22-12-2011، 13:28
برند معتبر مزدا در طول سال های گذشته همواره بنا به دلایلی ستاره بازار خودرو ایران بوده و در صدر گزینه های خرید در بازه های مختلف قرار می گرفته است . این اعتبار در ایران از عرضه مزدا 323 در دو مدل آغاز شد و طراحی خاص ، عملکرد قدرتمند و متفاوت فنی ، روحیه اسپرت و لذت مطلق رانندگی را در ذهن متقاضیان خرید این برند جا انداخت . عرضه مزدا 3 از دریچه های گروه خودروسازی بهمن قدمی بلند تر برای معرفی توانایی های بیش تر برند مزدا بود که با استقبال بی سابقه ای در ایران مواجه شد و از مزدا 3 خودرویی بدون منتقد ساخت . پس از گذشت مدتی و افزایش اعتبار محصولات جدید مزدا در ایران عطش خرید دیگر مدل های مزدا در بازار ایران افزایش یافته ، از همین رو شرکت بهمن خودرو مدتی قبل خبر عرضه مدل هاچ بک مزدا 3 ، مزدا 3 نسل جدید و مزدا 6 را اعلام کرد .
در همین راستا گروه بهمن مدتی پیش طی مراسمی غیر رسمی خبر از ورود خودرو کوچک مزدا 2 به بازار ایران داد .
مزدا 2 خودرو هاچ بک کوچک در کلاس B است که در بازار ایران همرده ی خودروهایی همچون پژو 206 تیپ 6 ، فولکس واگن گل و تویوتا یاریس تیپ C قرار میگیرد .
گروه بهمن قصد دارد تا این خودرو را به صورت CBU در ایران عرضه کن