12-06-2015، 0:10
به نام یگانه برند هستی…
خب دوستان، از برندینگ و تفکرات برندینگ صحبت کردیم!
برای این که یک موضوعی به خوبی تفهیم شود، حتما نیاز به یه سری تعریف ساده و مفهومی داریم، تا درک اصل موضوع برایمان ساده تر شود، پس لطفا به تساوی های زیر دقت کنید:
برند=نام تجاری(به تعبیر دیگر=مارک)
برندینگ=استمرار و تکرار نام تجاری(ing در زبان انگلیسی به معنی استمرار چیزی)
تفکرات برندینگ=مجموعه اقداماتی که موجب استمرار و تکرار نام تجاری(در قلب و عقل مخاطب)می شود.
در این جا ما بیشتر صحبت از تفکرات برندینگ می کنیم، اقداماتی که امروزه سازمانهای حرفه ای در حوزه داخلی و بین المللی به آن مجهز شده اند!
سوال ساده اینجاست که چرا بنده اینقدر تاکید بر تغییر رفتار سازمانی و اعمال فرآیند کسب و کار حرفه ای بر پایه تفکرات برندینگ دارم!!!
تحقیقات نشان داده که بیش از ۹۰% صاحبان کسب و کار در ایران، به صورت سنتی و همچنان با همان روش های قدیمی حرکت می کنند.
این روش ها دیگه خیلی هم جواب نمیده و اساسا کارآمد نیست…
نکته مهم اینه که تعصبی که شما نسبت به سازمانتان دارید، باعث شده تا تصویری اشتباه از وضعیت مجموعه ی خودتون داشته باشید و این خیلی هم ارتباطی و وضعیت اقتصادی کشور و… ندارد. آنچه که کارشناسان در مورد بیزنس شما تحقیق و بررسی می کنند وضعیت واقعی سازمانتان است.
جالبه که بدانید همهی این تغییرات از شما به سمت پرسنل و از سازمانتان به سمت مخاطبان و مشتری حرکت می کند، در نتیجه تا شما و تفکرات شما تغییر نکند، منتظر معجزه یا حتی اتفاق تازه ای نباشید، با وضعیت کنونی آنچه که باید انتظارش را بکشید فقط نزول و پایین آمدن سطح مجموعه ی شماست. تهدیدی جدی که امروزه متوجه بسیاری از سازمانهاست…
شما، چقدر به برنامه ریزی و مشاوره بر پایه تفکرات برندینگ فکر کردید؟
تفکرات امروز شما دقیقا نتایج اتفاق های آینده کاری و حتی شخصی شماست…
خب دوستان، از برندینگ و تفکرات برندینگ صحبت کردیم!
برای این که یک موضوعی به خوبی تفهیم شود، حتما نیاز به یه سری تعریف ساده و مفهومی داریم، تا درک اصل موضوع برایمان ساده تر شود، پس لطفا به تساوی های زیر دقت کنید:
برند=نام تجاری(به تعبیر دیگر=مارک)
برندینگ=استمرار و تکرار نام تجاری(ing در زبان انگلیسی به معنی استمرار چیزی)
تفکرات برندینگ=مجموعه اقداماتی که موجب استمرار و تکرار نام تجاری(در قلب و عقل مخاطب)می شود.
در این جا ما بیشتر صحبت از تفکرات برندینگ می کنیم، اقداماتی که امروزه سازمانهای حرفه ای در حوزه داخلی و بین المللی به آن مجهز شده اند!
سوال ساده اینجاست که چرا بنده اینقدر تاکید بر تغییر رفتار سازمانی و اعمال فرآیند کسب و کار حرفه ای بر پایه تفکرات برندینگ دارم!!!
تحقیقات نشان داده که بیش از ۹۰% صاحبان کسب و کار در ایران، به صورت سنتی و همچنان با همان روش های قدیمی حرکت می کنند.
این روش ها دیگه خیلی هم جواب نمیده و اساسا کارآمد نیست…
نکته مهم اینه که تعصبی که شما نسبت به سازمانتان دارید، باعث شده تا تصویری اشتباه از وضعیت مجموعه ی خودتون داشته باشید و این خیلی هم ارتباطی و وضعیت اقتصادی کشور و… ندارد. آنچه که کارشناسان در مورد بیزنس شما تحقیق و بررسی می کنند وضعیت واقعی سازمانتان است.
جالبه که بدانید همهی این تغییرات از شما به سمت پرسنل و از سازمانتان به سمت مخاطبان و مشتری حرکت می کند، در نتیجه تا شما و تفکرات شما تغییر نکند، منتظر معجزه یا حتی اتفاق تازه ای نباشید، با وضعیت کنونی آنچه که باید انتظارش را بکشید فقط نزول و پایین آمدن سطح مجموعه ی شماست. تهدیدی جدی که امروزه متوجه بسیاری از سازمانهاست…
شما، چقدر به برنامه ریزی و مشاوره بر پایه تفکرات برندینگ فکر کردید؟
تفکرات امروز شما دقیقا نتایج اتفاق های آینده کاری و حتی شخصی شماست…