خوب کار ترجمه بعدی هم تموم شد ....
بسمه تعالی
رسیدیم به بخش چهارم اموزش
لیب چهارم گیم میکر
قسمتquestions
check empty:دستور سوالی مثلا اگر فلان مختصات بدون ابجکت یا ابجکتی وجود داشت فلان دستور انجام بشه
check collision:دستور شرطی اگر فلان برخورد انجام شد فلان دستور اجرا بشه
check object:اگر ابجکتی در مختصاتی معین بود فلان دستور اجرا بشه
test instance count:اگر فلان شی به فلان مقدار رسید فلان دستوراجرابشه
test chance:میزان شانس و اقبال برای ایجاد یک دستور
test question:اگر سوالی پرسیده شد فلان دستور انجام بشه
test expression:اگر فلان جمله(عبارت)پرسیده شد فلان دستور اجرا بشه
check mouse:اگر موس فلان کلیک را انجام داد فلان دستور اجرابشه
check grid:اگر فلان شبکه ی توری اعمال شد فلان عمل انجام بشه
قسمتother
start block:اغاز یک عبارت
else:ایجاد یک فاصله میان دو عبارت
exit event:خارج شدن از ایونت
end block:پایان یک عبارت
repeat:تکرار دوباره یک عبارت
call parent event:فراخوانی یک ایونت بزرگتر
قسمتcode
execute code:ایجاد یک صفحه برای کد نویسی
execute script:اجرای یک اسکریپت
comment:ایجاد یک نوشته
قسمتvariables
set variable:تعریف یک متغیر
test variable:دستور شرطی برای یک نغیر
draw variable:نشان دادن یک متغیر
به اخر این قسمت از اموزش ها رسیدیم
امیدوارم خوشتون اومده باشه
نظر و تشکر یادتون نره
:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
بسمه تعالی
رسیدیم به بخش چهارم اموزش
لیب چهارم گیم میکر
قسمتquestions
check empty:دستور سوالی مثلا اگر فلان مختصات بدون ابجکت یا ابجکتی وجود داشت فلان دستور انجام بشه
check collision:دستور شرطی اگر فلان برخورد انجام شد فلان دستور اجرا بشه
check object:اگر ابجکتی در مختصاتی معین بود فلان دستور اجرا بشه
test instance count:اگر فلان شی به فلان مقدار رسید فلان دستوراجرابشه
test chance:میزان شانس و اقبال برای ایجاد یک دستور
test question:اگر سوالی پرسیده شد فلان دستور انجام بشه
test expression:اگر فلان جمله(عبارت)پرسیده شد فلان دستور اجرا بشه
check mouse:اگر موس فلان کلیک را انجام داد فلان دستور اجرابشه
check grid:اگر فلان شبکه ی توری اعمال شد فلان عمل انجام بشه
قسمتother
start block:اغاز یک عبارت
else:ایجاد یک فاصله میان دو عبارت
exit event:خارج شدن از ایونت
end block:پایان یک عبارت
repeat:تکرار دوباره یک عبارت
call parent event:فراخوانی یک ایونت بزرگتر
قسمتcode
execute code:ایجاد یک صفحه برای کد نویسی
execute script:اجرای یک اسکریپت
comment:ایجاد یک نوشته
قسمتvariables
set variable:تعریف یک متغیر
test variable:دستور شرطی برای یک نغیر
draw variable:نشان دادن یک متغیر
به اخر این قسمت از اموزش ها رسیدیم
امیدوارم خوشتون اومده باشه
نظر و تشکر یادتون نره
:cool::cool::cool::cool::cool::cool: