امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احترام و محكوم نجات پرستى از نگاهى ديگر

#1
احترام و محكوم نجات پرستى از نگاهى ديگر 1
“احترام و محكوم نجات پرستى از نگاهى ديگر”
در روز يكشنبه ٢٧ آپريل تيم بارسلونا توانست خود را از شكست در هنگامى كه دو گل در ورزشگاه المادريگال تيم وياريال عقب بود، نجات دهد و با سه گل نيمه دوم بازى توانست سه امتياز بازى را از آن خود كند. اين بازى چند روز پس از درگزشت مربى سابق اين تيم ‘تيتو ولانوا’ بود، او از سال ٢٠١٠ با بيمارى سرطان در جدال بوده است. اين بازى با دقيقه اى سكوت و بزرگداشت براى او شروع شد، و حتى چند تا اشك هم از بازيكنهاى بارسا هم ديده شد. در حالى كه بارسلونا بر سه امتياز اين بازى تأكيد كرده بود خواهان اين بودند كه اين برد را به ‘تيتو’ تقديم كنند، در آخرين ثانيه هاى نيمه اول تمام نقشه هاى آنها به خاك سياه كشيده شد، هنگامى كه دروازه ى ‘پينتو’ براى اولين بار در اين بازى باز شد. كمبود مدافع در تيم بارسلونا، با مسدوميت طولانى ‘پويول’ و اضافه شدن مدافعين ديگر ‘پيكه’ و اخيراً با اضافه شدن ‘جوردى آلبا’ به اين ليست، بيش از پيش واضح شد موقعه اى كه براى دومين بار توپ از دروازه بارسلونا گزشت.
بازيكنان بارسلونا سران خود را به شكست پايين نه انداختند، اين نوع فكر كردن بيش از همه در ‘دنى آلوز’ واضح بود، هنگامى كه يك تماشاگر نجات پرست يك موز به طرف او انداخت. عكس العمل او هوشيارانه و با شجاعت بود. او بجاى اينكه عصبانى يا ناكام شود، موز را برداشت، پوست كند و يك گاز زد و به زدن كرنر ادامه داد. پس از آن بارسا توانست بازى را با دو گلى كه پس از برخورد توپ به بازيكنان ويارئال وارد بروازه شد مساوى كنند. نكته جالب اينجا اين بود كه دليل اصلى اين دو گل نتيجه تلاشهاى ‘آلوز’ بود. او پس از بازى از تماشاگرى كه موز را به طرف او انداخته بود تشكر كرد و افزود موز بائث شد تا او انرژى بگير تا بتواند به گل زدن بارسلونا كمك كند. گل سوم بارسلونا در اواخر نيمه دوم به ثمر رسيد با يك حركت تيمى كه بائث شد ‘مسى’ تعداد گلهايش را در لا ليگا افزيش دهد. تيزهوشى ‘بوسكتس’ و يك پاسى كه از رو سر مدافع ويارئال براى ‘فابريگاس’ فرستاد. او با يك ضربه سر توپ را جلوى پاى ‘مسى’ قرار داد تا با يك ضربه چكشى توانست گل سوم بازى را بزند. پس از آن بارسلونا توانست طبق معمول با حفظ توپ بازى را در دست خود نگه دارد و به تمام احداف خود برسد.
جالب ترين بخش بازى بازگشت بارسا از بازى كه دو به هيچ عقب بود نبود. لحظه جالب تأثيرى بود كه ‘دنى آلوز’ بر روى دنياى فوتبال داشته است. اندكى پس از بازى هم بازى و هم وطن او ‘نى مار’ با منتشر عكسى از خود در حال خوردن موز، موجى را شروع كرد كه بازيكنان ديگر دنيا پيام “ضد نجات پرستى و احترام” را پخش كردند. اين كار را با عكس انداختن در هنگام خوردن موز انجام دادند. بايد در نظر گرفت كه باشگاه ويارئال رابطه اى با اين تماشاگر نما ها نداشتند و تمام حمايت خود را با بازيكن بارسلونا نشان دادند. باشگاه بارسلونا خواهان اين است كه باشگاهاى ديگر و بازيكنهاى ديگر حمايت خود را به پيام يوفا براى “احترام و گفتن نه به نجات پرستى” نشان دهند.
احترام و محكوم نجات پرستى از نگاهى ديگر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
آگهی
#2
اقا احیانا نژاد پرستی نیست؟؟؟؟
احترام و محكوم نجات پرستى از نگاهى ديگر 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket خودزنی عجیب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران/ آینده‌ات را نجات بده!
  مردی که جان ستاره های رئال مادرید را نجات داد!
  کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق
  ادای احترام پرسپولیسی‌ها به سیامند رحمان/عکس
  تنها راه نجات پرسپولیس از محرومیت سنگین
  حبیب‌زاده: رحمتی من را نجات داد
  دختران ژاپنی، ایرانی ها را از سانسور نجات دادند
  اینیستا: بارسلونا همیشه به حریفان خود احترام می گذارد
  2 روزنه امید برای نجات رئال و اتلتیکو از محرومیت
  نجات رئیس ناپولی از آتش سوزی (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان