23-04-2023، 12:09
پارت دوم
به سال های 93_94 رسیده بودیم. ملتفت بدلایل شخصی اعضاش و همچین فعالیت آهنگسازش بر روی آلبوم "اشتباه خوب" بهرام نورایی ، کم رنگ تر شده بود و در دوران کم فعالیتی خودش بود. دورانی که باظهور بیشترین نقد ها و دیس ترک ها مخصوصا از اعضای لیبل "کاغذ" که قدیمی ترین رقییب و دشمن ملتفت بود( به رهبری حصین/ ابلیس سابق) ، سپری میشد. دورانی که با بولد شدن موسیقی انتزاعی توسط بهرام نورایی و علی سورنا و اعضای چریک( تو پارت های بعدی دوباره به این لیبل اشاره میشه) ، داشت بلوغ و پوست اندازی جدیدی را در رپ فارسی حس میکرد ولی همچنان ملتفت در سکوت و کم کاری بود.
هرازگاه آثاری از هنرمندان ملتفت منتشر میشد ولی مشخصا بیشترین کارها از طرف اشکان فدایی بود که با مهدیار در پاریس زندگی میکردند و همکاری با همدیگر براشون راحت تر بود. دقیقا از همین دوران و با انتشار آثاری مثل "جنایی" و "مستقل" پروژه ی بولدسازی فدایی توسط مهدیار آقاجانی کلید خورد.روزها همینطور میگذشت تا اینکه در آبان 1395 دیس ترک "هرت" از داریوش با آهنگسازی مهدیار تحت لیبل ملتفت منتشر شد.موزیکی موفق که هیچ کدوم از طرفداران ملتفت اطلاع نداشت که آخرین اثر داریوش در ملتفت خواهد بود.
همزمان که از خبر انتشار آلبوم مجاز سالها میگذشت و گروه ملتفت بدقول در انتشار آلبوم شده بود ، حواشی داریوش تبهکار و درگیریش با یکی از فن پیج های قدیمی ملتفت و همچنین اعتیادش ، باعث رونمایی اولین دلایل اختلافات درون گروهی ملتفت شد و ملتفت رسما همکاریشو با داریوش تبهکار قطع کرد. بعد از درگیری ها و اختلاف نظرهای هیچکس و مهدیار بر سر آلبوم مجاز (شاید مهم ترین دلیل فروپاشی ملتفت و عامل ایجاد حواشی، که در ادامه بهش اشاره میشه) که هرگز اجازه علنی شدنشو ندادن ، خروج داریوش از ملتفت اولین تبر به تنه ی کلفت ترین لیبل رپ فارسی بود...
به سال های 93_94 رسیده بودیم. ملتفت بدلایل شخصی اعضاش و همچین فعالیت آهنگسازش بر روی آلبوم "اشتباه خوب" بهرام نورایی ، کم رنگ تر شده بود و در دوران کم فعالیتی خودش بود. دورانی که باظهور بیشترین نقد ها و دیس ترک ها مخصوصا از اعضای لیبل "کاغذ" که قدیمی ترین رقییب و دشمن ملتفت بود( به رهبری حصین/ ابلیس سابق) ، سپری میشد. دورانی که با بولد شدن موسیقی انتزاعی توسط بهرام نورایی و علی سورنا و اعضای چریک( تو پارت های بعدی دوباره به این لیبل اشاره میشه) ، داشت بلوغ و پوست اندازی جدیدی را در رپ فارسی حس میکرد ولی همچنان ملتفت در سکوت و کم کاری بود.
هرازگاه آثاری از هنرمندان ملتفت منتشر میشد ولی مشخصا بیشترین کارها از طرف اشکان فدایی بود که با مهدیار در پاریس زندگی میکردند و همکاری با همدیگر براشون راحت تر بود. دقیقا از همین دوران و با انتشار آثاری مثل "جنایی" و "مستقل" پروژه ی بولدسازی فدایی توسط مهدیار آقاجانی کلید خورد.روزها همینطور میگذشت تا اینکه در آبان 1395 دیس ترک "هرت" از داریوش با آهنگسازی مهدیار تحت لیبل ملتفت منتشر شد.موزیکی موفق که هیچ کدوم از طرفداران ملتفت اطلاع نداشت که آخرین اثر داریوش در ملتفت خواهد بود.
همزمان که از خبر انتشار آلبوم مجاز سالها میگذشت و گروه ملتفت بدقول در انتشار آلبوم شده بود ، حواشی داریوش تبهکار و درگیریش با یکی از فن پیج های قدیمی ملتفت و همچنین اعتیادش ، باعث رونمایی اولین دلایل اختلافات درون گروهی ملتفت شد و ملتفت رسما همکاریشو با داریوش تبهکار قطع کرد. بعد از درگیری ها و اختلاف نظرهای هیچکس و مهدیار بر سر آلبوم مجاز (شاید مهم ترین دلیل فروپاشی ملتفت و عامل ایجاد حواشی، که در ادامه بهش اشاره میشه) که هرگز اجازه علنی شدنشو ندادن ، خروج داریوش از ملتفت اولین تبر به تنه ی کلفت ترین لیبل رپ فارسی بود...