02-06-2015، 20:11
صاحبان پورشه 911 کلاسیک، در صورت تمایل میتوانند از این پس یک سیستم ناوبری با نمایشگر کوچک و متناسب با داشبورد خود را بدون تغییرات در کابین خودرو، نصب نمایند.
سیستم ناوبری در زمان تولید این خودروها مرسوم نبود اما اکنون مالکان چنین خودروهای کلاسیکی ممکن است به آن نیاز داشته باشند. در هر صورت پورشه 911 با ظاهر کلاسیک و کابین هنوز مدرن خود، میتواند پذیرای چنین تجهیزاتی هم باشد. برای این منظور، پورشه یک سیستم ناوبری شامل یک نمایشگر 3.5 اینچی، شش دکمه و دو ولوم چرخشی یکپارچه در یک پنل را معرفی نموده است. این دستگاه علاوه بر ناوبری دقیق و دریافت علائم رادیویی، دارای امکان نمایش نقشههای دو و سه بعدی از روی فلش، کارت حافظه MicroSD با 8 گیگ حافظه، امکان بهروزرسانی، رابط برای پخش موسیقی از منابع خارجی نظیر گوشیهای هوشمند و اتصال بلوتوث، میکروفون خارجی و رادیوی کلاسیک میباشد.
طراحی این سیستم کاملاً هماهنگ با فضای داخلی خودرو و با رنگ مشکی میباشد. چنین سیستمی را میتوان در اولین پورشه 911 تولید شده در دهه 60 میلادی تا آخرین سری موتور هواخنک آن در اواسط دهه 90 (سری 993) و چندین مدل دیگر موتورجلو و موتور وسط قدیمی نصب نمود.
البته چنین سیستمی برای مالکان 911 کلاسیک ارزان نخواهد بود و در آلمان هزینه آن همراه با نصب و مالیات بر ارزش افزوده 1184 یورو معادل 1338 دلار میباشد.
سیستم ناوبری در زمان تولید این خودروها مرسوم نبود اما اکنون مالکان چنین خودروهای کلاسیکی ممکن است به آن نیاز داشته باشند. در هر صورت پورشه 911 با ظاهر کلاسیک و کابین هنوز مدرن خود، میتواند پذیرای چنین تجهیزاتی هم باشد. برای این منظور، پورشه یک سیستم ناوبری شامل یک نمایشگر 3.5 اینچی، شش دکمه و دو ولوم چرخشی یکپارچه در یک پنل را معرفی نموده است. این دستگاه علاوه بر ناوبری دقیق و دریافت علائم رادیویی، دارای امکان نمایش نقشههای دو و سه بعدی از روی فلش، کارت حافظه MicroSD با 8 گیگ حافظه، امکان بهروزرسانی، رابط برای پخش موسیقی از منابع خارجی نظیر گوشیهای هوشمند و اتصال بلوتوث، میکروفون خارجی و رادیوی کلاسیک میباشد.
طراحی این سیستم کاملاً هماهنگ با فضای داخلی خودرو و با رنگ مشکی میباشد. چنین سیستمی را میتوان در اولین پورشه 911 تولید شده در دهه 60 میلادی تا آخرین سری موتور هواخنک آن در اواسط دهه 90 (سری 993) و چندین مدل دیگر موتورجلو و موتور وسط قدیمی نصب نمود.
البته چنین سیستمی برای مالکان 911 کلاسیک ارزان نخواهد بود و در آلمان هزینه آن همراه با نصب و مالیات بر ارزش افزوده 1184 یورو معادل 1338 دلار میباشد.