اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازيModern Combat 4 براي اندرويد

#1
Thumbs Up 
نقل قول: بازيModern Combat 4 براي اندرويد پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .
بازی شماره یک سبک اکشن بار دیگر به اسمارت فون ها و تبلت های اندروید بازگشته است و این بار با تغییراتی شگرف و البته زیباتر از گذشته . نامی آشناست برای تمامی آنهایی که به بازی های اکشن علاقه مند بوده و البته آخرین نسخه آن با نام Zero Hour که توانسته است نظر همه را به خود جلب کند . اکنون چهارمین نسخه از این بازی که پیشتر ارایه شده بود با قرار گرفتن به روز رسانی هایی در هسته بازی و البته اضافه شدن نقشه هایی جدید ارایه گردیده است . داستان بازی از این قرار است که یک گروه تروریست قصد نابود سازی جهان را با بهره گیری از سلاح های اتمی خود داشته و شما به عنوان یکی از فرماندهان ضد تروریستی می بایست به جنگ با آنها رفته و نابودشان سازید .

گرافیک فوق العاده جذاب این بازی در کنار گیم پلی و داستان یکپارچه و قدرتمندش قطعا خواهد توانست ساعت ها شما را به خود سرگرم سازد . خود را برای حضور در جنگ هایی از بارسلونا گرفته تا قطب جنوب آماده سازید . این بازی نخستین بازی ساخت گیم لافت است که از موتور قدرتمند Havok برای هر چه شگفت انگیز تر کردن افکت های بصری استفاده می کند و بی شک گرافیکش حس انجام بازی توسط کنسول های قدرتمند را در دستگاه اندرویدی شما به وجود خواهد آورد .
نسخه پیش رو به صورت آفلاین و بدون نیاز به روت عرضه گردیده است که می توانید هم اکنون آن را از اندرویدها دانلود نمایید . توجه داشته باشید فایل OBB اصلی دیتا دچار تغییرات زیادی شده است که می بایست برای این نسخه دوباره آن را دانلود نمایید .

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
۱ گیگاهرتز سی پی یو

۵۱۲ مگابایت رم
۱٫۹ گیگابایت فضای خالی حافظه
بازيModern Combat 4 براي اندرويد حجم : ۱۹٫۹۱ مگابایت
بازيModern Combat 4 براي اندرويد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود با لینک مستقیم
بازيModern Combat 4 براي اندرويد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود دیتا با حجم ۱٫۱۵ گیگابایت
پاسخ
 سپاس شده توسط PR6577
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
بازيModern Combat 4 براي اندرويد - ✘ ßαÐ-þʘy ✘ - 05-08-2013، 11:07


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان