امتیاز موضوع:
  • 41 رأی - میانگین امتیازات: 4.61
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور

مهاجم تیم ملی آرژانتین در جلسه تمرینی این تیم کفش‌های تولدش را به پا کرد.مجموعه‌‌ای از تصاویر جدید از تمرینات تیم ملی آرژانین نشان می‌دهد که لیونل مسی، ستاره تیم ملی این کشور کفش‌ جدید ویژه‌ای را به پا کرده است.

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21


این مجموعه عکس نشان می‌دهد مسی، کفش‌های جدیدی که به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تولدش دریافت کرده است را در جریان جلسه تمرینی این تیم برای آماده‌سازی دیدار مقابل نیجریه به پا کرده تا این چنین خود را مهیای حضور برابر حریف آفریقایی کند.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
لیونل مسی روز گذشته 27 ساله شد. بازیکنان آرژانتین با یک کیک بزرگ و چند هدیه تولد وی را جشن گرفتند.

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
پاسخ
 سپاس شده توسط ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، aliorang ، Hadis Messi
آگهی
ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين مي‌گويد که او و همه مردم کشورش از اينکه ستاره‌اي چون ليونل مسي را در تيم خود مي‌بينند خوش شانس هستند.
فوتبال آرژانتين همواره يکي از قدرت‌هاي برتر بوده و ستاره‌هاي زيادي از اين کشور به فوتبال جهان معرفي شده‌اند. زماني بود که مارادونا ستاره نخست مستطيل سبز بود و آرژانتيني‌ها از اينکه چنين بازيکني هموطن آنها بود به خود مي‌باليدند و به ديگران فخرفروشي مي‌کردند. الان دوباره تاريخ تکرار شده است و مسي باعث افتخار و خودستايي آرژانتيني‌ها شده است.

نه تنها مردم آرژانتين بلکه بازيکنان آلبي سلسته هم از اينکه خود را در جوار مسي مي بينند احساس افتخار و خوشحالي مي‌کنند و اين براي يک بازيکن موفقيت بسي بزرگ به شمار مي‌آيد. يکي از اين بازيکنان که از حضور در کنار مسي بسيار خوشحال است آنخل دي ماريا است.

به نقل از ايسنا، دي ماريا که در رئال توپ مي‌زند، گفت: همه ملت آرژانتين خوش شانس هستند چرا که ستاره‌اي چون ليونل مسي را در تيم خود مي‌ينند. ما همه بازيکنان آرژانتين خوش شانس هستيم چرا که همبازي مسي هستيم.

او ادامه داد: بازيکناني که در کنار مارادونا بازي مي کردند خوش شانس بودند چرا که همبازي بازيکني بودند که فوتبال جهان مديون او است. الان ما هم در کنار ليونل مسي بازي مي کنم و احساس خوش شانسي و خوشحالي مي کنيم.

دي ماريا نسل کنوني فوتبال آرژانتين را با نسل طلايي سال 1986 مقايسه کرد؛ سالي که در آن آرژانتين موفق شد با درخشش ديگو آرماندو مارادونا جام جهاني را بالاي سر برد تا آرژانتين غرق در شادي و سرور شود. او گفت: ما بايد از توانايي مسي نهايت استفاده را ببريم و انرژي و استعدادي را که در درون او وجود دارد به بهترين شکل به کار گيريم. نسل قبل از ما هم از استعداد و توانايي مارادونا به خوبي استفاده کردند و توانستند جام جهاني را بالاي سر برند. ما هم بايد با مسي به قهرماني جام جهاني برزيل برسيم.

تيم ملي فوتبال آرژانتين در جام جهاني با تيم هاي ايران،نيجريه و بوسني همگروه است و با شش امتياز از دو بازي به عنوان تيم نخست به دور بعد راه يافت البته شاگردان سابيا در ديدار با ايران کاملا خوش شانس بودند واگر هنرنمايي مسي در دقايق پاياني نبود نمي توانستند سه امتياز اين بازي را به دست آوردند.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط یه دختر
نیمار برزیلی در بازی برابر کامرون در جام‌جهانی، دو گل به ثمر رساند و یک تنه تیمش را به پیروزی هدایت کرد

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
کارتون امروز گل انگلیسی به بار سنگین مسئولیت‌ها بر روی دوش او اشاره دارد
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar ، Hadis Messi
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21

يک سايت آلماني ترکيب احتمالي تيم‌هاي ايران و بوسني‌وهرزگوين را اعلام کرد.
ديدار تيم‌هاي ملي ايران و بوسني‌وهرزگوين در حالي امشب (چهارشنبه) در مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل به مصاف هم مي‌روند که ترکيب احتمالي دو تيم تا حدود زيادي مشخص است.

سايت نشريه آلماني کيکر که يکي از معتبرترين رسانه‌هاي اين کشور محسوب مي‌شود، ترکيب دو تيم را به شرح زير اعلام کرد:

بوسني‌:آسمير بگوويچ، منصور موژا، بيکاکيچ، امير سپاهيچ، کولاسيناک، محمد بسيچ، ميرالم پيانيچ، ايزت هاجروويچ، زوژدان ميسيموويچ، سنداد لوليچ و ادين ژکو.

به اين ترتيب و از نگاه کيکر، سافت سوسيچ سرمربي تيم بوسني‌وهرزگوين با دو تغيير نسبت به بازي با نيجريه به مصاف ايران مي‌رود که سانجيچ و مودانجانين جاي خود را به بيکاکيچ و کولاسيناک داده‌اند.

ايران: عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، احسان حاج‌صفي، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد.

در ترکيب احتمالي ايران با سرمربيگري کارلوس کي‌روش نيز دو تغيير نسبت به بازي با آرژانتين ديده مي‌شود که مسعود شجاعي جاي خود را به خسرو حيدري داده و هاشم بيک‌زاده نيز جايگزين مهرداد پولادي در سمت چپ شده است.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط ᖇᗩᕼᗩ➷Ḱᓰᔕᔕ
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بهترين تلاش‌مان را براي ديدار با بوسني و هرزگوين مي‌کنيم.
کنفرانس خبري کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران پيش از ديدار تيم‌هاي ايران و بوسني آغاز شد و کارلوس کي‌روش درباره بازي فردا با بوسني گفت:‌ اول اينکه سلام و عصر بخير مي‌گويم، اين بازي خيلي مهمي است براي ما و توقعاتي از آن داريم، همان‌طور که مي‌دانيد هنوز کمي شانس داريم که به مرحله بعدي برويم، ولي من اينطور فکر نمي‌کنم. ما فقط داريم يک بازي ديگر انجام مي‌دهيم و بهترين سعي‌مان را مقابل يک تيم خوب خواهيم کرد، البته متاسفم براي تيم بوسني که از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه با توجه به نياز تيم ملي به پييروزي آيا روش بازي ايران مقابل بوسني نسبت به دو ديدار قبلي تغيير مي‌کند يا خير گفت:‌ فکر نمي‌کنم که ما بايد سبک بازي‌مان را عوض کنيم. نکته مهم اين است که ما نبازيم، ولي واقع‌بين هم باشيم، ما بايد بفهيم که کجا هستيم و چه کسي هستيم و برابر چه کساني بازي مي‌کنيم؟ ما برابر تيمي بازي مي‌کنيم که پر از تجارب بين‌المللي است.

کي‌روش افزود: در چند بازي اخير واقع‌بينانه بازي کرديم و و در هر دو بازي فرصت‌هايي براي برد داشتيم، به خصوص مقابل آرژانتين. مقابل اين تيم بازي کردن سخت بود اما وقتي شما مقابل بهترين بازيکن جهان بازي مي‌کنيد و داور هم وظيفه‌اش را خوب انجام نمي‌دهد، شرايط سخت‌تر مي‌شود. فردا بايد مقابل يک تيم خوب که در اروپا عملکرد خوبي داشته و ما مي‌دانيم که چقدر مهاجمان خوبي دارند، به ميدان برويم، پس ما بايد سعي خودمان را بکنيم. ما سعي کرديم نه تنها يک مهاجم بلکه سه مهاجم بگذاريم اما اگر لازم باشد به موقع دفاع هم خواهيم کرد. مهم‌ترين چيز اين است که ما متواضع باشيم. در حال حاضر روحيه تيم ملي ايران براي ديدار با بوسني بهترين است.

سرمربي تيم ملي در خصوص ورزشگاهي که گل‌هاي زيادي در آن رد و بدل شده و آيا اينکه اين ورزشگاه مانند ديدار هلند و اسپانيا مي‌تواند براي تيم ملي ايران نيز خوش‌شانسي به همراه بياورد يا خير، گفت:‌ بله من هم اميداورم، البته به فکر اين نيستم که چندين گل بزنيم بلکه مي‌خواهيم خوب فوتبال بازي کنيم. با بازي خوب شانس ما هم براي صعود بيشتر مي‌شود. شما بايد در وهله اول تمرکزتان روي بازي خوب باشد در اين صورت گل هم خودش مي‌آيد. براي ما نتيجه زياد خوب نبود، بنابراين از حالا بايد خوب تمرکز کنيم مثل بازي با آرژانتين. ما بايد واقع‌بين باشيم. چهار تيم در گروه ما بودند که همه براي جايگاه اول و دوم جنگيدند، اما متأسفانه داوران خوبي نداشتيم که باعث شد چنين نتايجي رقم بخورد. اگر داور خوب بود ما الان چهار امتيازي بوديم.

وي افزود: واقعاً اميدوارم که فردا هر دو تيم فوتبال خوبي بازي کنند و داور هم داوري باشد در سطح داوري جام جهاني. در واقع اميدوارم داور منصفانه عمل کند. مي‌دانم بايد محتاط هم باشم که در مورد داور چه مي‌گويم اما بايد حقيقت را گفت. رک بگويم داور صربستاني داوري نيست که مناسب بازي باشد. او واقعا اميد ما را کمتر کرد. ما تلاش زيادي کرديم و اميدوارم براي ديدار فردا داور با احترام با ما رفتار کند و انصاف را رعايت کند. مي‌دانيم که در جام جهاني قبل 22 سرمربي کار خود را از دست دادند، اين بار هم همين‌طور خواهد بود پس داورها بايد احساس مسئوليت داشته باشند. بايد داورها هم بدانند اگر اشتباه کنند، نمي‌توانند کارشان را نگه دارند.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه تفاوت فوتبال ايران با زندگي يک فوتباليست در اروپا چيست و ارزيابي‌اش از چالش‌هاي فوتباليست‌هاي ايراني با بازيکنان اروپايي چيست، گفت:‌ فکر مي‌کنم در مقايسه بازيکنان ايراني و اروپايي خوب توضيح داده‌ام. بله خيلي از وسايل و تجهيزات مي‌تواند روي سرعت و عملکرد بازيکن اثر بگذارد. وقتي شما وارد مسابقه‌اي مي‌شويد بايد خيلي سعي کنيد تا توازني هم فراهم شود، وقتي شما ورزشگاه و وسايل خوبي داريد بهتر مي‌توانيد عمل کنيد و روي همه چيز تاثير مي‌گذارد، البته سرعت بازي از همه چيز مهم‌تر است، در اين خصوص هنوز ايران تفاوت‌هاي زيادي با اروپا و آمريکا دارد.

وي در مورد اينکه پيش‌بيني‌اش از بازي آرژانتين و نيجريه چيست، گفت: من هيچ چيز بر ضد نيجريه‌اي‌ها ندارم، برعکس از فوتبال آفريقا لذت مي‌برم و خودم آفريقايي هستم. فکر مي‌کنم فردا آرژانتين اگر ببرد موقعيت ما را خيلي بهتر خواهد کرد. من با بازيکنانم گفته‌ام بايد ما بازي خودمان را انجام دهيم ديگر بقيه‌اش دست خداست و ما نمي‌توانيم آن را کنترل کنيم. ما مي‌توانيم اراده خودمان را کنترل کنيم. گاهي هم بايد بتوانيم تنش‌ها را کنار بگذاريم.

کي‌روش گفت:‌ مردم گاهي مي‌‌گويند خدا گاهي کج و کوله حقايق را مي‌نويسد اما بدبختانه در آرژانتين مسي هست که کار خدا را کمي به هم زد. هر کس بهترين بازي را مي‌کند او مستحق بهترين نتيجه است. ما فردا مسي را نداريم و فراموش نکنيد که پاپ هم آرژانتيني است. فردا بايد تمرکز ما به بازي باشد و ما اينجا هستيم تا خوب بازي کنيم و دوباره مي‌گويم نتيجه با خداست.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه شما روز قبل از مسابقه ترجيح داديد که جاي ديگري برويد، علت آن چه بود، گفت‌:‌ جواب خيلي ساده است. ما قرار بود که از دو و نيم تا سه تمرين کنيم و اين براي ما زياد مساعد نبود. در حالي که کمتر از 24 ساعت مانده به مسابقه است. بنابراين من ترجيح دادم که در اين ورزشگاه تمرين نکنم و يک مورد هم اينکه تمرين در ساعت دو و نيم تاثير گذار است روي روحيه بازيکنان. اولويت ما اين است که مي‌خواهيم بازي کنيم پس ما بايد ببينيم به لحاظ فني چه چيز براي بازيکنان ما بهتر است. وقتي آمدم اينجا ديدم شرايط زمين اينجا خوب نيست. زمين بلوهورزيتنه هم کنسل شد اما اينجا مثل آنجا خوب نبود. من زمين را تغيير دادم براي تمرين، چون بهترين تصميم را براي بازيکنانم مي‌گيرم.

وي در مورد ناداوري‌هاي ديدارهاي گذشته ايران و آرژانتين و نيجريه بوسني و اينکه داوري‌ها مشکوک است، گفت: خير من فکر نمي‌کنم. چنين چيزي به ذهن من نيامده است.

وي ادامه داد:‌ منظورم اين است که بعضي داوران آمادگي و تجربه بيشتري دارند و با سرعتي که بازي و توپ دارد و ريتمي که بازي دارد، به خوبي عمل مي‌کنند، به عنوان شخصي که بيش از 30 سال در فوتبال تجربه دارد؛ فکر نمي‌کنم که آينده‌اي براي فوتبال باشد بدون تکنولوژي. اين فقط بحث داوري نيست بلکه سرعت بازي فوتبال خيلي زياد شده و اين اشتباهات در آينده ادامه‌دار خواهد بود اگر تکيه فقط روي داور باشد. داور خودش مي‌داند که ميليون‌ها نفر عملکردش را مي‌بينند. در اين زمينه نشنيده‌ام که داورها کارهاي خلافي کرده باشند اما بعضي اتفاقات خيلي با سرعت مي‌افتد.

نمي‌گويم توطئه بود اما آنقدر سرعت هست که اين اتفاقات هم مي‌افتد. امروز حتي در بسکتبال و راگبي و ... نيز اين اتفقات زياد شده است. اعتبار فوتبال در آينده زماني تأمين مي‌شود که به داورها با تکنولوژي کمک کنيم.

کي‌روش تصريح کرد:‌ گفتن چنين چيزهايي درست نيست. به نطر من مثل اينکه انسان با تکامل پيش مي‌رود فوتبال هم رو به تکامل است. وقتي 40 ميليون نفر پنالتي را مي‌بينند و تاييد مي‌کنند اما يک نفر مي‌گويد پنالتي نيست پس بايد به داورها با تکنولوژي کمک کرد. من از داورها دفاع نمي‌کنم اما مي‌گويم بايد آنها را هم کمک کرد بنابراين مشکل با داور نيست چون ريتم بازي فوتبال عوض شده است. در جام جهاني کره و ژاپن و همچنين در آفريقاي‌ جنوبي هم ديديد که داوران چه اشتباهاتي داشتند. اما شما خبرنگاران هستيد و اين اشتباهات را فاش مي‌کنيد.

کي‌روش يادآور شد:‌ پس فوتبال بايد با دنياي مدرن خودش را تطابق بدهد در غير اين‌صورت همه با يأس به خانه برمي‌گردند.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه چه اندازه براي مهار مسي فکر کرده بود، گفت:‌ اگر راستش را بگويم، ما فقط يک‌بار تمرين اين کار را داشتيم اما کسي باورش نمي‌شود. 3 سال اين تيم را آماده کرديم. اردوها و سيستم‌هاي مختلفي داشتيم. وقتي هم صعود کرديم به جام جهاني ما تمرکز کرديم روي تمام بازي‌ها و به ويژه بازي با نيجريه و بعد هم بازي با آرژانيتن. شما نمي‌توانيد در بازي جادو کنيد. ما 3 سال بازي کرديم و روي بازيکنان کار کرديم اما اعتقاد دارم که اگر بازيکنان من يک مقدار تجربه بيشتري داشتند ما آن گل را در لحظه آخر دريافت نمي‌کرديم.

وي افزود: بازيکنان ما کثيف بازي نمي‌کنند، مثل آرژانتين. در دقايق آخر بازي با آرژانتين سعي‌مان را کرديم اما وقتي مقابل تيم با تجربه‌اي مثل آرژانتين 3 دقيقه آخر خيلي مهم است، بازيکنان با تجربه‌اي مثل مسي مي‌توانند جريان بازي را تغيير دهند. مسي سبک بازي‌اش ويژه و عالي بود. خيلي چيزها در آن بازي منصفانه نبود اما براي ما آن بازي گذشت و الان بايد به بوسني فکر کنيم. امروز صبح هم با بازيکنان حرف زديم و گفتم که بازي با بوسني، فينال جام جهاني ماست.

وي ادامه داد: از وقتي که تهران را ترک کرديم همه مي‌دانستيم که براي بردن جام جهاني نيامده‌ايم و هيچکس چنين توقعي از ما ندارد اما ما روياي‌مان را بالا برديم. سعي مي‌کنيم خودمان را به مرحله حذفي برسانيم. مقاله‌اي خواندم که حتي از ايران در گروه ما نام برده نشده بود. يک نفر هم يادم نيست که بگويد ايران هم وجود دارد. ما خواستيم ايران را بگذاريم در نقشه جام جهاني فيفا و اين اولين هدف ما بود و اين کار را کرديم. حالا هدف بعدي صعود است. اما آرزو مفت و مجاني است پس بگذاريد اين آرزو را بکنيم. فردا طوري بازي مي‌کنيم که انگار فينال جام جهاني است.

کي‌روش در مورد اينکه اگر ايران صعود کند اين چه معنايي براي فوتبال ايران خواهد داشت و اينکه آيا پرتغال هم مي‌تواند صعود کند، گفت: براي 80 ميليون ايراني اين يک افتخار بزرگي خواهد بود و همچنين براي بازيکنان ما. اميدوارم عملکرد ما چه ببريم و چه نبريم خوب باشد و بازيکنان ما بتوانند بهترين سعي‌شان را بکنند و نشان بدهند که چقدر تجربه کسب کردند و چقدر از لحاظ تکنيکي پيش رفته‌اند، چون 6 ماه ديگر براي جام ملت‌ها مي‌خواهند به استراليا بروند. پس اميدوارم اين ارثيه قهرماني جام ملت‌ها باشد چون بازيکنانم مستحق آن هستند. جام جهاني مي‌تواند تجربه‌هاي خوبي براي بازيکنان و مربيان تيم باشد.

وي در مورد پرتغال گفت: الان وضعيت کمي مبهم شد. مردم توقعاتي داشتند اما جام جهاني طور ديگري پيش مي‌رود، فکر مي‌کنم روي هم رفته بازي در آمريکاي جنوبي روي تيم‌هاي اروپايي تاثير گذاشته است، ايتاليا، انگليس و ... . فکر مي‌کنم پرتغال هم قرباني همين وضعيت بود، ضمن اينکه آنها خسته هم بودند. مشکل اما اميدي براي پرتغال هست، در فوتبال چيزهاي غيرقابل انتظار زياد رخ مي‌دهد اما عملکرد پرتغال مثل اسپانيا بود.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا بعد از حذف تيمش از جام جهاني از سمت خود استعفا کرد.
تيم ملي ايتاليا با قبول شکست يک بر صفر مقابل اروگوئه از جام جهاني حذف شد.

چزاره پراندلي بعد از حذف از جام جهاني از هدايت تيم ملي ايتاليا استعفا کرد.

ايتاليا بعد از پيروزي مقابل انگليس در ديدار اول مقابل کاستاريکا و اروگوئه شکست خورد تا با حضور در رده سوم جدول وداعي زود هنگام با جام جهاني 2014 برزيل داشته باشد.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
- کاروان غم زده لاروخا ساعتی پیش وارد فرودگاه باراخاس مادرید شد. اسپانیا در عین ناباوری تنها پس از انجام سه بازی از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21



در میان سکوت بازیکنان و استقبال اندک هواداران اعضای تیم یک به یک با یکدیگر خداحافظی کرده و به تعطیلات پیش فصل رفتند.

اینیستا نیز در هنگام ورود ترجیح داد مصاحبه نکند اما لحظاتی پیش در توئیتر خود نوشت :
"سلام به همه . در این لحظات به سختی می توان برخی مسائل را عنوان کرد. برای رقم زدن یک جام جهانی خوب هیجان و شور زیادی داشتیم اما اینگونه نشد. خودمان را مقصر می دانیم و سعی می کنیم اسپانیا را به جایگاه شایسته اش بازگردانیم . همه شما را در آغوش می گیرم "

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
پاسخ
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21

کلمبيا با شکست ژاپن با امتياز کامل به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد.
تيم‌هاي کلمبيا و ژاپن از ساعت 00:30 بامداد امروز (چهارشنبه)، به وقت تهران براي برگزاري آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيبا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 4 بر يک به سود کلمبيا به پايان رسيد.گل‌‌هاي کلمبيا را کانه (17، پنالتي)، جکسون مارتينز(55و82) و جيمز رودريگز(89) به ثمر رساندند. اوکازاکي نيز تک گل ژاپن را در دقيقه 46 وارد دروازه حريف کرد.

کلمبيايي‌ها در اين نيمه روي خطايي که کانه در محوطه جريمه روي راموس انجام داد صاحب ضربه پنالتي شوند. کواردادو در دقيقه 17 پشت اين توپ ايستاد و با شوتي محکم دروازه ژاپن را باز کرد و تيمش را يک بر صفر پيش انداخت. در ادامه ژاپني‌ها سعي در جبران گل خورده داشتند و چند موقعيت و کرنر هم به دست آوردند و در نهايت در وقت تلف شده اين نيمه به گل تساوي رسيدند.

در نيمه دوم اين کلمبيايي‌ها بودند که باز در پي جبران برآمدند و جکسون مارتينز توانست در دقيقه 55 گل دوم کلمبيا را به ثمر برساند. اين بازيکن در دقيقه 82 يک‌بار ديگر دروازه نماينده آسيا را گشود تا تيمش سه بر يک پيش بيفتد و با کسب 9 امتياز کامل به عنوان تيم صدنشين گروه C صعود کند.

کلمبيا بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف اروگوئه‌اي برود که در بازي آخر خود ايتاليا را شکست داد و به عنوان تيم دوم گروه خود صعود کرد. 

جيمز رودريگز در دقيقه 89 بازي از سمت چپ حرکت کرد و توانست گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کند.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
تيم ملي فوتبال يونان با پيروزي مقابل ساحل عاج توانست به عنوان تيم دوم گروه C به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 برزيل صعود کنند.
در آخرين ديدار گروه C جام جهاني ساحل عاج و يونان از ساعت 30 دقيقه بامداد روز چهارشنبه به مصاف يکديگر رفتند.

در نيمه اول يونان توانست با تکل گل ساماريس در دقيقه 42 تيم خود را پيش بياندازد.

يونان در حالي در نيمه اول پيروز شد که اين تيم به دليل مصدوميت دو بازيکن خود مجبور شد دست به تعويض بزند.

در نيمه دوم هم حملات يونان ادامه پيدا کرد و اين تيم بر توپ ميدان مسلط بود. سرمربي ساحل عاج با انجام تعويض هاي هجومي به دنبال جبران نتيجه بود اما بازهم اين يونان بود که توانست حملات زيادي را روي دروازه حريف خود تدارک ببيند.

دقيقه 68 شوت سنگين کاراگونيس از فاصله 35 متري به تير دروازه اصابت کرد تا براي دومين بار در اين بازي تير دروزاه مانع از گلزني يونان شود.

تنها 4 دقيقه بعد ولفرد بوني که با يک پاس دقيق در موقعيت تک به تک قرار گرفته بود توانست با يک ضربه بغل پا گل تساوي تيمش را به ثمر برساند.

در دقيقه 80 ارسال توروسديس از جناح راست به صورت تصادفي در حال ورود به دروازه بود که براي سومين بار تير دروازه مانع از فروپاشي دروازه ساحل عاج شد. دقيقه 91 داور براي يونان اعلام پنالتي کرد که سامارس اين ضربه را در دقيقه 93 به گل تبديل کرد تا اين توپ با کسب 4 امتياز به مرحله بعد صعود کند.

با اين نتيجه ساحل عاج حذف شد تا آرزوهاي ياران دروگبا براي رقم خوردن اولين صعود اين تيم به مرحله يک هشتم نهايي به باد برود.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
- در چهار جام جهانی قبلی انگلیس تنها تیمی بوده که موفق شده آرژانتین را در مرحله گروهی شکست دهد.


۲- ایران در بازی با نیجریه اولین کلین شیت را در تاریخ حضورش در جام های جهانی داشته است.


۳- رضا قوچان نژاد با زدن ۹ گل در ۱۱ بازی آقای گل مرحله انتخابی جام جهانی در آسیا شد.


۴- ایران در تاریخ رقابت‌های جام جهانی تنها یکبار آن هم در سال ۱۹۹۸ در بازی مقابل آمریکا به پیروزی دست یافته است.


۵- لیونل مسی پس از مربیگری سابلا در ۲۶ بازی موفق شده ۲۲ گل به ثمر برساند.


۶- آرژانتین به عنوان مسن ترین تیم این دوره جام جهانی لقب گرفت.


۷- ایران با زدن ۳۰ گل در دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی، تیم اول آسیا است.


۸- آرژانتین هم رکورددار بیشترین گل زده در دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه آمریکا جنوبی است.


۹- تیم ایران ۵ گل از ۹ گلی که در رقابتهای جام جهانی به ثمر رسانده با ضربه سر بوده است.


۱۰- علیرغم اینکه آرژانتین همیشه تیمی پرقدرت بوده اما از سال ۱۹۹۰ به بعد نتوانسته به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کند.

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 21
پاسخ
 سپاس شده توسط black pearl


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | فین بلر vs ادج اکستریم رولز ۲۰۲۲
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  مسابقات WWE | د شیلد vs اولوشن اکستریم رولز ۲۰۱۴
  تنیس اپن استرالیا تا سال ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد؟
  رونالدو تا سال ۲۰۲۲ در یوونتوس
  جام‌جهانی تالو به سال ۲۰۲۲ موکول شد
  کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید
  پردرآمدترین ورزشکار زن جهان در سال ۲۰۱۴ + عکس
  پردرآمدترين ورزشکاران دنيا در سال ۲۰۱۴
  عضو کمیته اجرایی فیفا: جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار نمی‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 8 مهمان