه به اینکه کورتوا در دیگر تیم شهر مادرید توپ می‌زند علاقه چندانی ندارد تا با رفتن به رقیب همشهری خاطرات خوبی را که برای هواداران اتلتیکو رقم زده را نابود کند. اما اگر قیمت فروش کورتوا از طرف چلسی مبلغ بالایی باشد رئال با توجه به منابع مالی خود به راحتی می‌تواند از دیگر رقبا پیشی گیرد. 
مشتری دیگر کورتوا بارسلونا است. بارسلونا که در سال آینده دیگر والدز را در ترکیب تیم خود ندارد به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب و جوان به جای او است. پیش از این تراشتنگن سنگربان جوان مونشن گلادباخ گزینه اصلی آبی اناری ها بوده است اما آندره زوبی زاراتا اعتقاد دارد کورتوا گزینه بهتری است که علاوه بر جوان بودن تجربه سه سال بازی کردن در لالیگا را داراست. از طرفی گفته می‌شود خود کورتوا نیز به بازی در نیوکمپ علاقه دارد که همین عامل می‌تواند در جذب او بسیار موثر باشد.
در سوی دیگر اتلتیکو نیز بارها اعلام کرده که خواهان انتقال دائمی گلر فعلی تیم خود است و انتظار می‌رود در صورت انتقال دیگو کوستا به چلسی، لندنی‌ها اجازه امضای قرارداد دائمی با کورتوا را برای سران اتلتیکو صادر کنند. 
آن چیزی که مشخص است سرنوشت تیبو کورتوا یکی از داغ ترین بحث های نقل و انتقالات تابستانی است و عملکرد درخشان احتمالی او در جام جهانی می‌تواند قیمت او را افزایش هم بدهد و باید صبر کرد و دید برای یکی از با استعدادترین دروازه‌بان‌های فعلی جهان چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.
شانس رئال کمتر شد؛ آیا کورتوا خوستار انتقال به بارسلونا است؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Alijah-1994
آگهی
#2
i♥real
Sleepy
اواتار شانس رئال کمتر شد؛ آیا کورتوا خوستار انتقال به بارسلونا است؟ 1خلاف قوانین حذف شد دفعه بعداخطار دریافت میکنید
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان