امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وب‌گاه‌های Hک شده توسط ارتش سایبری ایران

#1
موج سبز آزادی
روز ۲۵ آذر ۱۳۸۸ وب‌گاه موج سبز آزادی Hک شد. به گزارش عصر ایران این سایت از مجموعه سایت‌های حامی اصلاح طلبان و میر حسین موسوی و مهدی کروبی است که پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری آغاز به کار کرده بود.
بنابراین گزارش به هنگام مراجعه به این سایت صفحه‌ای مشکی ظاهر می‌شود که روی آن به انگلیسی نوشته شده‌است:
نقل قول: این سایت از سوی ارتش سایبری ایران Hک شده‌است
.
زیر این پیام پرچمی سبز با شعار قرمز «یا حسین علیه السلام» به چشم می‌خورد که زیر آن شعری هم نوشته شده‌است.
توییتر
صبح روز جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۸۸ به وقت ایران امکان دسترسی به وب‌گاه توییتر در برخی از نقاط دنیا قطع شد و کاربران به جای سایت اصلی به پیامی با ترجمه‌ی ضعیف به زبان انگلیسی تغییر مسیر داده‌شدند که ترجمه آن چنین است:
نقل قول: آمریکا فکر می‌کند که دارد اینترنت را با دسترسی‌اش کنترل و مدیریت می‌کند، اما این طور نیست؛ این ما هستیم که اینترنت را با قدرتمان کنترل و مدیریت می‌کنیم. بنابراین، سعی نکنید مردم ایران را تحریک کنید که...
حالا کدام کشور است که در فهرست تحریم است؟ ایران؟ آمریکا؟ ما آن‌ها را می‌چپانیم توی لیست.
خداحافظ.
این کار از طریق تغییر در سامانه نام دامنههای توییتر انجام شده‌است.
بایدو
این گروه در صبح روز سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ در اقدامی دیگر بایدو، بزرگترین موتور جستجوگر چینی را Hک کردند. طبق پیغامی که آنان پس از Hک وب‌گاه بایدو گذاشتند، عنوان شده بود :
نقل قول: ارتش سایبری ایران در اعتراض به دخالت‌های سایت‌ها بیگانه و صهیونیستی در امور داخلی کشورمان و پخش اخبار دروغ و تفرقه‌برانگیز راه‌اندازی شده‌است

این اقدام به ایجاد یک جنگ سایبری میان ایران و چین انجامید و گروهی از هکرهای چینی به نام «اتحادیه هانکر»[sup][پانویس ۲][/sup] وب‌گاه‌های رسمی حکومت ایران از جمله وبگاه رسمی ریاست جمهوری و رهبری را Hک کردند.[sup][۱۴][/sup]
رادیو زمانه
روز ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ ارتش سایبری ایران وب‌گاه رادیو زمانه را Hک کرده، صفحه اول آن را با تصویری منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران، عبارت «یا حسین(ع)» و «خلیج فارس» جایگزین کرده‌است. ارتش سایبری ایران در پیامی در رادیو زمانه که وابسته به دولت هلند است، آورده:
نقل قول: ارتش سایبری ایران به تمام مزدوران وطن فروش هشدار می‌دهد که در دامان اربابان خود نیز آن‌ها را راحت نمی‌گذارد
اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که این حمله از ابعاد گسترده‌ای برخوردار بوده و ظاهراً باعث شده که کلیه اطلاعات این وب‌گاه از روی سرور آن پاک شود.
وب‌گاه‌های Hک شده توسط ارتش سایبری ایران 1
وب‌گاه‌های Hک شده توسط ارتش سایبری ایران 1
صفحه Hک شده رادیو زمانه

خبرنامه امیرکبیر
سایت «خبرنامه امیرکبیر» شامگاه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ هک شد. به گزارش خبرنگار پارسانیوز، گروه «ارتش سایبری ایران» که پس از وقایع اخیر بعد از انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت خود رنگ و بویی دیگر داده‌است وب سایت «خبرنامه امیرکبیر» را Hک کرده و در صفحه اول آن، تصویری منقش به پرچم «یا حسین(ع)» و «فإن حزب الله هم الغالبون» را جایگزین کرده‌است.
به گزارش پارسانیوز، در بخش انتهایی تصویر جایگزین شده در صفحه اصلی خبرنامه امیرکبیر شعری با مضمون «اگر فرمان دهد رهبر، بتازیم& اگر او خواهد از ما، سر ببازیم، اگر صبر و قرار از ما بخواهد، بشینیم و بسوزیم و بسازیم» آمده‌است. 
وب‌گاه رسمی سازگارا
ارتش سایبری در ۲۱ بهمن ۱۳۸۸ سایت محسن سازگارا را Hک و پیغامی بدین مضمون در صفحه Hک شده درج کردند:
نقل قول: در حالیکه آقای محسن سازگارا به آموزش جلوگیری از Hک شدن توسط ارتش سایبری ایران مشغول بود، ارتش سایبری ایران فقط و فقط برای اثبات پوچ بودن حرف اینگونه افراد این سایت را Hک نمود.
سایت جنبش راه سبز (جرس)
در ۲۳ بهمن ۱۳۸۸ سایت جرس نیوز که اخبار جنبش سبز را منتشر می‌کند توسط ارتش سایبری Hک شد. در صفحه‌اصلی سایت جرس هم پیامهایی بعنوان دلایل Hک سایت قرار دادند:
نقل قول: به احترام رفراندومی که در ۲۲ بهمن برگزار شد ومردمی که رای دادند و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران
نقل قول: بیشتر از این مهره افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر می‌برند و از شما بعنوان مهره استفاده می‌کنند نباشید.
تک‌کرانچ
وب‌گاه اروپایی تک کرانچ در سپتامبر ۲۰۱۰ به دست ارتش سایبری ایران Hک شد و مراجعه‌کنندگان به این سایت پس از ورود به یک سرور مخرب هدایت می‌شدند که این سرور با بررسی رایانه‌های کاربران، درصدد شناخت نقاط ضعف احتمالی و نفوذ و نصب برنامه‌های مخرب بر روی آنها می‌نموده‌است.[sup][۲۰][/sup]
تلویزیون فارسی وان و سایر وب‌گاه‌های گروه موبی
وب‌گاه‌های Hک شده توسط ارتش سایبری ایران 1
وب‌گاه‌های Hک شده توسط ارتش سایبری ایران 1
تصویری از صفحه اصلی وب‌گاه پس از هک

در آبان ۱۳۸۹ ارتش سایبری ایران وبسایت تلویزیون فارسی ۱ را به همراه تعداد زیادی از وبسایت‌های مرتبط با گروه موبی از جمله تلویزیون طلوع، تلویزیون لمر، رادیو آرمان و .. را Hک کرد.
سایت صدای آمریکا
سایت صدای آمریکا و ۹۵ سایت وابسته به آن در روز ۳ اسفند ماه ۱۳۸۹ توسط ارتش سایبری ایران Hک گردید و مخاطبان این سایت‌ها با مراجعه به این سایت‌ها با آرم ارتش سایبری و جمله ی "ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم" مواجه می‌شدند.همچنین متنی در این سایت با خطاب نمودن کلینتون وزیر سیاست خارجی آمریکا قرار داده‌اند که عبارت است از : خانم کلینتون می‌خواهی صدای ملت‌های مظلوم را بشنوی؟ ملت‌های اسلامی دیگر حیله‌گری‌های آمریکا را باور نمی‌کنند، ما از شما می‌خواهیم که به دخالت در کشورهای اسلامی ادامه ندهید.
صدای آمریکا عنوان کرد که ارتش سایبری در دسترسی به سیستم کامپوتری داخلی سایت صدای آمریکا شکست خورد ولی با دسترسی به یک سیستم کامپیوتری بیرونی که سرور آدرس‌های اینترنتی را اداره می‌کرده‌است، آدرس‌های اینترنتی را به سوی آدرس‌های خود تغییر مسیر داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شخصیت شناسی توسط کیک مورد علاقه...
Wink داستان جالب آزمایش دامادها توسط مادر زن
  بلعیده شدن یک مار کوچیک توسط یک مار بزرگ(ترس)
  خوردن سوسمار های بیابانی توسط عربها (عکس) حتما ببینید
Exclamation اذیت کردن کودک 9ساله توسط جن
Information شهری عجیب که توسط جن ها ساخته شده
Thumbs Up قتل دل خراش توسط پسری 12 ساله در نیوز لند<اگه دلشو داری کلیک کن>
  نجات معجزه آسای جوانی توسط سکه + عکس
  دلایل بهم زدن رابطه عشقی توسط آقایون!! بیا به دردت میخوره...
  سنگسارشدن زن توسط شوهرش +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان