امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند...

#1
پس از عدم توافق با تهیه‌کننده آلبوم‌های گروه اتفاق افتاد؛
اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند...


 اعضای گروه قدیمی و محبوب موسیقی پاپ کشور، پس از عدم توافق با شرکت تهیه‌کننده آلبوم‌های این گروه درباره فعالیت‌های آتی گروه و انتشار آلبوم «آریان 5»، در یک تصمیم گروهی فعالیت‌های رسمی و غیررسمی این گروه را به حالت تعلیق در آوردند.

در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری جلسات مختلف از سوی اعضای «آریان» با تهیه‌کننده آلبوم‌های این گروه در گذشته و حال به گوش رسید که باعث شد حرف و حدیث‌ها در این باره در شبکه‌های اجتماعی شدت بگیرد. در این بین، حضور دور از انتظار «پیام صالحی» در برنامه زنده تلویزیونی «خوشا شیراز» و برخی صحبت‌ها از سوی او درباره آینده «آریان» باعث شد شک و شبهات در مورد فعالیت‌های آتی این گروه افزایش یابد.

 
پیگیری‌های خبرنگارما از «پیام صالحی» به نتیجه رسید و این خواننده در پاسخ به سوال ما مبنی بر اتفاقات چند روز گذشته توضیح داد: «در جلساتی که با بچه‌های «آریان» داشتیم، من به عنوان نماینده گروه برای مذاکره با تهیه‌کننده آلبوم‌های «آریان» معرفی شدم و در جلساتی که با آقای «رجب‌پور» داشتیم، متأسفانه نتوانستیم به جمع‌بندی اصولی و منطقی برسیم و از این رو با نظر همه اعضای گروه، فعالیت‌های «آریان» را فعلاً به حالت تعلیق در آوردیم.»

صالحی درباره جزئیات خواسته‌هایشان از شرکت «ترانه شرقی» توضیح داد: «ما خواسته‌هایی از قبیل فعالیت مستقل و عدم انتشار آلبوم «آریان 5» (به دلیل کهنه شدن فضای آثار و تنظیم‌ها) داشتیم؛ ولی متأسفانه مبلغی از سوی این شرکت برای خواسته ما طلب شد که منطقی نبود و همین مسئله منجر به اتخاذ چنین تصمیمی از سوی اعضای گروه شد.» وی درباره آینده این گروه گفت: «فعلاً در حال برخی مذاکرات با افراد مختلف هستیم و به زودی در یک برنامه خبری، مشروح تصمیمات گرفته شده اعضای گروه را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

علی پهلوان نیز در یادداشتی که در سایت و صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته بود، نوشت: «بالاخره اعضای گروه «آریان» به یک اجماع کلی در مورد آلبوم و فعالیت‌های گروه رسیدند و من الان به خودم اجازه می‌دهم که در این مورد صحبت کنم. «آریان 5» اثری است که پروسه ساختش یک سال و نیم طول کشیده و پروسه اخذ مجوزش دو سال. اتفاق ناگواری که برای این اثر افتاده این است که متأسفانه با گذشت زمان، اثرگذاری آثار (به علت نوع تنظیم آنها و سبک کاری‌شان) از بین رفته و صحبت‌های اخیر من با دوستانم در گروه به این جا رسیده و نظرها در این مورد یکی شده است. پیشتر این اجماع وجود نداشت و بعضی معتقد بودند که باید آلبوم را با حذف چند ترک و افزودن 5-6 قطعه جدید عرضه کرد. الان حداقل نظرها بر این اساس شده که این اثر در شرایط فعلی و با اینکه مجدد میکس و مستر شده جوابی را که باید نمی‌دهد. از طرفی از آنجا که امتیاز آثار 3 آلبوم اول گروه آریان طی یک قرارداد و آلبوم چهارم بدون قرارداد در اختیار شرکت «ترانه شرقی» است، اعضای گروه به این نتیجه رسیدند که با توجه به وضعیت 4-5 سال اخیر گروه آریان، با «ترانه شرقی» صحبت شود تا ببینیم با چه شرایطی می‌شود امتیاز آثار، در اختیار خود گروه قرار بگیرد تا در صورتی که گروه بخواهد بعضی فرصت‌ها را (که ممکن است «ترانه شرقی» علاقه‌ای به آنها نداشته باشد) بپذیرد تا از این شرایط کم‌کاری خارج شود. «پیام صالحی» به نمایندگی از گروه با «ترانه شرقی» صحبت کرده که نتیجه‌ی این مذاکره برای ما اصلاً عملی نبود. بنابراین در شرایط فعلی تقریباً می‌شود گفت به بن‌بست رسیده‌ایم. بن‌بستی که به حضور یا عدم حضور من هم ربطی ندارد، چون این شرایط در هر صورت عملی نیست.»

وی در ادامه نوشته: «پیام در حال حاضر به کارهای انفرادی‌اش ادامه می‌دهد که عموماً آثاری هستند ساخته‌ی افرادی خارج از گروه آریان و به دور از سبک آریان. هر کدام از اعضاء هم برای خودشان ممکن است کار کرده و یا به هم کمک کنند. کما اینکه همچنان منتظر آلبوم دوم ویلن «سیامک» هستیم. من تا به امروز با این تعصب که باید تمام وقتی را که برای خوانندگی می‌گذارم، صرف گروه آریان کنم، فعالیت خوانندگی تکی نکرده‌ام و همیشه دوست داشتم در کنار دوستانم در گروه اجرا کنم؛ ولی متأسفانه این بن‌بست به سمتی می‌رود که شاید لازم شود من هم فکری به حال خودم بکنم. جدای از این، تا به امروز صبر کردیم، باز هم صبر می‌کنیم تا شاید راهی برای خروج از این بن‌بست پیدا شود و ما «آریانی»ها را روزی در کنار هم روی صحنه ببینید.»

به دنبال این ماجراها، خبرنگارما با «محسن رجب‌پور» مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» و مدیربرنامه‌های این سال‌های گروه آریان تماس گرفت و نظر او را در خصوص موضع‌گیری اخیر اعضای آریان و سرنوشت این گروه جویا شد.

 
رجب‌پور در این باره به «موسیقی ما» گفت: «تمامی تک‌قطعات و آلبوم‌های گروه «آریان» و آلبوم «آریان 5» انحصاراً متعلق به شرکت «ترانه شرقی» است. این مسئله شامل چهار آلبوم گذشته این گروه به علاوه تک‌قطعات مختلف گروه (اعم از آهنگ «جام جهانی» و...) می‌شود که تاکنون منتشر شده‌اند. تمامی هزینه‌های تولید و انتشار آنها توسط شرکت «ترانه شرقی» پرداخت شده و در انحصار این شرکت هستند و هیچ‌کسی به هیچ عنوان حق بهره‌برداری از آنها بدون اجازه این شرکت را ندارد.»

 
مدیرعامل «ترانه شرقی» در مورد نتیجه مذاکرات خود با نماینده گروه آریان گفت: «پیام صالحی تنها به عنوان نماینده مذاکره‌کننده با من در مورد این موضوع صحبت کرده و همه اعضای آریان تک‌تک با من در ارتباط هستند. من نمی‌خواهم بهره‌برداری از اسم «آریان» و محتوای قطعات قبلی این گروه فقط به قسمتی از آریان برسد و فعلاً به آنها اجازه بهره‌برداری از قطعات قبلی را نداده‌ام.»

اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند... 1
اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند... 1
The music feels better
اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند... 1












پاسخ
 سپاس شده توسط בחור משוגע
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow اهنگ و متن (حالت پرواز از بیژن یار)
  گروه موسیقی نگریتا
  کدوم گروه؟
Music تبلیغ گروه راک «کلد پلی» با شاه بیتِ سعدی
  | درخواست رهبری گروه موسیقی |
Rainbow فعالیت‌های انجمن موسیقی در روزهای کرونایی ،یک پروژه مهم کلید خورد!
Heart رابطه های اجباری و دروغی اعضای وان دایرکشن
  تم سانگ گروه اوسوز در کمپانی کشتی کج wwe
  تم سانگ ورودی گروه د شیلد
Music طرفدار های پیشرو که گروه نابغه ها رو تشکیل داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان