امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونالدو: از اشتباهات زيادم ناراحت نيستم

#1
Information 
کريستيانو رونالدو در سطح باشگاهي و فردي به افتخارات زيادي رسيده است. کسب سه قهرماني در ليگ برتر، يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و ليگاي اسپانيا و دو توپ طلاي فوتبال اروپا از جمله اين افتخارات بوده است اما اين بازيکن پرتغالي در رده ملي با کشورش افتخار خاصي نداشته است.

به گزارش ايسنا، رونالدو درباره حضور در جام جهاني 2014 گفت: قطعا قهرماني در برزيل جام کلکسيون افتخارات من را تکميل مي کند. مي دانم که قهرماني در جام جهاني کار سختي است اما با کار زياد به هر چيزي مي توانيد برسيد.

سر آلکس فرگوسن يک بار درباره رونالدو گفته بود بعضي وقت ها مجبور بود تا اين بازيکن پرتغالي را به زور از تمرين خارج کند زيرا او علاقه زيادي به تمرين کردن دارد و ساعت ها به تمرين مي‌پردازد.

رونالدو در ادامه گفت: وقتي جوان‌تر بودم بازي هاي بازيکنان بزرگ را مي‌ديدم و پيش خودم فکر مي کردم چه چيزي باعث تفاوت يک ستاره با ديگر بازيکنان مي شود. کم کم فهميدم که تنها کار زياد و سخت‌کوشي باعث مي شود تا يک بازيکن به بازيکني بزرگ و ستاره تبديل شود. من با فوتباليست‌هاي بزرگ زيادي هم بازي بودم. خيلي از فوتباليست ها هستند که 5 بازي10 يا 15 بازي در فصل خوب هستند اما بازيکن بزرگ بازيکني است که در 60 بازي تيمش در يک فصل خوب بازي کند.

بازيکن پرتغالي رئال مادريد درباره رمز موفقيت خود در فوتبال گفت: خوب خوابيدن، خوب غذا خوردن و خوب استراحت کردن از عوامل موفقيت هستند. در واقع فرق بين يک بازيکن ستاره با يک بازيکن خوب جزئياتي بسيار کوچک است که در اين موارد يافت مي‌شود. هميشه سعي مي‌کنم تا گلزني بکنم و به افتخارات زيادي دست يابم. هميشه خودم از خودم انتقاد مي کنم و به خودم فشار وارد مي کنم. اگر نتوانيم به اين چيز‌ها برسم، خودم را موفق نمي دانم.

فوق ستاره رئال مادريد در ادامه گفت: من در طول اين سال‌ها اشتباهات زيادي مرتکب شدم. اما از اينکه اين اشتباهات را مرتکب شدم ناراحت نيستم زيرا درس هاي زيادي از آنها گرفتم و باعث شد بازيکن بهتري شوم. اکنون نسبت به قبل خيلي آرام‌تر شدم و ديگر مانند قبل عصبي نيستم و تصميمات عاقلانه تري در زمين مي‌گيرم.

کريس رونالدو در پايان گفت: پدر شدنم باعث شد خيلي نسبت به قبل آرام تر و صبور تر شوم. هواداران شايد در اوايل دوران بازي ام به خاطر يک‌سري عکس‌العمل‌ها و رقتار‌هايي که داشتم از من خوششان نمي‌آمد اما اکنون نسبت به قبل خيلي فرق کرده‌ام.
رونالدو: از اشتباهات زيادم ناراحت نيستم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط maria-masiha
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان