تیونر معروف خودروهای سوپر اسپرت این بار لامبورگینی را قرار داد و علاوه بر زیبایی این خودرو کارهایی بر روی سیستم فنی این خودرو انجام داده است تا قدرت این خودرو به 750 اسب بخار بر روی هر چهار چرخ این خودرو برسد، خودرویی که Edo برای تیونینگ انتخاب کرده مورسیه لاگوی LP640 می باشد که به رنگ مشکی مات و سبز فسفری تبدیل شده تا علاوه بر زیبایی خاص خود از قدرت بالایی هم بهره ببرد.
ر حال حاضر نام این خودرو به LP750 تبدیل شده است، از بارزترین مشخصه های این خودرو صفر تا صد کیلومتر این خودرو می باشد که به 3.1 ثانیه کاهش یافته و دیگر اینکه بیشینه سرعت این خودرو به 227 مایل یا 365 کیلومتر افزایش یافته است
علاوه بر کاهش تایم صفر تا صد این خودرو صفر تا 200 کیلومتر این خودرو 9.7 ثانیه و اینکه این سوپر اسپرت در مدت 24.5 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر می رسد، تغییراتی که بر روی این خودرو انجام گرفته است شامل تغییرات و بهینه سازی در بلوک سیلندر – طراحی سیستم هواکشی و INTAKE جدید برای این خودرو منیفولدهای دست ساز طراحی و ساخته شده است- در ورودی های هوای این خودرو تجدیدنظر و اصلاحاتی روی آنها صورت گرفته است.
از دیگر تغییراتی که باید بدان اشاره کرد طراحی و تعبیه سیستم چرخه هوای جدید برای این خودرو کیت بسیار حرفه ای اگزوز برای این خودرو که زمانی که به قسمت عقب این خودرو بنگرید طرح جدید اگزوز این خودرو همه چیز را به شما خواهد فهماند، این اگزوز تمام استیل و Coating پلاسمایی شده است تا صحبت از یک سیستم اگزوز متفاوت به میان آورد، اصلاح دریچه سوپاپ ها هم کار دیگر تیونر این وخودروی هیولا بوده است و دیگر اینکه چیپ های افترمارکت بر روی کامپیوتر این خودرو اضافه شده است تا راندمان پیشرانه این خودرو را بالا ببرد.
زیر در موترو این خودرو پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری این خودرو قرار دارد این پیشرانه بیش از 740 نیوتن متر گشتاور را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می کند، قسمت عقب این خودرو توسط تیونر این خودرو 40 کیلوگرم برای تقسیم وزن اصولی تر و اسپرت تر راندن این خودرو کاهش پیدا کرده است این خود آیرودینامیک و فشار در قسمت عقب این خودرو را بهینه می کند.
این خودرو از یک پکیج دینامیکی بهره می برد تا علاوه بر محکم و استوارتر شدن خط سیر مستقیم را در زمان کوتاه تر طی کند و اسپرت تر از قبل شود این کیت بالانس و پایداری و مقاومت این خودرو را در سرعت های فوق العاده بالا، بالا برده است و در تست هایی که انجام گرفته است نتایج خوبی از آن حاصل شده است.
از دیگر تغییرات این خودرو بادشکن و لیپ اسپویلرهای عقب این خودرو می باشد رینگ های این خودرو هم بسیار سبک و حرفه ای شدند و در قسمت جلوی این خودرو رینگ 18 با تایرهای پرفورمانس بالای 35/265 و در قسمت عقب رینگ این خودرو 19 و تایر آن به سایز 30/345 می باشد، لازم بذکر است که هنوز تیونر برای این خودرو قیمتی در نظر نگرفته است.
ر حال حاضر نام این خودرو به LP750 تبدیل شده است، از بارزترین مشخصه های این خودرو صفر تا صد کیلومتر این خودرو می باشد که به 3.1 ثانیه کاهش یافته و دیگر اینکه بیشینه سرعت این خودرو به 227 مایل یا 365 کیلومتر افزایش یافته است
علاوه بر کاهش تایم صفر تا صد این خودرو صفر تا 200 کیلومتر این خودرو 9.7 ثانیه و اینکه این سوپر اسپرت در مدت 24.5 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر می رسد، تغییراتی که بر روی این خودرو انجام گرفته است شامل تغییرات و بهینه سازی در بلوک سیلندر – طراحی سیستم هواکشی و INTAKE جدید برای این خودرو منیفولدهای دست ساز طراحی و ساخته شده است- در ورودی های هوای این خودرو تجدیدنظر و اصلاحاتی روی آنها صورت گرفته است.
از دیگر تغییراتی که باید بدان اشاره کرد طراحی و تعبیه سیستم چرخه هوای جدید برای این خودرو کیت بسیار حرفه ای اگزوز برای این خودرو که زمانی که به قسمت عقب این خودرو بنگرید طرح جدید اگزوز این خودرو همه چیز را به شما خواهد فهماند، این اگزوز تمام استیل و Coating پلاسمایی شده است تا صحبت از یک سیستم اگزوز متفاوت به میان آورد، اصلاح دریچه سوپاپ ها هم کار دیگر تیونر این وخودروی هیولا بوده است و دیگر اینکه چیپ های افترمارکت بر روی کامپیوتر این خودرو اضافه شده است تا راندمان پیشرانه این خودرو را بالا ببرد.
زیر در موترو این خودرو پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری این خودرو قرار دارد این پیشرانه بیش از 740 نیوتن متر گشتاور را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می کند، قسمت عقب این خودرو توسط تیونر این خودرو 40 کیلوگرم برای تقسیم وزن اصولی تر و اسپرت تر راندن این خودرو کاهش پیدا کرده است این خود آیرودینامیک و فشار در قسمت عقب این خودرو را بهینه می کند.
این خودرو از یک پکیج دینامیکی بهره می برد تا علاوه بر محکم و استوارتر شدن خط سیر مستقیم را در زمان کوتاه تر طی کند و اسپرت تر از قبل شود این کیت بالانس و پایداری و مقاومت این خودرو را در سرعت های فوق العاده بالا، بالا برده است و در تست هایی که انجام گرفته است نتایج خوبی از آن حاصل شده است.
از دیگر تغییرات این خودرو بادشکن و لیپ اسپویلرهای عقب این خودرو می باشد رینگ های این خودرو هم بسیار سبک و حرفه ای شدند و در قسمت جلوی این خودرو رینگ 18 با تایرهای پرفورمانس بالای 35/265 و در قسمت عقب رینگ این خودرو 19 و تایر آن به سایز 30/345 می باشد، لازم بذکر است که هنوز تیونر برای این خودرو قیمتی در نظر نگرفته است.