امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 2.88
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

پابجی نسخه لایت

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر  پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░
خب شاید خیلیاتون از دست پابجی گلوبال خسته شدید بخاطر اندروید پایین

اگر به دنبال دانلود بازی پابجی لایت هستید به جای دقیقا درستی امده اید، بازی پابجی (battle ground) برخلاف کالاف دیوتی موبایل یک نسخه لایت (lite) هم منتشر کرده و باعث شده طرفداران بیشتری جذب این عنوان شوند، در بازی های دیگر بتل رویال شما باید حتما از یک موبایل میان رده یا بالا رده استفاده کنید و این عناوین اصلا برای گوشی های ضعیف تر مناسب نیستند.


‏‏پابجی موبایل لایت (lite) الان اینجا است . پانجی موبایل لایت با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است و نسخه کوچکتر تر و سبک تر از بازی پابجی موبایل است و بیشتر به بازیکنانی که رم دستگاهشان کم است و گوشی میان رده دارند پیشنهاد میشود ، اما با این وجود این بازی میلیون ها نفر را به خود جذب کرده است.
با لمس باکس صورتی اندروید نسخه لایت pubg را برای اندورید به صورت رایگان با لینک مستقیم نصب کنید.
داستان بازی
پابجی لایت موبایل دقیقا مشابه نسخه اصلی پابجی است اما تفاوت های جزئي را داراست، در پابجی (battle ground) موبایل داستان خاصی را نمیبینیم اما میدانیم که چندین بازیکن در یک نقشه بزرگ باید با یکدیگر به رقابت بپردازند و در آخر کسی که زنده بماند برنده خواهد بود.
گیمپلی بازی
در این بازی (game) بجای صد نفر شصت نفر به رقابت میپردازند نقشه این بازی نیز کوچکتر از پابجی موبایل اصلی است . پابجی موبایل لایت ۶۰ بازیکن برای برنده شدن در بازی یک جزیره ۲ کیلومتر × ۲ کیلومتر با چتر رها میشوند ، بازیکنان در منطقه که در طی بازی در حال کوچکتر شدن است رها میشوند و وظیفه بازیکنان این است که اسلحه ، وسایل نقلیه و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند تا آخرین بازیکن ایستاده باشند ، آماده فرود آمدن باشید و برای زنده ماندن هر کاری که لازم است انجام دهید .
بازی های بتل رویال روز به روز بیشتر میشوند و نبرد این بازی ها به شدت بالاگرفته، بازی کالاف دیوتی موبایل نسبت به بازی پابجی موبایل لایت از تعداد بازیکنان بیشتری برخودار است و گیمپلی سریعتری را به نمایش میگذارد اما بازیکنان منطقه خاورمیانه و به خصوص کشورمان ایران، ترجیح میدهند عناوینی که واقع گرایانه تر هستند را تجربه کنند.
پابجی لایت(lite) با نسخه اصلی پابجی (battle ground) تفاوت های زیادی ندارد، نقشه های کوچکتر و تعداد بازیکنان کمتر از ویژگی های پابجی لایت هستند.
رقیب دیرینه پابجی موبایل جدید، بازی فورتنایت است، عنوانی که دائما در تلاش است که بتواند پابجی موبایل را شکست بدهد.
بازی های بتل رویال زیادی در بازار بازی های موبایل ایران حضور دارند، رتبه اول پابجی موبایل قرار دارد و در رتبه های بعدی فری فایر(Garena Free Fire) و کالاف دیوتی موبایل قرار دارند، این عناوین در ایران بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارند.
گرافیک و صداگذاری بازی - جنبه های تکنیکال بازی
گرافیک بالا و صدا اچ دی موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 با جزئیات خیره کننده ، جلوه های گیم پلی واقع گرایانه و نقشه اچ دی گسترده ، تجربه ای خوب برای ژانر اکشن تاکنیکی ایجاد می کند.
با پخش صدا های با کیفیت بالا و سه بعدی در نبرد احساس بهتری داشته باشید . ۳. ساختن تیم همراه با دوستان دعوت و همکاری با دوستان خودتان و هماهنگی در نبرد خود با استفاده از گفتگوی صوتی و ایجاد کمین برای دشمنانتان ، وقتی دوستانتان به کمک شما نیاز دارند شما باید به آنها کمک کنید و برعکس آنها هم باید شما را کمک کنند تا تیم قدرتمندی داشته باشید.
جنبه های مثبت بازی:
محیط بازی عادلانه مکانیسم های قدرتمند ضد تقلب بازی ، یک محیط سرگرم کننده و عادلانه را برای همه بازیکنان پابجی موبایل لایت تضمین می کند .
فریم بازی در نسخه لایت نسبت به نسخه اصلی پابجی موبایل بالاتر است و شما یک بازی روانتر را شاهد هستید، تمامی ویژگی هایی که در نسخه اصلی وجود دارند، در نسخه لایت(lite) هم میبینیم و این یکی از برتری های پابجی موبایل لایت است.
تنسنت (tencent) سعی کرده در سالهای اخیر با آپدیت مستمر، پابجی موبایل را به کیفیت و سطح قابل قبولی برساند.
جنبه های منفی بازی:
در پابجی موبایل گاهی مشکلات گرافیکی ازاردهنده ای میبینیم که سازندگان سعی کرده اند آن ها را درست کنند، فورتنایت بتل رویال جدید منتظر چنین فرصت هایی است که بتواند از پابجی موبایل فاصله بگیرد و رشد بیشتری را تجربه کند.

حجم پابجی موبایل کمتر از نسخه اصلی است؟
پابجی موبایل حجم بسیار پایین تری نسبت به نسخه اصلی پابجی و تمام بازی های بتل رویال معروف دارد، اما از نظر گیمپلی واقعا غنی است و میتواند با آنها رقابت کند.

من در پابجی موبایل لگ دارم، اگر پابجی موبایل را نصب کنم فریم بهتری میگیرم؟
قطعا بله، اگر شما این نسخه را از مایکت دانلود و نصب کنید، فریم شما افزایش پیدا میکند و نسبت به نسخه اصلی قطعا یک بازی روانتر را تجربه میکنید.

چگونه بازی را برای اندروید نصب کنیم؟
شما میتوانید با استفاده از مایکت این عنوان را دانلود کنید، فراموش نکنید مایکت دیتای اضافی بازی راهم با ترافیک نیم بها برایتان دانلود میکند و به راحتی میتوانید آن را نصب و از بازی لذت ببرید.

فرق پابجی با نسخه lite چیست؟
تفاوت های زیادی وجود دارد، پابجی لایت نقشه کوچکتری نسبت به پابجی دارد و بازیکنان کمتری در نقشه های بازی حضور دارند.

نصب اتوماتیک فایل‌های دیتای بازی
بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد.
این بازی جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.


دانلود از مایکت : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://rizy.ir/kmXuG5


آیدیمون :░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر  پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░ - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 12-01-2021، 21:22


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 49 مهمان