امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 2.88
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

#35
بخش جنگ در بازی پابجی موبایل
بازی PUBG

این حالت جدید بازی در بازی PUBG ، سبک بازی بسیار سخت‌تری را برای دستگاه موبایل ارائه داده است. برای آن دسته از افرادی که با این بازی به خوبی آشنا نیستند، باید گفت حالت معمول در بازی پابجی، حالت Battle Royale است که در آن 100 نفر شروع به بازی می‌کنند اما در نهایت تنها یک گروه یا یک فرد می‌تواند برنده بازی باشد. اندازه نقشه برای یک بازی موبایلی بسیار بزرگ است، که گاهی باعث می‌شود نسبت به سایرین مدت زمان زیادی فاصله باشد.

بخش جنگ بازی PUBG مشکل فضاهای خالی از حضور سایر افراد را با محدود کردن شما به یک منطقه بسیار کوچک‌تر حل کرده است. در این حالت در یک فضای بسیار کوچک که هرچه بازی جلوتر می‌رود، کوچک‌تر نیز می‌شود می‌بایست در کنار 20 نفر دیگر بازی کنید.

همچنین ساختمان‌های بسیار کمتری نیز در بازی پابجی وجود دارد و این بدین معنی است که میزان غنیمت‌ها نیز به شدت کاهش می‌یابد. زمانی که وارد بازی می‌شوید، یک سلاح به صورت تصادفی و یک بازه زمانی به منظور کشتن تعداد هر چه بیشتر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بهترین ویژگی این حالت در بازی را باید افزایش میزان منابع در نظر گرفت. دود قرمز شدید به این معنی است که تمام افراد در بازی می‌توانند فرود منابع را ببینند و مطمئن باشند که این منابع ارزش به دست آوردن را دارند. معمول‌ترین اسلحه‌ای که افراد با آن شروع می‌کنند Kark 98 که یک تفنگ تک تیرانداز ضعیف است. پس اگر موفق شوید بدون دیده شدن غنیمت را از جعبه خارج کنید، نسبت به تمام افراد اطراف خود برتری پیدا خواهید کرد.

بازی PUBG

بزرگ‌ترین تفاوت میان بخش جنگ و “Battle Royale” استاندارد در حضور مجدد در بازی پس از مرگ است. بخش جنگ بازی PUBG حالت کشتن است که می‌بایست تعداد مشخصی را که برای پیروزی مورد نیاز است کشت و یک بازه زمانی مشخص دارد. این حالت، زمانی در موبایل فعال می‌شود که از مرحله 10 عبور کنید، بنابراین اگر سبک Battle Royale برایتان بیش از حد طولانی است برای رسیدن به بخش جنگ باید به سرعت پیشرفت کنید.

نکات مربوط به بخش جنگ در بازی PUBG
در هنگام شروع در بازی PUBG ، منطقه در بزرگ‌ترین حالت خود قرار دارد پس در اطراف خود به دنبال ساختمان‌ها برای جمع‌آوری غنیمت بگردید. پس از چند دقیقه این ساختمان‌ها از ناحیه بازی خارج خواهند شد یا غارت خواهند شد بنابراین تلاش کنید هرچه زودتر به آن‌ها برسید.

پس از مردن، این امکان در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که محل‌های فرود منابع را مشاهده کند، پس بهتر است که به اطراف یکی از آن‌ها شروع کند. البته شروع کردن نزدیک به آن‌ها کار را برای شما سخت خواهد کرد، زیرا احتمالا شما اولین نفری نیستید که آن را کشف کرده اید و اگر روی آن بخواهید بازی خود را شروع کنید، افراد روی زمین می‌توانند به راحتی به شما شلیک کنند.

بازی PUBG

هدف خود را 50 تا 100 متر دور از جعبه قرار دهید تا بتوانید متوجه شوید که آیا کسی اطراف آن کمپ زده است یا از دور از آن مراقبت می‌کند یا خیر. اگر پس از کشته شدن قصد شروع مجدد را دارید، باید لبه‌های ناحیه را انتخاب کنید. در لبه‌ها احتمال اینکه فورا کشته شوید کمتر است و همچنین یک جهت کمتر برای مراقبت خواهید داشت. اگر در وسط شروع کنید، ممکن است از هر طرف و در هر زمانی به شما شلیک شود، پس دفاع از خود در این شرایط عملا غیرممکن است.

نهایتا، اگر پس از شروع، اسلحه Kark در اختیار شما قرار گرفت، اصرار به هدف‌گیری با تکان دادن نقطه هدف نداشته باشید. اگر به کسی برخوردید، نقطه هدف را در وسط نگه دارید و برای تنظیم شلیک بدنتان را تکان دهید. اگر نقطه هدف را تکان دهید، از حرکت می‌ایستید که این شما را به یک هدف آسان برای همه تبدیل می‌کند.

اسلحه Kark در حالت دوربین شروع به کار می‌کند که یکی دیگر از تله‌ها برای افراد تازه‌کار است، اگر بخواهید با استفاده از دوربین بر روی کسی هدف‌گیری کنید، خودتان تبدیل به یک هدف مناسب می‌شوید، بعلاوه اینکه گستره دید به شدت محدود می‌شود. بنابراین به حرکت ادامه دهید، برای مدت زیاد وارد حالت دوربین تفنگ نشوید و به یاد داشته باشید که امکان شروع مجدد را دارید و لزومی ندارد برای تنها یک هدف خود را به خطر بیاندازید.

تصاویر :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/ubnu_image2.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://uupload.ir/files/gmnx_image3.png
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ░▒▓█ پابجی █▓▒░ - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 28-12-2020، 1:40


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 31 مهمان