امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نیمار

#1
در شرایطی که این روزها جنجال فراوانی برسر قیمت واقعی نیماردر زمان انتقالش از سانتوس برزیل به بارسلونا به راه افتاده، ساندرو روسل، رئیس باشگاه کاتالان با قاطعیت تمام اعلام کرده که چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد . او در واکنش به گزارش منتشره در روزنامه ال موندو که مدعی شده بود که بارسا برای خرید نیمار 95 میلیون یورو پرداخت کرده، پاسخگو شده است.

رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر تاکید کرده که خرید نیمار 57.1 میلیون یورو برای تیمش هزینه دربرداشته و رسما از قاضی روس، مسئول بررسی پرونده کنونی خواسته تا بعد از تماس گرفتن بااو، دراین باره به او توضیحاتی بدهد

روسل در صحبت هایی گفته:« باز هم می گویم. خرید نیمار 57.1 میلیون یورو برای ما هزینه دربرداشت. همین و بس. این را باره گفته ام. به علاوه با توجه به تمام احترامی که برای قاضی پرونده قائلم، یک درخواست دارم. از او می خواهم که درخواست مرا بپذیرد و اجازه دهد تا در یک مکالمه تلفنی اوضاع را برای او روشن کنم.»

روسل در عین حال یادآوری کرده که هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارد:« نیازی نیست که بخواهم موضوع را مخفیانه نگه دارم .دراین انتقال همه چیز شفاف بوده، مثل همه انتقالات دیگری که در بارسا رخ می دهد و هیچ چیزی برای پنهان کاری نیست و همه چیز قابل توضیح است.من 2 چیز برای توضیح دادن دراین باره دارم: اول این است که قیمت خرید نیمار 57.1 میلیون یورو بوده و دوم اینکه باید برای این ماجرا یک نقطه پایانی بگذاریم.الان همه چیز مشخص و خوب است و اگر قاضی پرونده می خواهد دراین باره اطلاعات بیشتری داشته باشد، من آماده ام تا با او صحبت کنم.از قاضی درخواست دارم تا هرچه سریعتر با من تماس گرفته وهمه چیز را برای او توضیح بدهم و زیاد این شرایط کش پیدا نکند.»

از سوی دیگ سران باشگاه سانتوس هم بارسایی ها را تهدید کرده اند که این پرونده را به دادگاه خواهند کشاند. بعد از انتشار این خبر، ایی.اس.پی.ان در گزارشی یادآوری کرده که سران باشگاه سانتوس و کمپانی دی.آی.اس ممکن است از شرکت نیماربه خاط دریافت این کمیسیون های میلیونی شکایت کنند.

در برزیل شنیده می شود که پرونده انتقال نیمار به بارسا پرونده ای 140 میلیون یورویی بودکه 70 میلیون یورو به سانتوس رسیده و 56 میلیون یورو هم عاید دی .آی.اس شده.و بقیه آن هم سهم خود نیمار بوده ولی حالا سران سانتوس و دی.آی.اس که تا چند ماه پیش به جان هم افتاده بودند،ممکن است دست به دست هم داده و علیه پدر نیمار ، ساندرو روسل و آندره کوی، مرد مورد اطمینان روسل در برزیل که یک پای جوش خوردن این معامله بود شکایت نمایند
نیمار 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، maria-masiha
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس)
  محرومیت دو جلسه ای نیمار از همراهی پاری سن ژرمن
  نیمار مثل آب خوردن تیم عوض کرد (عکس)
  نیمار بعد از دعوا توییتر را آباد کرد!(عکس)
  نیمار: منتظر اشاره پاری سن ژرمن هستم
  هررا: اطمینان دارم نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن می مانند
  فابرگاس: نیمار شبیه به رونالدینیو است
  ژاوی: بارسلونا به نیمار نیاز دارد
  اونای امری: نیمار می‌تواند به امپراتوری مسی و رونالدو پایان دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان