15-10-2011، 16:15
(آخرین ویرایش در این ارسال: 15-10-2011، 16:17، توسط azarakhshgs.)
بذارید من پاسختون رو بدم اگر مشکلی نیست!
شما باید توی ایونت کریت یک آبجکت متغیری (variable) رو تعریف کنی و مقدار اون رو بر حسب ثانیه اینطوری بدی:
1*30*60
به جای عدد 1 هم میتونی عدد دیگه ای بدی
و بعد توی ایونت استپ به اون وریبلی که تعریف کردی یکی یکی اضافه کنی و بعد وریبلی رو که تعریف کردی رو چک کنی که اگر صفر شد مثلا بره روم بعدی
ولی این کار یه مشکلی داره اونم اینه که هر دقیقه واست 100 ثانیه حساب میشه!!!! (مثل نبرد آذرخش)!
بازم اگر سوالی بود بپرسید
شما باید توی ایونت کریت یک آبجکت متغیری (variable) رو تعریف کنی و مقدار اون رو بر حسب ثانیه اینطوری بدی:
1*30*60
به جای عدد 1 هم میتونی عدد دیگه ای بدی
و بعد توی ایونت استپ به اون وریبلی که تعریف کردی یکی یکی اضافه کنی و بعد وریبلی رو که تعریف کردی رو چک کنی که اگر صفر شد مثلا بره روم بعدی
ولی این کار یه مشکلی داره اونم اینه که هر دقیقه واست 100 ثانیه حساب میشه!!!! (مثل نبرد آذرخش)!
بازم اگر سوالی بود بپرسید