بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
بنیاد مایکل جکسون بالاخره در مورد آهنگ جعل شده*ی مایکل جکسون با نام Slave to the Rhythm که چندی پیش با صدای جاستین بیبر در اینترنت منتشر شد، (خبر) یک بیانیه*ی عمومی و رسمی منتشر کرده و گفته است:
"به این آهنگ مجوز داده نشده بود. به شما اطمینان می*دهیم که بنیاد در مورد انتشار این آهنگ به شدت آشفته است و هرآنچه که در توان دارد را به خدمت می*گیرد تا این آهنگ از وب سایت*های بسیار و یوتوب حذف شود."
آنها پیشتر در مورد این آهنگ به شکل انحصاری از طریق ایمیل با وب سایت*های هواداران تماس برقرار کرده بودند.
در همین رابطه، دمین شیلدز، از اعضای خبر رسان جامعه*ی هواداران می*گوید به طور اختصاصی با دی*جی مکس متودز (Max Methods) که آهنگ جعلی را رمیکس کرده، گفت*و*گو کرده است.
مکس متودز: "من با تریکی استوارت کار می*کنم. او مرا به استخدام شرکت نشر Red Zone Ent درآورد و از من خواست آهنگ را دوباره تهیه کنم."
تریکی استوارت کار با چهره*های مشهوری همچون بیانسه، ریحانا، مری جی بلایج و بریتنی اسپیرز را در کارنامه*اش دارد.
در سال ۲۰۱۰ بنیاد مایکل جکسون از تریکی استوارت خواست تا بر روی تعدادی از آهنگ*های منتشر نشده*ی مایکل از جمله Slave to the Rhythm کار کند. این آهنگ در آن سال روی اینترنت لو رفت و برخلاف انتظار و اشتیاق هواداران، در آلبوم MICHAEL منتشر نشد.
حالا مکس متودز ادعا می*کند که استوارت به وی ماموریت داده بود تا نسخه*ای از این آهنگ را با صدای جاستین بیبر ضبط کند. بیبر در استودیو آهنگ را خواند. متودز می*گوید چیزی در مورد چگونگی لو رفتن این آهنگ نمی*داند. اما آیا آنها از این بابت غافلگیر شده*اند؟ آیا وقتی بیبر به گزارش هافینگتون پست چند ساعت پیش از انتشار این آهنگ، وعده*ی اتفاقی بزرگ را داده بود؛ می*توان باور کرد که آنها در این امر دستی نداشته*اند؟
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
بیبر ساعاتی پس از انتشار، عکس را در توییتر منتشر کرد و نوشت: مایکل جکسون بزرگترین دوران.
شاید آنها ناامید از به دست آوردن مجوز انتشار این آهنگ، اقدام به لو دادن آن روی اینترنت کرده باشند. طی این چند روز، هشتگ SlaveToTheRhythm# در توییتر جولان داده و بیبر از جنجالی اینترنتی سود برده است. برخی شبکه*های رادیویی به شکلی غیر قانونی این آهنگ را به عنوان کاری مشترک از مایکل جکسون و جاستین بیبر پخش کردند. جوک هفته نیز اظهار نظر برخی از هواداران بیبر در توییتر و شبکه*های اجتماعی بود که می*گفتند بیبر به خاطر این آهنگ مستحق دریافت گرمی است، جایزه*ای که هرگز برنده نشده است.
متودز در توییترش نوشته است:
"من برای بنیاد مایکل جکسون احترام بسیاری قائلم، کار بر روی این آهنگ برایم افتخار بود، اما متاسفم که آهنگ پیش از آماده شدن لو رفت."
اینطور که بنیاد می*گوید، متودز در وحله*ی اول اصلا اجازه*ی کار بر روی این آهنگ زیبا و تحریف آن را نداشت. آن*ها ورس*های خوانده شده توسط مایکل را حذف و صدای بیبر را جایگزین کردند تا هواداران بیبر آن را به عنوان آهنگ مشترکی از بیبر نوجوان و پادشاه پاپ بشناسند و در برابر هواداران مایکل که به این آهنگ اعتراض داشتند جبهه گیری کنند. بدین ترتیب آهنگی که حق و حقوق آن به مایکل جکسون تعلق دارد، جعل شد و یک همکاری مشترک و غیرحرفه*ای به مایکل و هواداران*اش تحمیل کرد.
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
برخی از هواداران بیبر با انتشار عکسی از پیام*های خصوصی جاستین بیبر در توییتر، ادعا می*کنند که خانواده*ی جکسون از بیبر خواسته بود تا بر روی آهنگ کار کند. این تصویر می*تواند جعلی و ساخته*ی هواداران بیبر باشد اما در آن از زبان بیبر ادعا شده است که خانواده*ی جکسون سال گذشته آهنگ را در اختیار رادنی جرکینز گذاشت تا به بیبر بدهد، زیرا این چیزی بود که مایکل می*خواست! در ادامه گفته شده است: "من مفتخرم شدم اما تا زمان آمادگی به سمت آن نرفتم. یک نفر آهنگ را لو داد که نسخه*ی نهایی نیست."
این در حالی است که آهنگ*های مایکل جکسون در دست بنیاد و نه خانواده*ی اوست و رادنی جرکینز نیز هرگونه دخالت در تولید، ضبط و انتشار این آهنگ را رد کرده است، پس گفته*های آورده شده از زبان بیبر در این تصویر - چه حقیقی باشد و یا جعلی - صحت ندارد.
همانطور که پیشتر خواندید ترک Slave to The Rhythm در سال ۱۹۸۹ توسط مایکل ضبط شد و با آهنگ*های If You Don't Love Me و Do You Know Where Your Children Are هم دوره است که همگی برای آلبوم دنجروس تهیه شدند.
گفته شده است که مایکل پیش از فوت کار آهنگ «برده*ی ریتم» را تکمیل کرده بود. در این شرایط براستی نیازی به دست بردن در این آهنگ زیبا که در صورت انتشار رسمی می*توانست یک شاهکار و صدرنشین جدول فروش باشد، نیست.
بنیاد مایکل جکسون بالاخره در مورد آهنگ جعل شده*ی مایکل جکسون با نام Slave to the Rhythm که چندی پیش با صدای جاستین بیبر در اینترنت منتشر شد، (خبر) یک بیانیه*ی عمومی و رسمی منتشر کرده و گفته است:
"به این آهنگ مجوز داده نشده بود. به شما اطمینان می*دهیم که بنیاد در مورد انتشار این آهنگ به شدت آشفته است و هرآنچه که در توان دارد را به خدمت می*گیرد تا این آهنگ از وب سایت*های بسیار و یوتوب حذف شود."
آنها پیشتر در مورد این آهنگ به شکل انحصاری از طریق ایمیل با وب سایت*های هواداران تماس برقرار کرده بودند.
در همین رابطه، دمین شیلدز، از اعضای خبر رسان جامعه*ی هواداران می*گوید به طور اختصاصی با دی*جی مکس متودز (Max Methods) که آهنگ جعلی را رمیکس کرده، گفت*و*گو کرده است.
مکس متودز: "من با تریکی استوارت کار می*کنم. او مرا به استخدام شرکت نشر Red Zone Ent درآورد و از من خواست آهنگ را دوباره تهیه کنم."
تریکی استوارت کار با چهره*های مشهوری همچون بیانسه، ریحانا، مری جی بلایج و بریتنی اسپیرز را در کارنامه*اش دارد.
در سال ۲۰۱۰ بنیاد مایکل جکسون از تریکی استوارت خواست تا بر روی تعدادی از آهنگ*های منتشر نشده*ی مایکل از جمله Slave to the Rhythm کار کند. این آهنگ در آن سال روی اینترنت لو رفت و برخلاف انتظار و اشتیاق هواداران، در آلبوم MICHAEL منتشر نشد.
حالا مکس متودز ادعا می*کند که استوارت به وی ماموریت داده بود تا نسخه*ای از این آهنگ را با صدای جاستین بیبر ضبط کند. بیبر در استودیو آهنگ را خواند. متودز می*گوید چیزی در مورد چگونگی لو رفتن این آهنگ نمی*داند. اما آیا آنها از این بابت غافلگیر شده*اند؟ آیا وقتی بیبر به گزارش هافینگتون پست چند ساعت پیش از انتشار این آهنگ، وعده*ی اتفاقی بزرگ را داده بود؛ می*توان باور کرد که آنها در این امر دستی نداشته*اند؟
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
بیبر ساعاتی پس از انتشار، عکس را در توییتر منتشر کرد و نوشت: مایکل جکسون بزرگترین دوران.
شاید آنها ناامید از به دست آوردن مجوز انتشار این آهنگ، اقدام به لو دادن آن روی اینترنت کرده باشند. طی این چند روز، هشتگ SlaveToTheRhythm# در توییتر جولان داده و بیبر از جنجالی اینترنتی سود برده است. برخی شبکه*های رادیویی به شکلی غیر قانونی این آهنگ را به عنوان کاری مشترک از مایکل جکسون و جاستین بیبر پخش کردند. جوک هفته نیز اظهار نظر برخی از هواداران بیبر در توییتر و شبکه*های اجتماعی بود که می*گفتند بیبر به خاطر این آهنگ مستحق دریافت گرمی است، جایزه*ای که هرگز برنده نشده است.
متودز در توییترش نوشته است:
"من برای بنیاد مایکل جکسون احترام بسیاری قائلم، کار بر روی این آهنگ برایم افتخار بود، اما متاسفم که آهنگ پیش از آماده شدن لو رفت."
اینطور که بنیاد می*گوید، متودز در وحله*ی اول اصلا اجازه*ی کار بر روی این آهنگ زیبا و تحریف آن را نداشت. آن*ها ورس*های خوانده شده توسط مایکل را حذف و صدای بیبر را جایگزین کردند تا هواداران بیبر آن را به عنوان آهنگ مشترکی از بیبر نوجوان و پادشاه پاپ بشناسند و در برابر هواداران مایکل که به این آهنگ اعتراض داشتند جبهه گیری کنند. بدین ترتیب آهنگی که حق و حقوق آن به مایکل جکسون تعلق دارد، جعل شد و یک همکاری مشترک و غیرحرفه*ای به مایکل و هواداران*اش تحمیل کرد.
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
برخی از هواداران بیبر با انتشار عکسی از پیام*های خصوصی جاستین بیبر در توییتر، ادعا می*کنند که خانواده*ی جکسون از بیبر خواسته بود تا بر روی آهنگ کار کند. این تصویر می*تواند جعلی و ساخته*ی هواداران بیبر باشد اما در آن از زبان بیبر ادعا شده است که خانواده*ی جکسون سال گذشته آهنگ را در اختیار رادنی جرکینز گذاشت تا به بیبر بدهد، زیرا این چیزی بود که مایکل می*خواست! در ادامه گفته شده است: "من مفتخرم شدم اما تا زمان آمادگی به سمت آن نرفتم. یک نفر آهنگ را لو داد که نسخه*ی نهایی نیست."
این در حالی است که آهنگ*های مایکل جکسون در دست بنیاد و نه خانواده*ی اوست و رادنی جرکینز نیز هرگونه دخالت در تولید، ضبط و انتشار این آهنگ را رد کرده است، پس گفته*های آورده شده از زبان بیبر در این تصویر - چه حقیقی باشد و یا جعلی - صحت ندارد.
همانطور که پیشتر خواندید ترک Slave to The Rhythm در سال ۱۹۸۹ توسط مایکل ضبط شد و با آهنگ*های If You Don't Love Me و Do You Know Where Your Children Are هم دوره است که همگی برای آلبوم دنجروس تهیه شدند.
گفته شده است که مایکل پیش از فوت کار آهنگ «برده*ی ریتم» را تکمیل کرده بود. در این شرایط براستی نیازی به دست بردن در این آهنگ زیبا که در صورت انتشار رسمی می*توانست یک شاهکار و صدرنشین جدول فروش باشد، نیست.