امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 2.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

#6
در پابجی می‌شود از هر چیزی برای پیدا کردن دیگر بازیکنان استفاده کرد. برای این کار هم می‌توانید از چشم و گوش خود کمک بگیرید و هم این امکان وجود دارد که با دنبال کردن یک سری سرنخ به موقعیت مکانی دیگر بازیکنان برسید و غالفگیرشان کنید.
اما یک سری نکته مهم وجود دارند که اگر خوب آن‌ها را یاد بگیرید سریع‌تر می‌توانید محل استقرار دیگر بازیکنان را کشف کنید. در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

به دنبال برقی که از سلاح بازیکنان بیرون می‌آید بگردید
این ساده‌ترین راهی است که می‌شود با آن از موقعیت مکانی یک بازیکن دیگر با خبر شد. اگر فرد مقابل رو سلاحش از فلش هایدر، کامپنسیتور یا سوپرسور استفاده نکرده باشد آن وقت با هر شلیک، نوری از لوله تفنگش صاتع می‌شود که موقعیت مکانی او را لو می‌دهد. در چنین شرایطی شما دست بالا را خواهید داشت و می‌توانید با دقت به محل صاتع شدن این نور، فرد مقابل را حتی از فاصله‌ای دور هم پیدا کنید مورد اصابت گلوله قرار دهید.

حواستان به مناطق مرتفع نقشه باشد

با اینکه اسنایپر رایفل‌ و دوربین‌ دور برد در بازی به ندرت پیدا می‌شود اما تعداد افرادی که با آن‌ها کشته می‌شوند کم نیست. از این رو، همیشه باید حین دویدن و جا به جا شدن در محیط حواستان به نقاطی که دید خوبی دارند باشد. چراکه یک اسنایپر همیشه چنین جایی را برای استقرار و غافلگیر کردن دیگر بازیکنان انتخاب می‌کند. پس اگر در چنین شرایطی گیر بیفتید احتمال اینکه تنها با اصابت یک تیر جان خود را از دست بدهید زیاد است. به همین خاطر همیشه حین جا به جا شدن کلید ‌Alt را بگیرید و با چرخاندن ماوس، نقاط مرتفع محیط و مناطقی که از آن‌ها می‌شود اشراف خوبی به منطقه داشت را بررسی کنید. با این کار می‌توانید شخصی که در مکان‌های مرتفع نقشه کمین کرده را غافلگیر کنید.

سعی کنید در بررسی محیط مهارت پیدا کنید

در اولین ساعت‌های تجربه پابجی، پیدا کردن دیگر بازیکنان و غافلگیر کردنشان کمی دشوار است. شما نمی‌دانید که در چه زمانی باید دوربین را بچرخانید و دقیقا باید در کجا به دنبال دشمن بگردید. اما به مرور دستتان می‌آید که باید چه کار کنید. همیشه سعیتان بر این باشد که نسبت به اطراف خود اشراف کامل را داشته باشید. برای این کار باید بتوانید از ماوس یا آنالوگ‌های کنترلر خود به سریع‌ترین شکل ممکن استفاده کنید و در کمترین زمان به طور کامل محیط اطراف خود را مورد بررسی قرار دهید. هر چه در انجام این کارها مهارت کسب کنید به مرور پیدا کردن بازیکنان دیگر و غافلگیر کردنشان برایتان ساده‌تر می‌شود.


گوش خود را برای شنیدن هر صدایی تیز کنید

اگر یک هدفون خوب و با کیفیت داشته باشید، می‌توانید از اصواتی که در محیط منتشر می‌شوند اطلاعات جالبی به دست آورید. برای مثال سلا‌ح‌های بازی، حتی اگر سوپرسو هم داشته باشند، صدای زیادی دارند و می‌شود با دنبال کردن منبع انتشار آن‌ها به شخصی رسید که داشت تا همین چند ثانیه پیش دیگران را به گلوله می‌بست. حتی‌ می‌توانید با شناخت صدای هر سلاح بفهمید که در دست بازیکنان دیگر چه سلاحی قرار گرفته.

جالب‌تر اینکه با گوش دادن به صدای شلیک‌ها می‌‌توانید فاصله فرد مهاجم با خودتان را هم تخمین بزنید و برای مقابله با او استراتژی مناسب در پیش بگیرید. در کنار صدای شلیک‌ها باید همیشه گوشتان برای شنیدن صدای پای دیگران هم تیز باشد. با گوش دادن به صدای پای دیگر بازیکنان به خوبی می‌توانید مسیر آن‌ها را ردیابی کنید و خود را در شرایط حمله قرار دهید.

اگر از جلو یا عقب تیر خوردید جهت حرکت خود را عوض کنید

متاسفانه اگر از عقب یا جلو به سمت شما تیر اندازی شود، نمی‌توانید تشخیص دهید که صدای گلوله دقیقا از چه سمتی آمده. به همین خاطر اگر از جلو یا پشت سرتان صدای شلیک شنیدید و نتوانستید تشخیص دهید که فرد مهاجم در کدام طرف شما حضور دارد، سریعا ۹۰ درجه مسیر خود را تغییر دهید تا آن محل قرار گیری شلیک کننده در سمت چپ یا راستتان قرار بگیرد. این کار را انجام دهید و ببینید که صدای تیر در کدام گوشتان بلندتر به نظر می‌رسد. آن سمت را بررسی کنید و قطعا فرد مهاجم را پیدا خواهید کرد.

تنظیمات گرافیکی فولیاژ را پایین بیاورید
یک ترفند عجیب اما کاربردی هم وجود دارد که می‌توانید به لطف آن سریع‌تر بازیکنانی که در دور دست به سمت شما در حال حرکتند را ببینید. برای استفاده از این ترفند باید به تنظیمات گرافیکی پابجی بروید و تنظیمات بخش Foliage را روی پایین‌ترین حد ممکن قرار دهید. با این کار، از میزان چمن و در کل پوشش گیاهی محیط دور دست کاسته می‌شود و می‌توانید بازیکنان مختلفی که از شما فاصله نسبتا زیادی دارند را بهتر ببینید.


(26-12-2020، 9:32)|-ANDROID-| نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چگونه کمپر ها رو بکشیم و از شرشون خلاص بشیم.
کمپر چیست:
کمپر کسی است که در یک زمان خاص و در یک مکان پر تردد دنبال طعمه میگردد.
کمپینگ کار نوب سگ هاست،آنها در یک مکان مناسب قایم میشوند و منتظر یک PLAYER میمانند و آن را میکشند.
در کالاف وارزون و فورتنایت کمپر های زیادی وجود دارند.
ولی من برای نابودی کمپر ها یک راه حل پیدا کردم.
همه گیمر ها میدانند که کمپر ها کشته مرده ی PLAYER های خنگ هستند،آنها در یک مکان خاص دنبال طعمه میگردند.
ولی:
بیشتر کمپر های باهوش خنگ هستند و احساس شاه بودن را دارند.
باید در تیر راس آنها باشیم.
و سریع فرار کنیم.
آنها مثل کلم و چمن رفتار نمیکنند و به دنبال شما می آیند.
شما دو راه برای کشتن این کمپر نوب سگ دارید:
1.آنها را به سمت پلیر های دیگر بکشانید و آن را به کشتن دهید.
2.مثل او رفتار کنید و در یک جا قایم شوید و او را بکشید.
حس خوبی داره.
چون یک کمپر که به همین روش پلیر های زیادی رو کشته بود رو کشته اید.
امید وارم بتونید روزی با روش های جدیدتری این نوب سگ هارو از بازی بندازید بیرون(:
البته من نوب بودن کمپرا رو قبول ندارم

( میشه گفت کمپ کردن ی نوع استراتژیه)
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، *Aɴѕel* ، Emmɑ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ░▒▓█ پابجی █▓▒░ - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 26-12-2020، 10:36

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر کانتر خور✘ | ✘MR.COUNTER KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان