امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بنگر: سر استقلال را بریدیم، ساکت‌شان کردیم!

#1
وبسایت رسمی برنامه نود -  وقتی سوت پایان بازی استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد، سرخپوشان سرمست از پیروزی دوباره مقابل رقیب دیرینه دور افتخار زدند و شروع به شادمانی کردند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، البته لابه‌لای این شادمانی‌ها اتفاقاتی افتاد که چندان جالب نبود.

مثلاً محسن بنگر بازيكن باتجريه پرسپوليس وقتي براي شادي سمت هواداران پرسپوليس رفت، با اشاره دست، هواداران استقلال را نشان داد و خطاب به طرفداران مجموعه سرخ گفت: «ديديد ساكت‌شان كرديم، ديگري صدايي از استقلالي‌ها درنمي‌آيد!» تا اينجاي كار را مي‌توان به حساب تعصب بنگر و هيجانات دربي گذاشت اما لحظاتي بعد مدافع باتجربه پرسپوليس كه از او توقع بيشتري داريم، دست خود را زير گردن برد و صحنه سر بريدن را شبيه‌سازي كرد تا به پرسپوليسي‌ها بگويد ما سر استقلال را برديم و تمام! حقيقتش از بنگر كه ديگر جوان نيست، خيلي بيشتر از اين توقع داشتيم.

تفاوت شادي طارمي با كري بنگر
بنگر و صادقي بايد الگو باشند نه ياغي و جنجالي!
دربي با تمام افت و خيزهايش، جنجال‌‌ها، تنش‌ها و زد و خوردهايش بايگاني شد و حالا دربي شماره ۸۰ هم مثل دربي‌هاي قبلي به تاريخ پيوسته است اما در همين دربي به ظاهر تشريفاتي كه بايد بايگاني‌اش كرد، اتفاقاتي رخ داد كه از لحاظ اخلاقي مايه شرمساري است. اين درست كه دربي بايد جذاب باشد و كمي هيجان و حتي دعوا و كري‌خواني كسي را نمي‌كشد و به اصطلاح اندكي ناپرهيزي هم براي حساسيت بيشتر دربي بد نيست اما وقتي هر دو تيم ايراني هستند و بازيكنان دو تيم قرار است در تيم ملي كنار هم بازي كنند، درست نيست صحنه‌هايي مثل درگيري صادقي و عاليشاه و سر بريدن بنگر را ببينيم. از اميرحسين صادقي كه يكي از باتجربه‌هاي استقلال است و محسن بنگر كه او هم در زمره باتجربه‌هاي پرسپوليس قرار مي‌گيرد، توقع نداشتيم اينچنين جنجال‌ساز باشند. آن از صادقي كه در راهروهاي رختكن ايستاد تا عاليشاه را كتك بزند و اين هم از محسن بنگر كه سمت هواداران پرسپوليس رفت و با حركت دست به بريدن سر استقلال اشاره كرد.

باور كنيد فرق است ميان شادي گل مهدي طارمي مقابل النصر كه بعد از باز كردن دروازه حريف سعودي پرسپوليس با اشاره دست اعلام كرد پرسپوليس سر النصر را بريد و شادي محسن بنگر كه بعد از شكست دادن استقلال با حركت دست، صحنه سر بريدن را شبيه‌سازي كرد. هر چند همان حركت مهدي طارمي هم با وجود برانگيختن حس رضايت بسياري از مردم ايران (به دليل حركت كثيف پليس‌هاي عربستان در فرودگاه جده) مخالفت‌هايي هم به دنبال داشت و عده‌اي اين كار را نژادپرستانه دانستند اما به هر حال آن شادي مقابل يك تيم خارجي بود و جاي توجيه داشت اما كار بنگر اصلاً توجيه ندارد. استقلال و پرسپوليس دو تيم ايراني هستند و با وجود سابقه رقابت چندين ساله‌شان، پدركشتگي ندارند كه لازم باشد محسن بنگر با اين همه تجربه، سر استقلال را ببرد! اين سر بريدن‌ها را بايد تمام كرد. اين رفتارها قابل توجيه نيست. تعصب داشتن به تيم خودي و كري خواندن براي رقيب نبايد با اين حركات خشن تلفيق شود. ميدان فوتبال و ورزش صحنه رفاقت و دوستي است، نه نفرت و دشمني! محسن بنگر و اميرحسين صادقي را دو مهره باتجربه و متعصب مي‌دانيم اما از آنها كه بايد در اين سن و سال الگوي جوان‌ترها باشند، انتظار كمك به فرهنگ‌سازي داريم.
بنگر: سر استقلال را بریدیم، ساکت‌شان کردیم! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  مارکینیوش: گل های احمقانه ای دریافت کردیم
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان