امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آنچلوتي: بازي با بايرن جدال افسانه‌اي خواهد بود

#1
آنچلوتي: بازي با بايرن جدال افسانه‌اي خواهد بود 1

قرعه‌کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد و تيم‌هاي راه يافته به اين مرحله حريفان خود را شناختند.

آنچلوتي گفت: مقابل رقيب پيچيده اي قرار خواهيم گرفت اما مطمئنيم که عملکرد خوبي ارائه خواهيم کرد. بايد در هر دو ديدار نگرش خوبي از خود نشان دهيم و روي حمايت هواداران در برنابئو حساب کنيم. براي ما قرعه هيجان انگيزي است و به ما انگيزه مي دهد، چرا که رئال مادريد چند سالي است که براي فتح سه جام نمي جنگد. اين بار اتلتيکو تيم شگفتي ساز شده است اما همچنان نيمه نهايي فوق العاده اي را شاهد خواهيم بود. در حال حاضر، ما تنها به ديدار فردا فکر مي کنيم، نه به فينال کوپا دل ري هفته آينده؛ بايد ابتدا به کورس قهرماني در لاليگا فکر کنيم و هر 6 بازي باقي مانده خود را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

او درباره بايرن مونيخ هم گفت: بايرين کيفيت فوق العاده اي دارد – هم از لحاظ فردي و هم از لحاظ تيمي، ضمن اينکه گوارديولا هم يکي از بهترين مربيان دنياست. جدالي افسانه اي خواهد بود و من فکر نمي کنم برگزاري ديدار برگشت در آلمان، بازي قابل توجهي باشد. شايد بايرن مدعي به شمار برود اما رويارؤيي با رئال مادريد هيچوقت آسان نبوده است.

آنچلوتي در رابطه با وضعيت کريستيانو رونالدو گفت: او براي ديدار فردا مقابل آلمريا در دسترس نخواهد بود. او در مقابل بوروسيا دورتموند مصدوم شد و سپس در تمرينات آماده سازي براي ديدار برگشت احساس ناراحتي کرد و همه چيز پيچيده تر شد. نمي دانم آيا مي تواند در فينال کوپا دل ري بازي کند يا نه، بايد منتظر بمانيم و ببينيم در طي چند روز آينده وضعيت او چطور مي شود. او تحت مداوا قرار گرفته است. با او صحبت کرده ام و چندان خوشحال نيست. اميدوارم براي ديدار فينال به موقع ريکاوري کند اما ما ريسک نخواهيم کرد. اگر کاملاً آماده نباشد، بازي نخواهد کرد. او در تاندون زانوي خود مشکل دارد و اين مصدوميت در ديدار رفت مقابل دورتموند گريبان گيرش شده است و روي ماهيچه هاي او نيز تأثير گذاشته است.

او درباره بازي با بوروسيا دورتموند گفت: شنيدم که کلوپ دي وي دي ديدار رفت را مي خواست، پس بايد عملکرد ما در مادريد شايسته اسکار بوده باشد. انتقادات کمي بيش از حد بود. ممکن است ما در هر سه تورنمنت قهرمان شويم و يا هيچ عنواني کسب نکنيم، اما در طول چند سال اخير اين اولين باري است که رئال مادريد درگير قهرماني در سه تورنمنت است. ما تلاش خواهيم کرد تا مطمئن شويم تجربه ديدار مقابل دورتموند تکرار نشود اما اين مسئله بزرگي نيست. اين ديگر اهميت چنداني ندارد چرا که ما در نيمه نهايي هستيم."
آنچلوتي: بازي با بايرن جدال افسانه‌اي خواهد بود 1
پاسخ
 سپاس شده توسط mahdi0191 ، maria-masiha
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود!
  طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد
  جدال انتقامی زنیت با سردار مقابل روبین کازان
  قراردادم با لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد
  اسبقیان: در ادامه فعالیت رشته‌های معلولان با فدراسیون‌های تخصصی تجدیدنظر خواهد شد
  دیبالا: بازی کردن در بارسلونا زیبا خواهد بود
  والیبال ایران بهتر از ولاسکو را می‌خواهد
  روزنامه اسپانیایی: نکونام می‌خواهد به اوساسونا برگردد
  آلمان، فرانسه یا هلند؛ سرنوشت لیگ نوزدهم به کدام کشور شباهت خواهد داشت؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان