ارسالها: 4,295
موضوعها: 1,598
تاریخ عضویت: Jul 2019
سپاس ها 500
سپاس شده 8841 بار در 5707 ارسال
حالت من:
21-09-2023، 21:44
(آخرین ویرایش در این ارسال: 21-09-2023، 21:50، توسط ☪爪尺.山丨几几乇尺☪.)
(21-09-2023، 21:37)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(21-09-2023، 21:25)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلطان چجوری کدای Css و Javascript و Html رو ترکیب کنم.
میخواستم بازی 2048 رو تو یکی از صفحه بیارم نتونستم.
کداشو دارم .....
ترکیب؟ برای چه کاری دقیقا؟
میخواستم گیمو بالا بیارم از ۳ زبان css و javascript و html نوشته شده
کدارو این زیر میزارم
Html
کد:
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>2048 Game</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
</head>
<body>
<h1>2048 Game</h1>
<div id="game-container">
<div id="score">Score: 0</div>
<div id="board-container"></div>
<div id="game-over-overlay">
<div id="game-over-message">Game Over!</div>
<button id="restart-button">Restart</button>
</div>
</div>
<script src="script.js"></script>
</body>
</html>
Css
کد:
body {
font-family: Arial, sans-serif;
text-align: center;
}
h1 {
margin-top: 40px;
}
#game-container {
display: inline-block;
margin-top: 40px;
}
#score {
font-size: 24px;
margin-bottom: 10px;
}
#board-container {
background-color: #bbada0;
border-radius: 5px;
padding: 10px;
margin-bottom: 20px;
width: 320px;
height: 320px;
position: relative;
}
.tile {
background-color: #cdc1b4;
border-radius: 5px;
font-size: 24px;
font-weight: bold;
width: 70px;
height: 70px;
display: flex;
align-items: center;
justify-content: center;
position: absolute;
}
#game-over-overlay {
display: none;
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
background-color: rgba(0, 0, 0, 0.5);
z-index: 1;
}
#game-over-message {
font-size: 36px;
font-weight: bold;
color: white;
margin-bottom: 20px;
}
#restart-button {
font-size: 24px;
padding: 10px 20px;
}
Javascript
کد:
document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () {
const boardSize = 4;
const board = [];
let score = 0;
let gameOver = false;
const gameContainer = document.getElementById('game-container');
const scoreElement = document.getElementById('score');
const boardContainer = document.getElementById('board-container');
const gameOverOverlay = document.getElementById('game-over-overlay');
const gameOverMessage = document.getElementById('game-over-message');
const restartButton = document.getElementById('restart-button');
// Initialize the board with zeros
function initializeBoard() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
board[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
board[i][j] = 0;
}
}
}
// Add a new tile (2 or 4) to a random empty cell
function addNewTile() {
const emptyCells = [];
// Find empty cells
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
emptyCells.push({ row: i, col: j });
}
}
}
// Choose a random empty cell
if (emptyCells.length > 0) {
const randomCell = emptyCells[Math.floor(Math.random() * emptyCells.length)];
const newValue = Math.random() < 0.9 ? 2 : 4;
board[randomCell.row][randomCell.col] = newValue;
}
}
// Update the board UI
function updateBoardUI() {
boardContainer.innerHTML = '';
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
const tileValue = board[i][j];
const tile = document.createElement('div');
tile.className = 'tile';
tile.innerHTML = tileValue === 0 ? '' : tileValue;
tile.style.top = (i * 80) + 'px';
tile.style.left = (j * 80) + 'px';
tile.style.backgroundColor = getTileColor(tileValue);
boardContainer.appendChild(tile);
}
}
scoreElement.textContent = 'Score: ' + score;
}
// Get the background color for a tile based onits value
function getTileColor(value) {
switch (value) {
case 2:
return '#eee4da';
case 4:
return '#ede0c8';
case 8:
return '#f2b179';
case 16:
return '#f59563';
case 32:
return '#f67c5f';
case 64:
return '#f65e3b';
case 128:
return '#edcf72';
case 256:
return '#edcc61';
case 512:
return '#edc850';
case 1024:
return '#edc53f';
case 2048:
return '#edc22e';
default:
return '#cdc1b4';
}
}
// Check if the game is over (no empty cells and no possible moves)
function checkGameOver() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
return false; // There is an empty cell
}
if (i > 0 && board[i][j] === board[i - 1][j]) {
return false; // There is a merge possible vertically
}
if (j > 0 && board[i][j] === board[i][j - 1]) {
return false; // There is a merge possible horizontally
}
}
}
return true; // Game over
}
// Move the tiles to the left
function moveLeft() {
let hasChanged = false;
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
let previousMerged = false;
for (let j = 1; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] !== 0) {
let k = j;
while (k > 0 && board[i][k - 1] === 0) {
board[i][k - 1] = board[i][k];
board[i][k] = 0;
k--;
hasChanged = true;
}
if (k > 0 && board[i][k - 1] === board[i][k] && !previousMerged) {
board[i][k - 1] *= 2;
board[i][k] = 0;
score += board[i][k - 1];
previousMerged = true;
hasChanged = true;
} else {
previousMerged = false;
}
}
}
}
return hasChanged;
}
// Move the tiles to the right
function moveRight() {
// Rotate the board 180 degrees, move left, and rotate back
rotateBoard(2);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(2);
return hasChanged;
}
// Move the tiles up
function moveUp() {
// Rotate the board counterclockwise, move left, and rotate clockwise
rotateBoard(3);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(1);
return hasChanged;
}
// Move the tiles down
function moveDown() {
// Rotate the board clockwise, move left, and rotate counterclockwise
rotateBoard(1);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(3);
return hasChanged;
}
// Rotate the board clockwise or counterclockwise
function rotateBoard(times) {
for (let t = 0; t < times; t++) {
const newBoard = [];
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
newBoard[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
newBoard[i][j] = board[boardSize - j - 1][i];
}
}
board.splice(0, boardSize, ...newBoard);
}
}
// Handle keydown events for arrow keys
function handleKeyDown(event) {
if (gameOver) {
return;
}
let hasChanged = false;
switch (event.key) {
case 'ArrowLeft':
hasChanged = moveLeft();
break;
case 'ArrowRight':
hasChanged = moveRight();
break;
case 'ArrowUp':
hasChanged = moveUp();
break;
case 'ArrowDown':
hasChanged = moveDown();
break;
default:
return;
}
if (hasChanged) {
addNewTile();
updateBoardUI();
if (checkGameOver()) {
gameOver =
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 3,275
موضوعها: 636
تاریخ عضویت: Oct 2015
سپاس ها 8915
سپاس شده 28327 بار در 10505 ارسال
حالت من:
(21-09-2023، 21:44)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(21-09-2023، 21:37)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترکیب؟ برای چه کاری دقیقا؟
میخواستم گیمو بالا بیارم از ۳ زبان css و javascript و html نوشته شده
کدارو این زیر میزارم
Html
کد:
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>2048 Game</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
</head>
<body>
<h1>2048 Game</h1>
<div id="game-container">
<div id="score">Score: 0</div>
<div id="board-container"></div>
<div id="game-over-overlay">
<div id="game-over-message">Game Over!</div>
<button id="restart-button">Restart</button>
</div>
</div>
<script src="script.js"></script>
</body>
</html>
Css
کد:
body {
font-family: Arial, sans-serif;
text-align: center;
}
h1 {
margin-top: 40px;
}
#game-container {
display: inline-block;
margin-top: 40px;
}
#score {
font-size: 24px;
margin-bottom: 10px;
}
#board-container {
background-color: #bbada0;
border-radius: 5px;
padding: 10px;
margin-bottom: 20px;
width: 320px;
height: 320px;
position: relative;
}
.tile {
background-color: #cdc1b4;
border-radius: 5px;
font-size: 24px;
font-weight: bold;
width: 70px;
height: 70px;
display: flex;
align-items: center;
justify-content: center;
position: absolute;
}
#game-over-overlay {
display: none;
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
background-color: rgba(0, 0, 0, 0.5);
z-index: 1;
}
#game-over-message {
font-size: 36px;
font-weight: bold;
color: white;
margin-bottom: 20px;
}
#restart-button {
font-size: 24px;
padding: 10px 20px;
}
Javascript
کد:
document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () {
const boardSize = 4;
const board = [];
let score = 0;
let gameOver = false;
const gameContainer = document.getElementById('game-container');
const scoreElement = document.getElementById('score');
const boardContainer = document.getElementById('board-container');
const gameOverOverlay = document.getElementById('game-over-overlay');
const gameOverMessage = document.getElementById('game-over-message');
const restartButton = document.getElementById('restart-button');
// Initialize the board with zeros
function initializeBoard() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
board[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
board[i][j] = 0;
}
}
}
// Add a new tile (2 or 4) to a random empty cell
function addNewTile() {
const emptyCells = [];
// Find empty cells
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
emptyCells.push({ row: i, col: j });
}
}
}
// Choose a random empty cell
if (emptyCells.length > 0) {
const randomCell = emptyCells[Math.floor(Math.random() * emptyCells.length)];
const newValue = Math.random() < 0.9 ? 2 : 4;
board[randomCell.row][randomCell.col] = newValue;
}
}
// Update the board UI
function updateBoardUI() {
boardContainer.innerHTML = '';
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
const tileValue = board[i][j];
const tile = document.createElement('div');
tile.className = 'tile';
tile.innerHTML = tileValue === 0 ? '' : tileValue;
tile.style.top = (i * 80) + 'px';
tile.style.left = (j * 80) + 'px';
tile.style.backgroundColor = getTileColor(tileValue);
boardContainer.appendChild(tile);
}
}
scoreElement.textContent = 'Score: ' + score;
}
// Get the background color for a tile based onits value
function getTileColor(value) {
switch (value) {
case 2:
return '#eee4da';
case 4:
return '#ede0c8';
case 8:
return '#f2b179';
case 16:
return '#f59563';
case 32:
return '#f67c5f';
case 64:
return '#f65e3b';
case 128:
return '#edcf72';
case 256:
return '#edcc61';
case 512:
return '#edc850';
case 1024:
return '#edc53f';
case 2048:
return '#edc22e';
default:
return '#cdc1b4';
}
}
// Check if the game is over (no empty cells and no possible moves)
function checkGameOver() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
return false; // There is an empty cell
}
if (i > 0 && board[i][j] === board[i - 1][j]) {
return false; // There is a merge possible vertically
}
if (j > 0 && board[i][j] === board[i][j - 1]) {
return false; // There is a merge possible horizontally
}
}
}
return true; // Game over
}
// Move the tiles to the left
function moveLeft() {
let hasChanged = false;
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
let previousMerged = false;
for (let j = 1; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] !== 0) {
let k = j;
while (k > 0 && board[i][k - 1] === 0) {
board[i][k - 1] = board[i][k];
board[i][k] = 0;
k--;
hasChanged = true;
}
if (k > 0 && board[i][k - 1] === board[i][k] && !previousMerged) {
board[i][k - 1] *= 2;
board[i][k] = 0;
score += board[i][k - 1];
previousMerged = true;
hasChanged = true;
} else {
previousMerged = false;
}
}
}
}
return hasChanged;
}
// Move the tiles to the right
function moveRight() {
// Rotate the board 180 degrees, move left, and rotate back
rotateBoard(2);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(2);
return hasChanged;
}
// Move the tiles up
function moveUp() {
// Rotate the board counterclockwise, move left, and rotate clockwise
rotateBoard(3);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(1);
return hasChanged;
}
// Move the tiles down
function moveDown() {
// Rotate the board clockwise, move left, and rotate counterclockwise
rotateBoard(1);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(3);
return hasChanged;
}
// Rotate the board clockwise or counterclockwise
function rotateBoard(times) {
for (let t = 0; t < times; t++) {
const newBoard = [];
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
newBoard[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
newBoard[i][j] = board[boardSize - j - 1][i];
}
}
board.splice(0, boardSize, ...newBoard);
}
}
// Handle keydown events for arrow keys
function handleKeyDown(event) {
if (gameOver) {
return;
}
let hasChanged = false;
switch (event.key) {
case 'ArrowLeft':
hasChanged = moveLeft();
break;
case 'ArrowRight':
hasChanged = moveRight();
break;
case 'ArrowUp':
hasChanged = moveUp();
break;
case 'ArrowDown':
hasChanged = moveDown();
break;
default:
return;
}
if (hasChanged) {
addNewTile();
updateBoardUI();
if (checkGameOver()) {
gameOver =
جای این قطعه:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
تگ باز و بسته <style> بزن و کد های css رو توش قرار بده
و بجای این قطعه:
<script src="script.js"></script> تگ باز و بسته <script> بزن و کد های جاوا رو قرار بده
بعدش کدهای html رو هرجایی میخوای نمایش داده بشه قرار بده
فقط به جایگاه کد ها دقت کن که فقط جایگذاری کنی
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 4,295
موضوعها: 1,598
تاریخ عضویت: Jul 2019
سپاس ها 500
سپاس شده 8841 بار در 5707 ارسال
حالت من:
(21-09-2023، 22:20)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(21-09-2023، 21:44)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میخواستم گیمو بالا بیارم از ۳ زبان css و javascript و html نوشته شده
کدارو این زیر میزارم
Html
کد:
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>2048 Game</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
</head>
<body>
<h1>2048 Game</h1>
<div id="game-container">
<div id="score">Score: 0</div>
<div id="board-container"></div>
<div id="game-over-overlay">
<div id="game-over-message">Game Over!</div>
<button id="restart-button">Restart</button>
</div>
</div>
<script src="script.js"></script>
</body>
</html>
Css
کد:
body {
font-family: Arial, sans-serif;
text-align: center;
}
h1 {
margin-top: 40px;
}
#game-container {
display: inline-block;
margin-top: 40px;
}
#score {
font-size: 24px;
margin-bottom: 10px;
}
#board-container {
background-color: #bbada0;
border-radius: 5px;
padding: 10px;
margin-bottom: 20px;
width: 320px;
height: 320px;
position: relative;
}
.tile {
background-color: #cdc1b4;
border-radius: 5px;
font-size: 24px;
font-weight: bold;
width: 70px;
height: 70px;
display: flex;
align-items: center;
justify-content: center;
position: absolute;
}
#game-over-overlay {
display: none;
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
background-color: rgba(0, 0, 0, 0.5);
z-index: 1;
}
#game-over-message {
font-size: 36px;
font-weight: bold;
color: white;
margin-bottom: 20px;
}
#restart-button {
font-size: 24px;
padding: 10px 20px;
}
Javascript
کد:
document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () {
const boardSize = 4;
const board = [];
let score = 0;
let gameOver = false;
const gameContainer = document.getElementById('game-container');
const scoreElement = document.getElementById('score');
const boardContainer = document.getElementById('board-container');
const gameOverOverlay = document.getElementById('game-over-overlay');
const gameOverMessage = document.getElementById('game-over-message');
const restartButton = document.getElementById('restart-button');
// Initialize the board with zeros
function initializeBoard() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
board[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
board[i][j] = 0;
}
}
}
// Add a new tile (2 or 4) to a random empty cell
function addNewTile() {
const emptyCells = [];
// Find empty cells
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
emptyCells.push({ row: i, col: j });
}
}
}
// Choose a random empty cell
if (emptyCells.length > 0) {
const randomCell = emptyCells[Math.floor(Math.random() * emptyCells.length)];
const newValue = Math.random() < 0.9 ? 2 : 4;
board[randomCell.row][randomCell.col] = newValue;
}
}
// Update the board UI
function updateBoardUI() {
boardContainer.innerHTML = '';
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
const tileValue = board[i][j];
const tile = document.createElement('div');
tile.className = 'tile';
tile.innerHTML = tileValue === 0 ? '' : tileValue;
tile.style.top = (i * 80) + 'px';
tile.style.left = (j * 80) + 'px';
tile.style.backgroundColor = getTileColor(tileValue);
boardContainer.appendChild(tile);
}
}
scoreElement.textContent = 'Score: ' + score;
}
// Get the background color for a tile based onits value
function getTileColor(value) {
switch (value) {
case 2:
return '#eee4da';
case 4:
return '#ede0c8';
case 8:
return '#f2b179';
case 16:
return '#f59563';
case 32:
return '#f67c5f';
case 64:
return '#f65e3b';
case 128:
return '#edcf72';
case 256:
return '#edcc61';
case 512:
return '#edc850';
case 1024:
return '#edc53f';
case 2048:
return '#edc22e';
default:
return '#cdc1b4';
}
}
// Check if the game is over (no empty cells and no possible moves)
function checkGameOver() {
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] === 0) {
return false; // There is an empty cell
}
if (i > 0 && board[i][j] === board[i - 1][j]) {
return false; // There is a merge possible vertically
}
if (j > 0 && board[i][j] === board[i][j - 1]) {
return false; // There is a merge possible horizontally
}
}
}
return true; // Game over
}
// Move the tiles to the left
function moveLeft() {
let hasChanged = false;
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
let previousMerged = false;
for (let j = 1; j < boardSize; j++) {
if (board[i][j] !== 0) {
let k = j;
while (k > 0 && board[i][k - 1] === 0) {
board[i][k - 1] = board[i][k];
board[i][k] = 0;
k--;
hasChanged = true;
}
if (k > 0 && board[i][k - 1] === board[i][k] && !previousMerged) {
board[i][k - 1] *= 2;
board[i][k] = 0;
score += board[i][k - 1];
previousMerged = true;
hasChanged = true;
} else {
previousMerged = false;
}
}
}
}
return hasChanged;
}
// Move the tiles to the right
function moveRight() {
// Rotate the board 180 degrees, move left, and rotate back
rotateBoard(2);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(2);
return hasChanged;
}
// Move the tiles up
function moveUp() {
// Rotate the board counterclockwise, move left, and rotate clockwise
rotateBoard(3);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(1);
return hasChanged;
}
// Move the tiles down
function moveDown() {
// Rotate the board clockwise, move left, and rotate counterclockwise
rotateBoard(1);
const hasChanged = moveLeft();
rotateBoard(3);
return hasChanged;
}
// Rotate the board clockwise or counterclockwise
function rotateBoard(times) {
for (let t = 0; t < times; t++) {
const newBoard = [];
for (let i = 0; i < boardSize; i++) {
newBoard[i] = [];
for (let j = 0; j < boardSize; j++) {
newBoard[i][j] = board[boardSize - j - 1][i];
}
}
board.splice(0, boardSize, ...newBoard);
}
}
// Handle keydown events for arrow keys
function handleKeyDown(event) {
if (gameOver) {
return;
}
let hasChanged = false;
switch (event.key) {
case 'ArrowLeft':
hasChanged = moveLeft();
break;
case 'ArrowRight':
hasChanged = moveRight();
break;
case 'ArrowUp':
hasChanged = moveUp();
break;
case 'ArrowDown':
hasChanged = moveDown();
break;
default:
return;
}
if (hasChanged) {
addNewTile();
updateBoardUI();
if (checkGameOver()) {
gameOver =
جای این قطعه:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
تگ باز و بسته <style> بزن و کد های css رو توش قرار بده
و بجای این قطعه:
<script src="script.js"></script> تگ باز و بسته <script> بزن و کد های جاوا رو قرار بده
بعدش کدهای html رو هرجایی میخوای نمایش داده بشه قرار بده
فقط به جایگاه کد ها دقت کن که فقط جایگذاری کنی
مرسی
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 4,295
موضوعها: 1,598
تاریخ عضویت: Jul 2019
سپاس ها 500
سپاس شده 8841 بار در 5707 ارسال
حالت من:
فردا ۱ مهره !
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 3,275
موضوعها: 636
تاریخ عضویت: Oct 2015
سپاس ها 8915
سپاس شده 28327 بار در 10505 ارسال
حالت من:
22-09-2023، 23:01
(آخرین ویرایش در این ارسال: 23-09-2023، 13:41، توسط امیرحسین.)
حل شد
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 4,295
موضوعها: 1,598
تاریخ عضویت: Jul 2019
سپاس ها 500
سپاس شده 8841 بار در 5707 ارسال
حالت من:
23-09-2023، 18:27
(آخرین ویرایش در این ارسال: 23-09-2023، 18:28، توسط ☪爪尺.山丨几几乇尺☪.)
(22-09-2023، 23:01)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حل شد
آقا ما هر روز با این مسئله بلاگ یه داستان داریم
امروز دامین ما ارور No Website Configured میزنه
موندم یقه کیو بگیرم ...
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 3,275
موضوعها: 636
تاریخ عضویت: Oct 2015
سپاس ها 8915
سپاس شده 28327 بار در 10505 ارسال
حالت من:
(23-09-2023، 18:27)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(22-09-2023، 23:01)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حل شد
آقا ما هر روز با این مسئله بلاگ یه داستان داریم
امروز دامین ما ارور No Website Configured میزنه
موندم یقه کیو بگیرم ...
دسترسی پنل دامین و بلاگو بفرست چک کنم
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 4,295
موضوعها: 1,598
تاریخ عضویت: Jul 2019
سپاس ها 500
سپاس شده 8841 بار در 5707 ارسال
حالت من:
(23-09-2023، 19:38)امیرحسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(23-09-2023، 18:27)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقا ما هر روز با این مسئله بلاگ یه داستان داریم
امروز دامین ما ارور No Website Configured میزنه
موندم یقه کیو بگیرم ...
دسترسی پنل دامین و بلاگو بفرست چک کنم
مشکل از بلاگفا بود
حل شد
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
سپاس شده توسط | |
|
ارسالها: 2,141
موضوعها: 520
تاریخ عضویت: Dec 2019
سپاس ها 13056
سپاس شده 21580 بار در 10117 ارسال
حالت من: هیچ کدام
بچها کسی هست که شماره اکانت تلگرامش رو تا حالا تغییر داده باشه؟
میشه لطفاً به من پیام بده؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16293567424736
ارسالها: 1,037
موضوعها: 546
تاریخ عضویت: Oct 2020
سپاس ها 11990
سپاس شده 12017 بار در 7238 ارسال
حالت من:
(21-09-2023، 18:03)моои نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
@THEDARKNESS
چطوری مهدییییی؟(:
خوبب
چطوریییی ریهاممم =)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
سپاس شده توسط | |
|
|