امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اپراتورهای اینترنت و موبایل قرارداد امضا می کنند تا اینترنت با کیفیت به مشتریان بدهند

#1
فناوری اطلاعات > ارتباطات - معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از اجرای طرح موافقتنامه سطح خدمات - (SLA (Service Level Agreement با اپراتورهای ارتباطی، در جهت تضمین کیفیت سرویس های اینترنت و موبایل خبر داد.


اسماعیل رادکانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از شفاف سازی سطح خدمات به اپراتورهای ارتباطی برای ارائه سرویس با کیفیت به مشترکان نهایی خبر داد و گفت: در جهت ارائه سطح خدمات قابل قبول به کاربران نهایی، توافقنامه سطح دسترسی به خدمات با اپراتورهای اینترنت و موبایل، به امضا می رسد.
معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه در حال امضای این توافقنامه با اپراتورهای ارتباطی هستیم، خاطرنشان کرد:
 با اجرای این طرح، ضمانت اجرایی برای ارائه خدمات با کیفیت ایجاد می شود و سرویس دهنده موظف به پاسخگویی به مشترک خواهد بود.
وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در سطح شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سرویس دهنده و اپراتورهای ارتباطی به عنوان سرویس گیرنده در حال انجام است، افزود: در این طرح شرکت ارتباطات زیرساخت متناسب با تعریف سطح کیفیت خدماتی که به اپراتورها ارائه می دهد ملزم به پاسخگویی خواهد بود. پس از این مرحله اپراتورهای سرویس دهنده نیز می توانند این توافقنامه را برای کاربران نهایی اجرایی کنند.
رادکانی تاکید کرد: اجرای طرح SLA مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است که استانداردهای جدیدی برای آن تعریف شده است.
به گزارش مهر، مصوبه SLA برای سطح بندی کیفیت ارائه خدمات اینترنت در کشور به سال ۸۸ برمی گردد و از آن زمان تاکنون این مصوبه شکل اجرایی به خود نگرفته است.
به واسطه موافقت نامه سطح دسترسی به خدمات اينترنت (SLA ) باید تعهداتي میان شركت ارتباطات زيرساخت به عنوان تامين كننده پهناي باند اينترنت کشور با عرضه كنندگان، توزيع كنندگان و كاربران نهايي وضع شود؛ در این طرح با توجه به کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه ‌گیری جبران خسارت تخطی از سطح خدمات و ضمانت‌های اجرایی تعیین ‌شده است.
در این توافقنامه کاربر باید سطح دسترسی خود را انتخاب کرده و به ازای آن هزینه بهره مندی از این سرویس را پرداخت کند؛ پس از آن، چنانچه میزان قطعی دسترسی وی نسبت به این توافقنامه بیشتر شود شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تامین کننده خدمات، باید خسارت این قطعی و نبود کیفیت مدنظر را بپردازد.
براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خدمات اینترنت، VPN/MPLS و اینترانت در چهار سطح الماس با ضریب دسترسی ۹۹.۹ درصد، سطح طلا با ضریب دسترسی ۹۹.۵ درصد، سطح نقره با ضریب دسترسی ۹۹ درصد و سطح برنز با ضریب دسترسی ۹۸ درصد به مشتریان واگذار خواهد شد و در صورتی که مشتریان هیچ موافقت نامه سطح خدماتی از زیرساخت درخواست نکنند از سطح خدمات برنز بهره مند می شوند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  اخبار کوتاه موبایل
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  پژوهش‌های اپل نشان می‌دهد که کاربران از قدرت شنوایی خود مراقبت نمی‌کنند
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی گوشی و اخبار موبایل
  گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت
  مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2
Video برترین برند تولید کننده ی موبایل در دنیا ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان