امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

× داعـش ×

× داعـش × 16
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری به مسجد امام حسین(ع) را در الدمام عربستان بر عهده گرفت.
به گزارش مهر به نقل از النشره، گروه تروریستی داعش با انتشار یادداشتی در صفحه رسمی خود در توئیتر مسئولیت حمله انتحاری به مسجد امام حسین (ع) در الدمام واقع در الشرقیه عربستان  را بر عهده گرفت.



 در جریان این حمله انتحاری به پارکینگ مسجد چهار نفر شهید و 11 نفر زخمی شدند.



این در حالی است که داعش مسئولیت انفجار تروریستی هفته گذشته مسجد امام علی (ع) در القطیف را نیز بر عهده گرفته بود.
پاسخ
آگهی
× داعـش × 16
کارشناس ساخت فیلم‌ها و تیزرهای تلویزیونی داعش در عراق از پای در آمد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلویزیون العراقیه دقایقی پیش اعلام کرد: یک تروریست موسوم به "ابومحمد سوری" که کارشناس ساخت فیلم های گروه تروریستی داعش بود، کشته شد.

واحد اطلاعات و عملیات ارتش عراق موسوم به "گروه الصقور"، خبر کشته شدن این تروریست عضو داعش را تایید کرده است.
پاسخ
× داعـش × 16
روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که گروه تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت ترور صابر صیام فرمانده امنیتی جنبش حماس از طریق بمب گذاری در مغازه وی در غزه را به عهده گرفت.
  روزنامه صهیونیستی مذکور افزود: داعش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد، صابر صیام را به دلیل شرکت در جنگ علیه عناصر خود وفعالیت در دستگاه دولتی غزه هدف حملات تروریستی خود قرار داد.

داعش به نیروهای امنیتی جنبش حماس در غزه هشدار داد، درصورت مشارکت علیه عناصر این گروه ،آنها را هدف حملات تروریستی خود قرار می دهد.

داعش با صدور بیانیه ای ضمن هشدار به فلسطینیان درباره همکاری وفعالیت در مراکز امنیتی ونظامی وابسته به جنبش حماس ،آنها را تهدید به قتل کرد.

گروه تروریستی داعش که ساخته وپرداخته رژیم صهیونیستی است اخیرا در راستای خدمت به رژیم غاصب با تهدید کردن نیروهای حزب الله لبنان وحماس دست به اقدامات تروریستی علیه آنها می زند.
پاسخ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کارگاه توپخانه داعش + تصاویر

مجموعه: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار بین الملل
تاریخ انتشار : سه شنبه, 12 خرداد 1394 07:32





داعش با انتشار تصاویری، نحوه طراحی و ساخت توپخانه‌های خود را در استان صلاح الدین عراق به نمایش گذاشت.
جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش تصاویری را از کارگاه ساخت توپ‌های 155 میلیمتری خود در شهر صلاح الدین عراق منتشر کرد.

داعش با انتشار تصاویری تحت عنوان «کارگا‌ه‌ ساخت توپ‌های 155 وابسته به دولت خلافت» از نحوه طراحی و ساخت توپخانه‌های خود پرده برداشت.

تروریست‌های داعش که این روزها به شکست خود در مناطق مختلف عراق و سوریه اعتراف کرده‌اند؛ تلاش می‌کنند با ساخت تجهیزات نظامی، جذب نیروهای تازه نفس و انجام عملیات‌های انتحاری و کارگذاری تله‌های انفجاری روند شکست‌های خود را کند کنند.

در ادامه تصاویری را از این کارگاه مشاهده می‌کنید:
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
× داعـش × 16
 
پاسخ
× داعـش × 16
داعش برای فروش اعضای بدن قربانیان زنده یا مرده خود یک بیمارستان را در یکی از کاخ‌های صدام در موصل راه‌اندازی کرد.
جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش، بیمارستانی تخصصی با نام «خرید و فروش اعضای بدن» با هدف قاچاق اعضای قربانیان خود در شهر موصل افتتاح کرد.

سایت خبری «السومریه نیوز» عراق در این‌باره گزارش داد، سعید مموزینی مسئول بخش رسانه‌ای حزب دموکراتیک کردستان گفت: داعش، با افتتاح این بیمارستان تخصصی در یکی از کاخ‌های صدام حسین، اعضای بدن قربانیان خود را برای فروش به خارج از عراق صادر می‌کند.

مسئول رسانه‌ای حزب دموکراتیک در پایان افزود، داعش اعضای بدن قربانیان مرده و زنده خود را با قیمت‌های بسیار بالا می‌فروشد.
پاسخ
× داعـش × 16
حامیان شبه‌نظامیان تروریست داعش در غزه 48 ساعت به جنبش مقاومت حماس فرصت داده‌اند تا سرکوب علیه آنها را متوقف کند.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در بیانیه‌ای که روز دوشنبه به رسانه‌ها ارسال شده است، گفته نشده که چنانچه روند سرکوب ادامه یابد، حامیان داعش چه خواهند کرد. آنها همچنین مدعی شدند که یک حمله راکتی به اسرائیل را در هفته گذشته انجام داد‌ه‌اند؛ ادعایی که نمی‌توان آن را تایید کرد.

در پی یک سری بمبگذاری‌هایی که هیچ گروهی مسوولیت آن را نمی‌پذیرفت، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یک سری عملیات‌ سرکوب علیه افراطیون را آغاز کرد. حماس از سال 2007 کنترل غزه را در دست دارد و به گروه‌های رادیکال به چشم تهدید می‌نگرد. افراطگرایان، حماس را به اتخاذ "موضع نرم" علیه رژیم صهیونیستی و ناکامی در برقراری "قوانین اسلامی" متهم می‌کنند.

تعداد حامیان داعش در غزه مشخص نیست و همچنین معلوم نیست که ارتباط عملیاتی میان آنها و گروه افراطی داعش وجود داشته باشد.
پاسخ
× داعـش × 16
پلیس سوئد شب گذشته دو نفر را به اتهام اغفال جوانان برای پیوستن به گروه تروریستی داعش بازداشت کرد.
به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، آژانس اطلاعاتی سوئد (ساپو) از دستگیری دو نفر در روز دوشنبه به اتهام همکاری با گروه تروریستی داعش خبر داد.

این دو که مسؤول جذب و آموزش جوانان سوئدی برای پیوستن به داعش بوده اند طی دو عملیات جداگانه در شهرهای «استکهلم» و «اوریبرو» دستگیر شدند.

در میان شهرهای سوئد به ترتیب «استکهلم، مالمو، گوتنبرگ و اوریبرو» بیشترین فعالیت را در جذب جوانان برای پیوستن به گروه داعش و انتشار افکار افراطی دارند.

به گفته ساپو، تاکنون ۱۱۰ نفر از اتباع سوئد برای پیوستن به داعش به سوریه و عراق رفته اند. اما منابع غیر رسمی شمار واقعی این افراد را ۳۰۰ نفر تخمین می زنند.
پاسخ
× داعـش × 16
مسئولان عراقی روز سه شنبه اعلام کردند گروه تروریستی داعش دریچه های یک سد را در نزدیکی الرمادی بسته و کاهش سطح آب رودخانه فرات یک تهدید انسانی و امنیتی را در منطقه سبب شده است.
از ژوئن 2014 یعنی آغاز حملات گسترده داعش در عراق، این گروه تروریستی همواره تلاش داشته است کنترل سدهای کشور را به دست بگیرد تا هم سطح آب در برخی مناطق را کاهش دهد یا در برخی از موارد، سیلاب به راه بیندازد تا جلوی وقوع عملیات نظامی علیه خود را بگیرد.

صباح کرحوت رییس شورای استانی الانبار در اظهاراتی گفت «داعش دریچه های یک سد در نزدیکی الرمادی را بسته و این مسئله موجب کاهش سطح آب فرات و قطع آب در خالدیه و الحبانیه، دو منطقه در شرق الرمادی شده است و این گروه خود را برای حملات جدید در این منطقه آماده می کند.»

کرحوت در جای دیگری از اظهاراتش خواستار آن شد که ارتش عراق یا نیروهای ائتلاف هر چه زودتر برای بازپس گیری سد تلاش کنند.
وی افزود «قطع آب در خالدیه و الحبانیه یک بحران انسانی هولناک در این منطقه و نیز نواحی جنوبی ایجاد می کند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، به گفته کارشناسان مسائل مربوط به انتقال آب در عراق، هدف داعش، قطع آب نیست بلکه این گروه می خواهد سطح آب کاهش یابدتا نیروهایش راحت تر بتوانند برای انجام حملات خود از رودخانه های بزرگ عبور کنند.»
پاسخ
× داعـش × 16
300 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حملات هوایی ارتش عراق در غرب استان الانبار کشته و 40 خودرو زرهی آنها منهدم شد.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، این جنبش در بیانیه خود آورده است: صدها نفر از داعشی‌ها در گسترده ترین حمله هوایی ارتش عراق به بزرگترین ستون نظامی داعش در حدفاصل مناطق الرمانه و باقوز در بخش القائم در 350 کیلومتری غرب شهر رمادی کشته شدند.

وی افزود: این ستون نظامی از سوریه برای حمایت از نبرد عناصر داعش در استان الانبار اعزام شده بود.

در این بیانیه آمده است: بر اساس اطلاعات اولیه، ارزیابی می‌شود که بیش از 300 تروریست کشته و بیش از 40 خودرو و زره پوش منهدم شده است. همچنین پادگان‌های آموزشی داعش در مناطق عانه و راوه در غرب استان الانبار نیز منهدم شد.

جنبش النجباء افزود: این بزرگترین عملیات در نوع خود در تاریخ نیروهای هوایی عراق است که غیرمنتظره بود و باعث شوکه شدن داعش شد، زیرا نیروهای عراقی به اطلاعات امنیتی ویژه خود بدون در نظر گرفتن اطلاعات گمراه کننده مستشاران ائتلاف بین المللی استناد می‌کنند.

نماینده پارلمان عراق در مورد انفجار چاه‌های نفت به دست داعش هشدار داد
«عدنان الاسدی» عضو ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، کنفرانس ائتلاف بین المللی علیه داعش در پاریس را به حمایت نظامی واقعی از عراق فراخوانده و هشدار داد در صورت کوتاهی در برخورد با داعش چه بسا این گروه به منظور ضربه زدن به کشورهای اروپایی و نیز تمام کشورهای جهان در صدد منفجر کردن چاه‌های نفت برآید.

وی افزود: از تمام اعضای کنفرانس ائتلاف بین المللی در پاریس می‌خواهیم در خصوص حمایت نظامی از عراق کار جدی انجام دهند و حملات هوایی علیه داعش را شدت بخشند.

وی تاکید کرد: کوتاهی در قبال گروه جنایتکار داعش نتایج معکوس خواهد داشت و این نتایج به ویژه شامل کشورهای اروپایی و سراسر منطقه خاورمیانه خواهد شد.

الاسدی هشدار داد: چه بسا داعشی‌ها در صدد منفجر کردن چاه‌های نفت بر آیند.

اظهارات وی در حالی است که حیدر العبادی روز گذشته به منظور شرکت در کنفرانس ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش راهی پاریس شد.

وی در این کنفرانس جامعه جهانی را به اقدام عملی برای حمایت از عراق در مبارزه با داعش فراخوانده و یادآور شد که کشورهای زیادی قول دادند از عراق حمایت کنند اما عراق کمک های اندکی از آنان دریافت کرده است.

العبادی: عملیات آزادی نینوا آغاز شده است
حیدر العبادی روز سه شنبه در کنفرانس مشترک مطبوعاتی با لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه و تونی بلینکن، معاون وزیر خارجه آمریکا در حاشیه «کنفرانس ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش» در پاریس با بیان این مطلب خاطرنشان کرد، در زمینه مبارزه با داعش البته کوتاهی‌هایی در رمادی و عقب نشینی نیروها از این شهر صورت گرفت که درباره این موضوع تحقیق خواهد شد.

نخست‌وزیر عراق افزود: نیروهای ما برای نبرد با تروریست‌ها از پا نخواهند نشست و طرح نظامی نیز برای باز پس‌گیری کامل استان «الانبار» از تروریست‌های داعش طراحی شده است. 

وی ادامه داد، نیروهای عراقی به سوی نینوا گسیل شده اند و عملیات آزاد سازی این استان پس از تعیین فرمانده عملیات آزاد سازی نینوا به طور عملی آغاز شده است.

نخست وزیر عراق تصریح کرد، داعش در عراق شکل نگرفته بلکه در سوریه تاسیس شد و رشد یافت و از خارج عراق به این گروه کمک می‌شود لذا با توجه به خطر جهانی داعش، ائتلاف بین المللی باید علیه آن موضعی واحد اتخاذ کند.

پایگاه السومریه نیوز به نقل از العبادی افزود: کشورهای عضو ائتلاف بین المللی وعده دادند که از ورود تروریست‌ها به عراق و قاچاق نفت و آثار باستانی جلوگیری کنند چون هر قطره نفت یا قطعه‌ای از آثار باستانی که از طرف داعش قاچاق شود و درآمدی برای تروریست‌ها حاصل شود، به مثابه مشارکت در ریختن خون مردم عراق است.
پاسخ
«هلی لوو» خواننده دختر کردی است که در کردستان عراق فعالیت می‌کند. او در فهرست مرگ داعش قرار گرفته است، با این حال اعلام کرده که از کار خود عقب‌نشینی نمی‌کند و افتخار می‌کند که با هنر خود در حال نبرد علیه داعش است.
به گزارش خردادنیوز، روزنامه «صباح» ترکیه با انتشار گزارشی درباره این دختر هنرمند می‌نویسد: "این دختر کرد که اکنون در لس آنجلس به‌سر می‌برد، 25 سال دارد. او پس از دیدار با پیشمرگه‌های کرد در فهرست مرگ داعش قرار گرفت".
 
× داعـش × 16
 
بر اساس گزارش این روزنامه، این هنرمند درباره کارهایش و موزیک ویدئوهای ساخته‌شده‌اش می‌گوید: "قصد دارم به مردمان از مذاهب و ملیت‌های گوناگون بگویم که پیام کردها، پیام دوستی و صلح است."

او همچنین با اشاره به لزوم کمک‌رسانی به کسانی که بر اثر حملات عناصر داعش آواره شده‌اند، افزوده است: موسیقی قوی‌ترین سلاح است. ما می‌توانیم برای بازسازی کوبانی و کمک به آوارگان کمک مالی جمع‌آوری کنیم.

این خواننده در پایان اشاره کرده که هدف اصلی پروژه جدیدش، تمرکز بر زنان ایزدی است که توسط داعش به اسارت درآمده‌اند. او گفته که می‌خواهد صدای زنان آسیب‌دیده ایزدی باشد.

«لوو» که نام واقعی‌اش «هلن عبدالله» است، در شرق ارومیه ایران در سال 1988 میلادی متولد شده است. والدین او از مهاجرانی بودند که از «دهوک» عراق به ایران آمده بودند. وی پس از ترک ایران به عنوان پناهجو مدتی را در ترکیه و پس از آن در فنلاند به سر برده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان