شما می توانید به سبک اسپرت پشت فرمان این اتومبیل خارجی سوار شوید، اما مجبور شدید هزینه چنین دستکاری را با راحتی پرداخت کنید.
آویز او را نمی توان نرم نامید. روی چاله ها، ماشین به طرز محسوسی تکان می خورد و روی \"سنگ ها\" قوس چرخ های \"دومین سراتو\" کاملاً به \"ارکستر سازهای کوبه ای تبدیل می شود. به هر حال، جداسازی صدا بسیار مورد انتظار است، اما این برای اتومبیل های این کلاس معمولی است و به سختی می توان آن را \"نوشت\". اما، پلاستیک بسیار سخت در کابین.
بقیه می توان طرح و طراحی داخلی KIA Cerato را موفقیت آمیز خواند. تنظیمات صندلی و فرمان راننده محدوده کافی را برای یک تناسب راحت برای راننده ایجاد می کند.
جاده کاملاً نازک دیده می شود، دید اشتراکی ایجاد نمی شود. دستگاه ها در چاه های عمیق فرو می روند، قرائت از آنها به راحتی خوانده می شود.
البته، روی مبل پشتی، KIA Cerato به فضا اکتفا نمی کند، اما سه نفر با قد متوسط و ساخت بسیار خوب می توانند این مسئله را تحمل کنند.
صندوق عقب در اینجا مناسب است، با توجه به بخش، حجم و دارای چرخ اضافی در اندازه کامل در زیر کف برجسته.
حداکثر سرعت، کیلومتر در ساعت 19
شتاب تا c 0 تا 100 km / h، s 10.3 (11.5)
مصرف سوخت (شهر / بزرگراه / مختلط)، l 8.6 / 5.5 / 6.6 (9.5 / 5.6 / 7.0)
تغییر مکان موتور، سانتی متر 3 1591
سوخت نوع AI 95 بنزین
تعداد سیلندرها 4
چیدمان سیلندرها در یک ردیف
تزریق توزیع شده سیستم قدرت موتور
موقعیت مکانی موتور جلو، عرضی
تعداد شیرهای موجود در هر سیلندر 4
نسبت فشرده سازی 10.5
قطر سیلندر و ضربه پیستون
حداکثر قدرت، اسب بخار / کیلووات در دور در دقیقه 126/91/6200
حداکثر گشتاور، N * m در دور موتور 156/5200
انتقال: مکانیکی، 6 دنده (هیدرومکانیک اتوماتیک، 6 دنده)
نوع جلو درایو
طول x عرض x ارتفاع، میلی متر 4530 17 1775 14 1460
فاصله زمین، میلی متر
اندازه چرخ 195/65 / R15
عرض مسیر جلو، میلی متر 1557
عرض مسیر عقب، میلی متر 1564
فاصله دو محور (میلی متر) 2650
حجم تنه حداقل / حداکثر،
حجم مخزن گاز، l 52
وزن ناخالص، کیلوگرم 1860 (1864)
محدود کردن وزن (کیلوگرم) 1236 (1261)
سیستم تعلیق (جلو و عقب) مستقل، فنر
دیسک ترمز (جلو و عقب)
آویز او را نمی توان نرم نامید. روی چاله ها، ماشین به طرز محسوسی تکان می خورد و روی \"سنگ ها\" قوس چرخ های \"دومین سراتو\" کاملاً به \"ارکستر سازهای کوبه ای تبدیل می شود. به هر حال، جداسازی صدا بسیار مورد انتظار است، اما این برای اتومبیل های این کلاس معمولی است و به سختی می توان آن را \"نوشت\". اما، پلاستیک بسیار سخت در کابین.
بقیه می توان طرح و طراحی داخلی KIA Cerato را موفقیت آمیز خواند. تنظیمات صندلی و فرمان راننده محدوده کافی را برای یک تناسب راحت برای راننده ایجاد می کند.
جاده کاملاً نازک دیده می شود، دید اشتراکی ایجاد نمی شود. دستگاه ها در چاه های عمیق فرو می روند، قرائت از آنها به راحتی خوانده می شود.
البته، روی مبل پشتی، KIA Cerato به فضا اکتفا نمی کند، اما سه نفر با قد متوسط و ساخت بسیار خوب می توانند این مسئله را تحمل کنند.
صندوق عقب در اینجا مناسب است، با توجه به بخش، حجم و دارای چرخ اضافی در اندازه کامل در زیر کف برجسته.
حداکثر سرعت، کیلومتر در ساعت 19
شتاب تا c 0 تا 100 km / h، s 10.3 (11.5)
مصرف سوخت (شهر / بزرگراه / مختلط)، l 8.6 / 5.5 / 6.6 (9.5 / 5.6 / 7.0)
تغییر مکان موتور، سانتی متر 3 1591
سوخت نوع AI 95 بنزین
تعداد سیلندرها 4
چیدمان سیلندرها در یک ردیف
تزریق توزیع شده سیستم قدرت موتور
موقعیت مکانی موتور جلو، عرضی
تعداد شیرهای موجود در هر سیلندر 4
نسبت فشرده سازی 10.5
قطر سیلندر و ضربه پیستون
حداکثر قدرت، اسب بخار / کیلووات در دور در دقیقه 126/91/6200
حداکثر گشتاور، N * m در دور موتور 156/5200
انتقال: مکانیکی، 6 دنده (هیدرومکانیک اتوماتیک، 6 دنده)
نوع جلو درایو
طول x عرض x ارتفاع، میلی متر 4530 17 1775 14 1460
فاصله زمین، میلی متر
اندازه چرخ 195/65 / R15
عرض مسیر جلو، میلی متر 1557
عرض مسیر عقب، میلی متر 1564
فاصله دو محور (میلی متر) 2650
حجم تنه حداقل / حداکثر،
حجم مخزن گاز، l 52
وزن ناخالص، کیلوگرم 1860 (1864)
محدود کردن وزن (کیلوگرم) 1236 (1261)
سیستم تعلیق (جلو و عقب) مستقل، فنر
دیسک ترمز (جلو و عقب)